Přejít na obsah

rezonace auta


Chossse

Doporučené příspěvky

Zdravim hosi,nevim kam jsem to mel umistit,tak jak to bude nutne klidne presunout!Pred 14 dny jsem natankoval plnou a nalil aditivum,je to pumpa kam jezdim porad uz rok a nic!Kdyz jsem jel zpatky jsem si najednou vsimnul,ze pokud je auto presne na 2000 otacek tak to zacne strasne hucet,ma to takovy divny zvuk,jak kdyby neco rezonovalo!Ale je to opravdu jenom presne pri 2000ot.Nechapu to zatim to vubec nikdy to nedelalo!Uz jsme 2x tankoval zase plnou a nic porad to zustava!Pred 3 mesicema mi menili rozvody,napinaci kladku drazkoveho remene i s remenem!Nemuze to mit s tim neco spolecneho? :help::feve: :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No vidim,ze nic! :feve: No procital jsem si ostatni prispevky a hledal,nasel jsem jenom chveni motoru nebo tak!Nevim,razeni jde normalne spojka taky,pokud by to bylo spojkovne lozisko,tak by se to nejak projevilo ne? :help: Nechveje se cele auto,ale vypada to jako by to slo od motoru!

Editováno: , autor: Chossse
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dunenie (rezonancia) sa ozyva len pod zatazou v tych otackach, alebo aj s lahkou nohou? Na volnobeh resp. pri vysliapnuti spojky to robi tiez?

Na volnobeh to nedela ani pri vyslapnuti spojky,je to vetsinou pod zatezi,kdyz lehce slapnu na plyn,ale je vzdycky pri zarazene rychlosti,na kteroukoliv! :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na volnobeh to nedela ani pri vyslapnuti spojky,je to vetsinou pod zatezi,kdyz lehce slapnu na plyn,ale je vzdycky pri zarazene rychlosti,na kteroukoliv! :feve:

No kamošovi to dela na passatu a myslim se jestli to nebudou silentbloky na motoru....Ale pouze moje domenka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobnou zkušenost, slyším jemné drnčení z motorového prostoru. Např. při rozjezdu, kolem 1500ot to zadrnčí a pak je klid. Možná nějaký povolený šroub/kryt. Dělá to už od té doby co jsem auto koupil (40t km)a stále stejně, takže to neřeším.

Taky bych to neresil,ale strasne me to zere co to muze byt!Nedelalo to az teprve pred mesicem to zacalo!Takze bud radio na plno nebo to vytacet at to nejde na 2000ot. :) Ale to se mi nechce delat porad,jeste nejake napady? dikes moc!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau naprosto tě chápu že to chceš pořešit, taky si nemyslím že je to dobrý neřešit.Přesně toto mi dělala i moje okta, když sem na to šlápl tak nějak v těch otáčkách to udělalo, ze začátku semtam a pak skoro pokaždé a postupem času když sem na to šlápl hodně tak se mi jednou dokonce ozval úplně naprosto kovový zvuk kterej byl docela dost pronikavý, pak se mi stalo že mi spadlo turbo v otáčkách, v průběhu 3 měsíců mi spadly otáčky tak 4x, tak sem jel za indim čistit turbo. Indy zjistil že sem měl zarezlou baňku u turba a že turbo není potřeba čistit, tak mi baňku vyměnil a pak sme to jeli vyzkošet a ejhle od té doby už se zvuk neozval. Taky mě lidi říkali že je to dvouhmota a nebo nějaký silenbloky a takový ty kraviny, ale nakonec to byla taková prkotina. Teda aspoň mylím že to bylo tím, protože po výměně baňky se to už neozvalo.

Třeba ti to k něčemu pomůže a jestli to je v něčem jiným tak teda hodně štěstí při řešení problému

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaujimave teorie. dal som to chipnut, vymenil spojku. ked dam plny plyn od spodu a ako sa zapne turbo od 1800 az do 2000 trasie ako svina

Soráč ale nevím co to je trasie :p ale jestli je to jako ten zvuk, tak je to na ho.no čip, sem tam zapomněl napsat že sem tam měl taky blbý čip, koupil sem to tak nahovno načipovaný. byly tam nesmyslně navýšený hodnoty, ten motor měl obrovský ráz a nárust a to se na tom docela dost podílelo. Takový čipování házet do koše !!!

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcel som dat sachs performance ale nevedel som tak rychlo zohnat .

takze je tam original... no sachs performance kit sa montuje tiez na original sachs zotrvacnik . na dvojhmotu neexistuje silnejsi zotrvacnik, aspon ja som nikde nenasiel

no nic asi bude treba znizit krutak :(

Pozor! Sachs Performance je obycajna spojkova sada... nepliest si so Sachs Race, to je uz cosi insie :-)

Inak je fakt ze Sachs maju trochu pevnejsie pruziny v dvojhmotovych zotrvakoch ako napr LuK, ale stale je to dvojhmota..... na 228mm spojku

na Octaviach je to na vyssie krutiace momenty v nizsich otackach nepouzitelne... 240mm spojka uz udrzi do 200 koni, urcity cas :-)

Kazdopadne co viem ludi co davali do O1/G4 6-kvalt (240mm) tak uz tiez uvazuju o jednohmote... holt kus zeleza vydrzi vzdy viac ako nejake-tie pruzinove serepeticky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... akoze mam vymenit polku auta? ;)

Pozri, nikto ti to podla symptomov takto nepovie..... takeho servisaka nenajdes!!

