Přejít na obsah

rezonace auta


Chossse

Doporučené příspěvky

No sakra, ja to psal hnedka na začátku, ale nějak mě tu nikdo neposlouchá!!!!!!!! , všichni si vyměňte spojky čepy klouby všechno co de a nakonec zjistite že to byla prkotina :feve:

Taky mi všichni nakecávali jak je to dvouhmota a nevim co všechno ale kluci, správný mechanik nejde hnedka do jádra ale prověří si vše okolo

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sakra, ja to psal hnedka na začátku, ale nějak mě tu nikdo neposlouchá!!!!!!!! , všichni si vyměňte spojky čepy klouby všechno co de a nakonec zjistite že to byla prkotina :feve:

Taky mi všichni nakecávali jak je to dvouhmota a nevim co všechno ale kluci, správný mechanik nejde hnedka do jádra ale prověří si vše okolo

JJ taky nejdu hned vsechno vymenit,zkusim to turbo prvni uvidim!ALe je fakt,ze uz mam dost nalitane,takze i ta spojka je real! :feve:

Kdo ze sever moravy by mi s turbem mohl pomoct,urcite to nezvladnu sam!?dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sakra, ja to psal hnedka na začátku, ale nějak mě tu nikdo neposlouchá!!!!!!!! , všichni si vyměňte spojky čepy klouby všechno co de a nakonec zjistite že to byla prkotina :feve:

Taky mi všichni nakecávali jak je to dvouhmota a nevim co všechno ale kluci, správný mechanik nejde hnedka do jádra ale prověří si vše okolo

No ja teda neviem, ja som radil najskor vymenit klby medzi sebou... to je investicia nulova :p

Druha vec je, kolko si predstavujes ze stoji cistenie turba ultrazvukom.... tak aby to za nieco stalo... 3 tisic to nebude, ani 4, to mi ver ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim uz tady typci psali,ze se to da vycistit za 2000 takze takovou cenu nejak neresim,ale i kdyby to bylo o neco drazsi tak to jebu! :prc: Tak nejak jsem premyslel,i to turbo je real!Turbo prece zapina neco pri 2000tis neco ne,no a nez sepne tak se tam neco trepe!No jenomze jsem naprosty laik,takze to muze byt naprosta hovadina co jsem zplodil! :):kuk: Jak tady pisou ostatni jsem jak "netopyr" mi staci jak neco v aute sustne,trepne,bouchne a jsem okamzite nesvuj co to je! :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim uz tady typci psali,ze se to da vycistit za 2000 takze takovou cenu nejak neresim,ale i kdyby to bylo o neco drazsi tak to jebu! :prc: Tak nejak jsem premyslel,i to turbo je real!Turbo prece zapina neco pri 2000tis neco ne,no a nez sepne tak se tam neco trepe!No jenomze jsem naprosty laik,takze to muze byt naprosta hovadina co jsem zplodil! :):kuk: Jak tady pisou ostatni jsem jak "netopyr" mi staci jak neco v aute sustne,trepne,bouchne a jsem okamzite nesvuj co to je! :feve:

Kontaktuj Indyho tady z fora, pokud jsi z Frydku tak ho máš na dostřel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo já nevím o co ti furt de, nic proti ale.Takový řeči jako tu píšeš ty jsem slyšel pokaždé když jsem s tím někam jel abych zjistil co s tím je. Nakonec jsem jel za Indym a bylo po problemu a teď už vím že když bude něco závažnějšího tak už nebudu poslouchat 20 verzí a pojedu za ním.

