Přejít na obsah

cim vycistit saci potrubi?


alvr

Doporučené příspěvky

Zdravim. Koukal jsem za EGR ventil do saciho potrubi na motoru a zhrozil jsem se, ze je prurez vlivem usazeneho karbonu s olejem zmensen na jednu tretinu. Motor mi jede tak, ze pri cca 3000ot ztraci tlak vlivem zvyseneho tlaku do techto otacek (meril jsem VAGem). Myslim, ze by to tomu pricpanemu sani mohl problem odpovidat, ale k veci. Chystam se sundat to saci sberne potrubi, ale predpokladam, ze bude problem to mechanicky vycistit, protoze se do vsech tech zahybu mechanicky nedostanu. Neporadite jak na to? Da se ten karbon ktery se mi mechanicky nepodari odstranit nejak relativne rychle rozpustit, nebo co by jste poradili kdo s tim uz delal? Pripominam, ze to budu mit sundane z motoru. Diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, myslím že když do namočíš do petroleje a vydrbež štětkou na lahve pude to, vždycky jsem vše čistil petrákem a spokojenost.

Taky jsem se na to chystal ale zkolabovakl jsem na povolení šroubů parohů z hlavy (je jich 6) a nešlo ani za boha. Bál jsem se že je strhnu tak sem se na to vyprdnul.

Nepomohlo ani WD, prostě to zalehlo jak sviňa ... tak hodně štěstí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, myslím že když do namočíš do petroleje a vydrbež štětkou na lahve pude to, vždycky jsem vše čistil petrákem a spokojenost.

Taky jsem se na to chystal ale zkolabovakl jsem na povolení šroubů parohů z hlavy (je jich 6) a nešlo ani za boha. Bál jsem se že je strhnu tak sem se na to vyprdnul.

Nepomohlo ani WD, prostě to zalehlo jak sviňa ... tak hodně štěstí

taky jsem zvedavy jestli to pujde povolit na hlave:-( zatim mam sundany a vycisteny jen EGR ventil a na zbytek se chystam dnes. Uvidime. diky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo, to by taky vlastne mohlo jit vypalit. tak jsme vlastne kdysi cistili vyfuky na pionyrech:-) (karbon slepeny olejem, stejny pripad).Taky moznost. Nevite kolik cca stoji tesneni pod to potrubi? Predpokladam, ze po sundani bude nutnost vymenit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím vyhořením nevím jestli to bude fungovat a hlavně pozor na oschlé odpadávající kusy co by napadali do válců, nemám ze své hlavy ale prý jdou písty těsně pod hlavu a je nebzpečí ohnutí ojnice. Asi to bude chtít dokonale vysát.

Já jsem to měl jen slabě potažené olejem se sazema, max 1mm a myslím že když jsem zaslepil EGR tak se to postupně samo odplaví ...

ale přemýšlel jsem také nad tím jak to vyčistit za chodu motoru že by bordel vyhořel a vylítal sám (asi ideálně sundat KAT) někde jsem viděl i jak borci na benzínovém motoru čistí vnitřnosti vstřikováním vody!!! do sání, normálka sundat sání a stříkali přímo na škrtící klapku. Z výfuku lítalo kupa marastu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepsal jsem ať to někdo dělá, jen že jsme viděl video. Já osobně bych na to neměl odvahu a ani nevěřím že to funguje.

Navíc ale nějak podobně tu pár lidí psalo na Fabii foru že si čistí škrtící klapky. Vstřikování čistícího prostředku přímo na klapku motoru v chodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím vyhořením nevím jestli to bude fungovat a hlavně pozor na oschlé odpadávající kusy co by napadali do válců, nemám ze své hlavy ale prý jdou písty těsně pod hlavu a je nebzpečí ohnutí ojnice. Asi to bude chtít dokonale vysát.

Jako nejsem blázen abych to nechal hořet v autě, sání ven a pak zapálit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ctu od vas nekterych ze ten EGR zaslepujete a jajimalo by me jak se vam ten motor pak chove? To prece musi teoreticky davat spatnou smes, kdyz je RJ zblbnuta tim, ze ocekava mensi prisun cerstveho vzduchu a pritom je dodavano vetsi mnozstvi tim, ze je bloknuta primes vyfukovych plynu? Nemam s tim osobni zkusenosti, jen me to zajima, protoze o tom take castecne premyslim. Jinak kazdy pise, ze to zaslepoval....neni jednodussi od toho EGR jen odpojit podtlakovou hadicku, zaslepit ji (at se neztraci podtlak) na strane elektromagn. ventilu a tim padem bude ten EGR samovolne porad zavreny? Premyslejte o tom:-)

Jinak dnes jsem sundal to potrubi, mechanicky procistil kde se dalo. Ted jsem to zalil petrolejem aby se zbyvajici usazeniny snad trochu odmocily a za den dva to zkusim docistit kulatou stetkou na vrtacce:-) Jsem zvedavy jestli bude nejaka zmena az to slozim!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako nejsem blázen abych to nechal hořet v autě, sání ven a pak zapálit ;)

jaj sem si něvšiml že to vymontoval a pochopil jsem že to pálil na autě ... páč jsme tu probírali že asi bude problém sundat to vůbec z hlavy.

Tak to je pak OK, takhle nějak myslím dělají olympijské pochodně :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ctu od vas nekterych ze ten EGR zaslepujete a jajimalo by me jak se vam ten motor pak chove? To prece musi teoreticky davat spatnou smes, kdyz je RJ zblbnuta tim, ze ocekava mensi prisun cerstveho vzduchu a pritom je dodavano vetsi mnozstvi tim, ze je bloknuta primes vyfukovych plynu? Nemam s tim osobni zkusenosti, jen me to zajima, protoze o tom take castecne premyslim. Jinak kazdy pise, ze to zaslepoval....neni jednodussi od toho EGR jen odpojit podtlakovou hadicku, zaslepit ji (at se neztraci podtlak) na strane elektromagn. ventilu a tim padem bude ten EGR samovolne porad zavreny? Premyslejte o tom:-)

Jinak dnes jsem sundal to potrubi, mechanicky procistil kde se dalo. Ted jsem to zalil petrolejem aby se zbyvajici usazeniny snad trochu odmocily a za den dva to zkusim docistit kulatou stetkou na vrtacce:-) Jsem zvedavy jestli bude nejaka zmena az to slozim!

myslis ze nepremyslal este nad tym nikto???

das do tej hadicky gulku z loziska a nasadis spat ;) ... a nie ja som prisiel na to

zaslepuju preto, lebo ten ventil nemusi na 100% fungovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkuste si pořídit na čištění sprej od WYNNSu na čištění sání karburátoru,mají to vedené pod číslem 541, strčíš to do sání, musíš mít alesoň 4000 otáček a stíkáš, pěkně se to dusí, proto ty otáčky, ale sání a karburátory to perfektně vyčistí, používám to na všechno a funguje to, cena cca 250 Kč..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...