Přejít na obsah

44 kW nebo 51 kW


vorlajz

Doporučené příspěvky

Pavko,zlenivět může touhle jízdou snadno,hlavně karbon je sviňa,přes všechny kydy marketingu se ten motor pořád zajíždí a to jak to uděláš má největší vliv na vlastnosti motoru.I 3500,to jsi mě pobavil.Podívej se,v kolika ot to má max.výkon,až tam je třeba to čas od času prohnat,třeba jen na dvojku a trojku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u starýho auta sem tak jednou za rok po dlouhej štrece někde zastavil a na 15 vteřin dupnul na plyn na doraz. Jako řev dobrej, ale taky ty saze co se vyvalily z vejfuku.

 

Ale nemam koule tohle udělat novýmu autu.

 

Ve velkým TP mam 51kW při 5400ot/min, jenomže ježiši, dit to je už skoro u červenýho pole otáček.

 

Točit to do červenýho pole je pro tem motor skoro jako útrpný právo ve středověku.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to se teda pekelně mýliš, Fábuli točím (když je potřeba), nebo jí chci jen protáhnout i k šesti a jede jak střela i přes ty kiláky co má (viz podpis) a mimochodem, ani olej nežere, mezi výměnama 15t km nepřidávám ani deci.

 

edit: i to je také důvod, proč jsem se rozhodl ještě zainvestovat do rozvodů a spojky (obojí ještě origo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavko,tohle se dělá za jízdy a ne na místě.Mimochodem,motorka mi točí při 120 5500 ot.jasně,je to motorka.Do červenýho to stejně omezovač nepustí,takže nemusíš mít z ničeho strach.Jak dlouho to tak podržíš?5 sekund?To si vážně myslíš,že když tomu jednou za měsíc dáš trochu za uši,že se tomu něco stane?Neblázni,ten motor není z tvarohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale i tak se to pořádný protočení doporučuje dělat až když je motor pořádně zahřátej a má za sebou aspoň tak 20km jízdy ne?

 

U toho oleje-u starýho auta při normálním ježdění a točení motoru olej neubejval.

Ale když sem se s nim ještě odvažoval na delší štreky 100km+ a na nich sem motor i trochu víc protočil  tak mi dycky olej trochu ubyl.

 

Je to na prd. Na jízdním kole je do všeho vidět a nebo se to dá zjistit za pár chvilek jak na tom je.

Ale do auta člověk nevidí. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj sa toho, začne sa ti to lúbiť neviem ako na HTP ale 1.4ku je radosť točiť, a keď to držiš medzi 3,5 a 5tisic otáčok tak to má aj peknú dynamiku. HTP ide ale viac točiť ako 1.4ka nemá náhodou obmedzovač až pri 6200-6500ot ??

 

Na dialnici bez problémov, šak u vás v čechách čo čítam všetci chodia 150+. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Červený otáčky motoru mi začínaj od  6000  až do 8000

 

Takže sem to dneska po 15ti kilometrech zahřejvací jízdy podržel na dvojku pěkně na fest.

 

Asi tak 6 vteřin. Ručička otáčkoměru vylítla přesně k šesti tisícům-začátku červenýho pole, ale pak auto začalo cukat a ručička lítala od 5900 do 6000.

 

Ale ani za boha se jí nechtělo přez 6000.

 

Jako by nákej omezovač či co.

 

No, dělat už to nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Jak píše kolega někde výš. Motor není z tvarohu a HTP není vyjímkou. Zajímavé je, že firemní HTPčka co denně brousí D1 Praha-Brno-Praha apod s plynem nadoraz jedou jak z praku a jsou pořád skoro v červeným poli a mají nájezdy více než 200 tisíckm. Ale pak je Jouda z vesnice do jezdí Dům - Kaufland  mezi tím 5 zastávek, k tomu jezdí 50 na 5tku ať to málo žere a motor je po 50 tisících zralý na generálku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...