Jo a nevim v jakým čistícím světě žiješ ale pořídíš vyčištění za 2.000,- nebo co jsem se bavil se známým z Brna tak ten si nechal čistit v servise a za 3.000,- . Ale neber to jako nějakou urážku nebo něco takovýho, jen píšu co jsem za tu dobu zjistil

To chosse

Jinak sever moravy to je Indy, napiš mu, je dost ochotný a teprve poznáš jak pracuje profik :palec2:;);)

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,

mam podobny problem a to ze se mi auto v cca 1000-1200 rpm jakoby dusi, ale jen v techto otackach ne ve volnobehu a ani ve vysich, pri zatezi mi auto take nevibruje, ale technik mi rekl vymenit setrvacnik. Proto ted resim jestli vzit dvouhmotu od Sachs nebo Luk(Luke), nemate s tim nekdo zkusenosti ?

Jinak Indi cisti turba ? kolik si za to zada ? Premyslim o vycisteni Turba a navic Frydek mam po ruce z Brna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně moje řeč, pořeš to tak a neposlouchej nevim co dokud nevíš co jak. ja když k němu jel tak zjistil že není potřeba ani čistit ale že za tím vším stála jen baňka. já to měl k němu 2 hodiny cesty ale nelituju, kdybych poslouchal tady ty rádoby mechaniky tak už sem měnil celý turbo, dvouhmotu, klouby silenbloky a nevim co všechno :feve:

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně moje řeč, pořeš to tak a neposlouchej nevim co dokud nevíš co jak. ja když k němu jel tak zjistil že není potřeba ani čistit ale že za tím vším stála jen baňka. já to měl k němu 2 hodiny cesty ale nelituju, kdybych poslouchal tady ty rádoby mechaniky tak už sem měnil celý turbo, dvouhmotu, klouby silenbloky a nevim co všechno :feve:

Tiez nic proti, ale to co tu radis ostatnym je (sorry za vyraz) naprosta zhovadilost.... to ze ty si mal KO nieco v turbe a hucalo ti to nema podla mna nic spolocne s rezonanciou v pasme 1800-2200 otacock, ktoru riesi X ludi... ze to pomohlo tebe neznamena ze to pomoze ostatnym...

Na druhej strane, turbu vycistenie (ak je to robene u cloveka co tomu rozumie - a to Indi urcite je) len prospeje, takze kludne hor sa do toho. Ja len na margo tych tvojich pripomienok na moju osobu... sam som si presiel viacerymi problemami (aj tomu co robi rozvyklany zotrvak) takze to co radim - radim zodpovedne a s najlepsim svedomim... niekedy ma clovek pocit ze fakt plati prislovie "za dobrotu na zobrotu" ;)

Len tolko som chcel........

P.S. Pokial je moznost zajst s autom k cloveku z praxe (ako je Indi) - nie do nejakeho pseudo-autoservisu, tak to je samozrejme najlepsia moznost. Tam ti po posudeni stavu poradia ako a co najlecnejsie predist problemu....

Ja sa tu pokusam radit cisto na zaklade vasich (subjektinych) opisov problemu... ak by bola moznost sa na tych vasich karach povozit, tak mam tiez uplne iny prehlad o veci, takze tak ;)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soráč ale nevím co to je trasie :p ale jestli je to jako ten zvuk, tak je to na ho.no čip, sem tam zapomněl napsat že sem tam měl taky blbý čip, koupil sem to tak nahovno načipovaný. byly tam nesmyslně navýšený hodnoty, ten motor měl obrovský ráz a nárust a to se na tom docela dost podílelo. Takový čipování házet do koše !!!

Toto som ani nevidel... co tvoj prispevok, to perla :palec2:

To ze je v nizkych otackach vysoky krutak nehovori nic o kvalite chipu....... durha vec je, ze to niekto nachipoval a nechal tam poddimenzovanu spojku ktora taky krutak neprenesie bez ujmy na zdravi.........

Precitaj si prosim ta cosi o chiptuningu, priebehu krutiaceho momentu a co je potrebne vymenit aby bol preneseny na kolesa a vozovku..... pretoze chiptuning neznamena len naliat nejaky SW do RJ auta, ktore ma najazdenych 150 tis.km a potom nadavat preco to robi to a to........ (to ti moze rovno poslat RJ postou, to mas taky chiptuning) :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keby som pocul len zvuky, to by az tak nesralo, mne rezonuje z toho cele auto :wacko:

Pokial sa ti to objavilo az po chipe a navyseni krutaku, tak je to jasne a nemusis dalej ani polemizovat....