Ale su urcite cesty, ako co "najlacnejsie" odstranit problem.... napr:

- skusit vymenit vnutorne klby medzi sebou (z kratsej poloosi na dlhsiu a naopak)... ked ho das na druhu stranu, tak tam uz volu nebude mat

a takto sa lacno zisti ze je problem tu

- znizit krutiaci moment do 2300 otacok.... (ak bol upravovany)

Na tuto temu bolo popisanych milion diskusii ale nikdy nie je vysledok zaruceny. Moze to byt aj kombinacia viacerych veci naraz (vnutrony klb + zotrvak)...

Mne sa napr. kedysi davnejsie na starych tryskach prejavovalo dunenie v nizkych otackach (do 1500-1600 rpm) kvoli zapchatym tryskam... proste nedokazali sa niekedy uplne otvorit a robilo to divocinu......

Pokial mas moznost, vzdy sa da pozriet predvstrek, tlaky a davka paliva... a clovek je hned mudrejsi ;-)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,tak jsem dneska jezdil a soustredil se jenom na ten zvuk! :feve: Uz to zacina byt hlucnejsi a hlucnejsi!Je to tak od 1900ot - 2100ot.Je to huceni od motoru!No dal jsem to projet kamosovi cosi tomu rozumi!Tak jsme to projeli zacalo to ale asi az po nejakych 3km!Pak jsme zkouseli volnobeh bez seslapnute spojky tak to nedelalo,ale se seslaplou spojkou se to ozivalo!Tak nevim,ze by to bylo to spojkove lozisko?Nebo uz vymeni radsi celou spojku?Jak to vymenim a ono to nebude tim tak me jebne! :feve: :feve: :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor! Sachs Performance je obycajna spojkova sada... nepliest si so Sachs Race, to je uz cosi insie :-)

Inak je fakt ze Sachs maju trochu pevnejsie pruziny v dvojhmotovych zotrvakoch ako napr LuK, ale stale je to dvojhmota..... na 228mm spojku

na Octaviach je to na vyssie krutiace momenty v nizsich otackach nepouzitelne... 240mm spojka uz udrzi do 200 koni, urcity cas :-)

Kazdopadne co viem ludi co davali do O1/G4 6-kvalt (240mm) tak uz tiez uvazuju o jednohmote... holt kus zeleza vydrzi vzdy viac ako nejake-tie pruzinove serepeticky ;)

mne by stacila 'obycajna' Performance sada, Race je uz skor na preteky. Ja viac stojim v kolonach nez jazdim okruhy :)

Co ja citam, tak ti ktori presli na jednohmutu davaju spat dvojhmotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne by stacila 'obycajna' Performance sada, Race je uz skor na preteky. Ja viac stojim v kolonach nez jazdim okruhy :)

Co ja citam, tak ti ktori presli na jednohmutu davaju spat dvojhmotu.

A kde to citas? Nie je jednohmota ako jednohmota, to uznavam.... napr. ja by som si ten set od Valea do auta nikdy nedal....

Ake su dovody tych ludi, co pisu ze presli naspat na dvojhmotu? (ta trochu vyssia hlucnost)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vraj to nebolo len trochu

na dp som o tom cital

Vsetko je to teda otazka zvyku.... ja sa povazujem, co sa hluku tyka (PC, auto, ...) za typ "netopier", tiez mi vadi vsetko,

ale na ten vyraznejsi zvuk jednohmoty som si rychlo zvykol.... urcite to je prijemnejsie ako tie vibracie dvojhmoty v nizkych otackach,

aj zaber spojky je lepsi (rozbehy do kopca s plnym autom)... celkovo hodnotim jednohmotu ako vyrazny prinos, aj ked v mojom

pripade to bola kvoli vykonu viacmenej nutnost to tam dat :)

Ak budes mat niekedy cestu okolo Ziliny, kludne sa zastav.... a mozes si vyskusat rozdiel (aj v hluku aj v zabere) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je jednohmota ako jednohmota, to uznavam.... napr. ja by som si ten set od Valea do auta nikdy nedal....

Pravda je, že na volnoběh se auto mírně chvěje, nejvíc je to cítit navolantu, ale v sedačce to nepoznáš. Ale pořád je to user-friendly, testováno na manželce a mimi kol5 . Je to obecný problém jednohmoty jako takové, fyziku neoblafneš, Valeo je v tom nevinně, v tvém případě jako důvod tuším přenos ještě většího krouťáku... :scooter:;)

Koukám, že jsi stačil částečně odpovědět dřív, než jsem odeslal... -_-

Co to Valeo ?

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...