alvr Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Zdravim. Koukal jsem za EGR ventil do saciho potrubi na motoru a zhrozil jsem se, ze je prurez vlivem usazeneho karbonu s olejem zmensen na jednu tretinu. Motor mi jede tak, ze pri cca 3000ot ztraci tlak vlivem zvyseneho tlaku do techto otacek (meril jsem VAGem). Myslim, ze by to tomu pricpanemu sani mohl problem odpovidat, ale k veci. Chystam se sundat to saci sberne potrubi, ale predpokladam, ze bude problem to mechanicky vycistit, protoze se do vsech tech zahybu mechanicky nedostanu. Neporadite jak na to? Da se ten karbon ktery se mi mechanicky nepodari odstranit nejak relativne rychle rozpustit, nebo co by jste poradili kdo s tim uz delal? Pripominam, ze to budu mit sundane z motoru. Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Ahoj, myslím že když do namočíš do petroleje a vydrbež štětkou na lahve pude to, vždycky jsem vše čistil petrákem a spokojenost. Taky jsem se na to chystal ale zkolabovakl jsem na povolení šroubů parohů z hlavy (je jich 6) a nešlo ani za boha. Bál jsem se že je strhnu tak sem se na to vyprdnul. Nepomohlo ani WD, prostě to zalehlo jak sviňa ... tak hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 10. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Ahoj, myslím že když do namočíš do petroleje a vydrbež štětkou na lahve pude to, vždycky jsem vše čistil petrákem a spokojenost.Taky jsem se na to chystal ale zkolabovakl jsem na povolení šroubů parohů z hlavy (je jich 6) a nešlo ani za boha. Bál jsem se že je strhnu tak sem se na to vyprdnul. Nepomohlo ani WD, prostě to zalehlo jak sviňa ... tak hodně štěstí taky jsem zvedavy jestli to pujde povolit na hlave:-( zatim mam sundany a vycisteny jen EGR ventil a na zbytek se chystam dnes. Uvidime. diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Kamarád vymontoval, začal čistit, ale protože to šlo fakt hnusně, tak to prostě nechal vyhořet Co mi říkal, hořelo to plamínkem několik hodin, zatímco byl na obědě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 10. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 no jo, to by taky vlastne mohlo jit vypalit. tak jsme vlastne kdysi cistili vyfuky na pionyrech:-) (karbon slepeny olejem, stejny pripad).Taky moznost. Nevite kolik cca stoji tesneni pod to potrubi? Predpokladam, ze po sundani bude nutnost vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Vypalit nebo vytryskat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 s tím vyhořením nevím jestli to bude fungovat a hlavně pozor na oschlé odpadávající kusy co by napadali do válců, nemám ze své hlavy ale prý jdou písty těsně pod hlavu a je nebzpečí ohnutí ojnice. Asi to bude chtít dokonale vysát. Já jsem to měl jen slabě potažené olejem se sazema, max 1mm a myslím že když jsem zaslepil EGR tak se to postupně samo odplaví ... ale přemýšlel jsem také nad tím jak to vyčistit za chodu motoru že by bordel vyhořel a vylítal sám (asi ideálně sundat KAT) někde jsem viděl i jak borci na benzínovém motoru čistí vnitřnosti vstřikováním vody!!! do sání, normálka sundat sání a stříkali přímo na škrtící klapku. Z výfuku lítalo kupa marastu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Ten poslední odstavec bych nezkoušel ani ,kdy bych chtěl ten motor zabít. Dávej pozor co tu píšeš, nebo někdo veme zahradní hadici ,vapku a zabije si motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Nepsal jsem ať to někdo dělá, jen že jsme viděl video. Já osobně bych na to neměl odvahu a ani nevěřím že to funguje. Navíc ale nějak podobně tu pár lidí psalo na Fabii foru že si čistí škrtící klapky. Vstřikování čistícího prostředku přímo na klapku motoru v chodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 ma to zmysel vycistit, ked mam "len" softwerovo obmedzeny EGR? /made by TDIfun/ ci sa to aj tak znovu zasere? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Z8leží jestli ho máš pouze omezený nebo v softu vypnutý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 s tím vyhořením nevím jestli to bude fungovat a hlavně pozor na oschlé odpadávající kusy co by napadali do válců, nemám ze své hlavy ale prý jdou písty těsně pod hlavu a je nebzpečí ohnutí ojnice. Asi to bude chtít dokonale vysát. Jako nejsem blázen abych to nechal hořet v autě, sání ven a pak zapálit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Já to nepsal ve zlém. Jinak by jste se divili co lidi dokážou , když špatně vyhodnotí informaci . