Přejít na obsah

44 kW nebo 51 kW


vorlajz

Doporučené příspěvky

ahojte, takže sestra si bude kupovat F II. Sport s motorem 1.2 HTP... to je jisté, ale teď přemýšlíme, zda bude stačit 44 kW anebo je lepší si připlatit za tu 51 kW? takže bych chtěl poprosit, všechny majitele těchto agregátů, aby mi napsali svoje postřehy a zkušenosti atd. :) počítám, že roční nájezd na tom autě bude cca 5 - 8 tisíc... hlavně město, silnice I. třídy a 2x týdně po 100 km na silnici dálničního typu... :) tak co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale copak to, to bylo posměchu k HTP od scouta FSI lol , jen aby sransa nestála,

vzhledem k těm cestám bych volil 51kW víceventil, těch 15.000,- snad není tolik, osobně bych tedy volil spíš eleganci edition 08 plus doplatek 6.500,- za sportpaket což je při stejné motorizaci 51kW plus 15.000,-, tedy ceník 330.000,-, elegance je přeci jen líp vybavená

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při cestě "dálničního typu" např. Mohelnice -Lipník bych klidně vystačil při obsazení 1 osoba + makeup, cvičky na aerobic a hadříky s 44 kW :D

Ale teď vážně - mastí-li si to po D1, je každá kW OK, jinak jde v první řadě o peníze. Když 15.000 není problém, tak je to fuk. Jinak do města stačí podle mého názoru 44 a při klidném tempu v Po a v Pá 100 km po "dálnici" taky. Obvykle, dobré řidičky jezdí plynuleji ;) , předvídavě a tak si poradí jak s 44, tak s 51 kW -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte, takže sestra si bude kupovat F II. Sport s motorem 1.2 HTP... to je jisté, ale teď přemýšlíme, zda bude stačit 44 kW anebo je lepší si připlatit za tu 51 kW?

Kamarád má Haťapku 44kW v Rumíku a je velice spokojený ale já bych doporušil spíše tu 51kW.V dnešním hustém provozu je každý kilowatt k dobru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád má Haťapku 44kW v Rumíku a je velice spokojený ale já bych doporušil spíše tu 51kW.V dnešním hustém provozu je každý kilowatt k dobru.

myslim ,ze ma 47kW ale nevadi,

ja myslim, ze pro Vorlikovu segru bude 44kW stacit, at si radsi da lepsi vybavu. treba ruzovy potahy, davkovac vune od exclamationu a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak by jazdila po meste tak 44 by stacila ale ked planuje jazdit po dialnici a dialnica sem tam aj stupa a nechce sa vliect v pomalom pruhu za kamionmi tak by som doporucil 51 lebo tu 44 by tlacila aj ocami.

mal som moznost ist s HTP 40 to mesta super ale mimo mesto uz to nebolo to prave ked clovek isiel uplne na pohodicku tak sa dalo, ale predbiehat to sa muselo uz dobre zvazit fakt nad 90km/h uz plny a nic moc uz sa nedeje. na dialnici vyuzije tych 51 aj to si bude priat niekedy aby malo viac cize bral by som 51.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre ženu by som hlasoval pre 51kw najmä k tomu, že väčšinou nemajú vzťah, cit a ani uši na to, aby rozpoznali tie optimálne otáčky. Pri 51kw a zaradenom nie celkom vhodnom stupni sa skôr ten motor "pozbiera", než u 44kw. Chlap sa s radiacou pákou naučí robiť, no žena hádam nikdy :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 51 -čku mám doma a před tím jsem měl F1 40 kw a ta je prakticky stejná jako 44kw.

51 kw je každopádně líp odhlučněná a nevibruje tolik na volnoběh jako 44 kw 6 v.

Do města bych každopádně volil 44 kw- je lepší v nízkých otáčkách a zhruba do 80 km-h se 51 kw v poho vyrovná, neli předčí, jenže po této hranici se situace mění a 12 ventil začíná ožívat a po 100 km-h už je to zkrátka poznat. Na okreskách je taky dobré mít 7 kw k dobru, např. při předjíždění, které se s 44 kw verzí prakticky nedá absolvovat. Takže pokud bude jezdit jen po městě, bral bych 44 kw, pokud ale ne tak každopádně 51-čku.

V dnešním provozu je 44 kw 6 v zvláště s klimou prakticky pořád na hranici svých sil, s 51 kw máte sice malou ale alespon nějakou rezervu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem 44kW i 51kW předtím než ji taťka koupil, abycho věděli který motor vzít. Zapůjčili nám každou variantu na cca 3/4 hoďky a ať si to projedem. Zkoušel jsem s oběmi ostřejší jízdy, právě kvůli rozdílu motoru a myslím si, že rozdíl v jak už tady někdo psal do těch 80-90 prakticky není, ale pak má o něco navrh ta 51kW verze. Ovšem ještě bych podotkl, že je taky podstatné kdo si jak motor zajede... My nakonec volili 44kW jelikož převážně jezdí krátké trasy po městě a okolí. Zkoušel jsem kolik vytáhne a zatím jsem se s ní dostal na 175 tacho... ale to už fakt trvalo než se to na to rozjelo, bylo to na dálnici mezi ostravou a fm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě jsem zapoměl na jednu maličkost, ta silnější verze 51 kw méně žere,alespon mně při stejném jízdním stylu, zkrátka člověk nemusí tolik šlapan na plyn, u mně to dělalo asi rozdíl 0.3-0.4 l. Samozřejmě pokud člověk využívá veškerý potenciál motoru tak pak papá hodně stejně jako 6 ventil. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...