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 já to pročistil benzinem, pak to vypláchl vodou a vyfoukal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 10. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 ctu od vas nekterych ze ten EGR zaslepujete a jajimalo by me jak se vam ten motor pak chove? To prece musi teoreticky davat spatnou smes, kdyz je RJ zblbnuta tim, ze ocekava mensi prisun cerstveho vzduchu a pritom je dodavano vetsi mnozstvi tim, ze je bloknuta primes vyfukovych plynu? Nemam s tim osobni zkusenosti, jen me to zajima, protoze o tom take castecne premyslim. Jinak kazdy pise, ze to zaslepoval....neni jednodussi od toho EGR jen odpojit podtlakovou hadicku, zaslepit ji (at se neztraci podtlak) na strane elektromagn. ventilu a tim padem bude ten EGR samovolne porad zavreny? Premyslejte o tom:-) Jinak dnes jsem sundal to potrubi, mechanicky procistil kde se dalo. Ted jsem to zalil petrolejem aby se zbyvajici usazeniny snad trochu odmocily a za den dva to zkusim docistit kulatou stetkou na vrtacce:-) Jsem zvedavy jestli bude nejaka zmena az to slozim! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 Jako nejsem blázen abych to nechal hořet v autě, sání ven a pak zapálit jaj sem si něvšiml že to vymontoval a pochopil jsem že to pálil na autě ... páč jsme tu probírali že asi bude problém sundat to vůbec z hlavy. Tak to je pak OK, takhle nějak myslím dělají olympijské pochodně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 ctu od vas nekterych ze ten EGR zaslepujete a jajimalo by me jak se vam ten motor pak chove? To prece musi teoreticky davat spatnou smes, kdyz je RJ zblbnuta tim, ze ocekava mensi prisun cerstveho vzduchu a pritom je dodavano vetsi mnozstvi tim, ze je bloknuta primes vyfukovych plynu? Nemam s tim osobni zkusenosti, jen me to zajima, protoze o tom take castecne premyslim. Jinak kazdy pise, ze to zaslepoval....neni jednodussi od toho EGR jen odpojit podtlakovou hadicku, zaslepit ji (at se neztraci podtlak) na strane elektromagn. ventilu a tim padem bude ten EGR samovolne porad zavreny? Premyslejte o tom:-)Jinak dnes jsem sundal to potrubi, mechanicky procistil kde se dalo. Ted jsem to zalil petrolejem aby se zbyvajici usazeniny snad trochu odmocily a za den dva to zkusim docistit kulatou stetkou na vrtacce:-) Jsem zvedavy jestli bude nejaka zmena az to slozim! myslis ze nepremyslal este nad tym nikto??? das do tej hadicky gulku z loziska a nasadis spat ... a nie ja som prisiel na to zaslepuju preto, lebo ten ventil nemusi na 100% fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladi Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 Já to tady čtu.A je tedy lepší zaslepit hadičku,nebo přívod těch spalin?A dát záslepku na turbo,nebo nahoře pod sání?Jsem z toho jelen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 Zkuste si pořídit na čištění sprej od WYNNSu na čištění sání karburátoru,mají to vedené pod číslem 541, strčíš to do sání, musíš mít alesoň 4000 otáček a stíkáš, pěkně se to dusí, proto ty otáčky, ale sání a karburátory to perfektně vyčistí, používám to na všechno a funguje to, cena cca 250 Kč.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 a zase je to o zaslepeni EGR a nie cim vycistit saci potrubi? keby ste skusili hladat na chipforum.cz alebo diselpower.cz tak by ste nasli o EGR tolko, ze by ste mali co citat cely tyzden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Jen dotaz, po kolik km dojde k zaneseni potrubí v takové míře, že je potřeba nechat to vyčistit ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Není to podle km, ale podle režimu v kterém jezdíš. Plná kláda více km, couračky málo km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 co je horší tedy ??? na jaře bych chtěl u Funa čip, ale asi by to chtělo před tím vyčistit ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 zalezi ktery jaro myslis se podivej a uvidis co tam mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 snad toto jaro, love neseru ... můžete mi někdo pls hodit foto nebo popisek kam mám přesně kouknout na to sání jak je to zasraný ? děkuji moc ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.