Mas dve moznosti ako som uz pisal (resp. 3):

1) znizit krutak v nizkych otackach (toto moc nedoporucujem, lebo uz si ten zotrvacnik nacal a casom odide tak ci tak)

2) vymenit za jednohmotovu sade (vibracie pojdu doprec... a vydrzi ti to pri normalnom zachadzani vecnost)

3) ak nie si ochotny znasat prejavy jednohmoty, daj to prerobit na 6-kvalt, ten ma 240mm spojku a aj ten zotrvak uz vydrzi

cosi malo viac (ale priprav si tak 20-25 tisic) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptam se jeste jednou mate nekdo zkusenosti s jednohmotou ? Je lepsi kvalitnejsi jednohmota ci radeji dvouhmota (klasicka, zadne race apod.) ?

Uz som to tu myslim pisal, ale v skratke zosumarizujem....

DVOJHMOTA:

+ pruziny v zotrvaku tlmia torzne kmity (tichsi dobeh aj start motoru - nezatrasie vozidlom)

- vysoka cena

- kratka zivotnost

- zaber spojky (moj subjektivny nazor... ale mal som par mesiacov aj novu dvojhmotu od LuK-u a bolo to to iste)

JEDNOHMOTA:

+ priazniva cena

+ dlha zivotnost (pri beznom zaobchadzani prakticky nesmrtelne... na zotrvaku sa nema co posrat, ked tak staci vymenit lamelu, pritlacak a lozisko)

+ zaber spojky (neviem ako na ostatnych jednohmotach, ale kombinacia 1Z lamela a VR6 pritlacak ja v tomto super)

- jednohmotovy zotrvak nedokaze natolko tlmit torzne kmity ako dvojhmotovy (pri dobrom nastaveni predvstreku a tlaku vo valcoch, kvaltinej nafte a celkovo dobrom chode motora tam prakticky ziadny rozdiel nie je........ akurat pri akceleracii sa moze auto trochu chviet... dost zalezi v akom stave su silentbloky na motore a prevodovke)

-/+ zvukovy prejav jednohmoty je trochu iny ako dvojhmoty..... tazko sa to opisuje.... je to taky dravejsi zvuk, takze ci sa to niekomu paci alebo nie ja neviem, mne osobne to vyhovuje (urcite viac ako tie vibracie dvojhmoty) :palec2:

Inak ak sa pozries na DP forum do bazaru, nejaky uzivatel redleon tam prave ponuka jednohmotovu sadu 1Z+VR6 (prakticky to najlepsie co sa da na 228mm za rozumne prachy dat)...

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,

mam podobny problem a to ze se mi auto v cca 1000-1200 rpm jakoby dusi, ale jen v techto otackach ne ve volnobehu a ani ve vysich, pri zatezi mi auto take nevibruje, ale technik mi rekl vymenit setrvacnik. Proto ted resim jestli vzit dvouhmotu od Sachs nebo Luk(Luke), nemate s tim nekdo zkusenosti ?

Jinak Indi cisti turba ? kolik si za to zada ? Premyslim o vycisteni Turba a navic Frydek mam po ruce z Brna.

Inak ked citam toto tak mi to pride skor ako problem s tryskami, co som mal ja.... kolko maju najazdene, vies?

Ak maju viac ako 150 tis.km, tak v ramci udrzby by to kazdopadne bolo dobre vymenit (nevravim ze to nakoniec nemoze byt cosi ine)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, já to beru, jediný co jsem šel proti tobě tak je cena čištění, jestli jsi něco jiného pochopil na tvoji osobu, soráč. naprosto to co píše že má za problém, úplně stjně to dělalo i mě, a zvuk byl někdy až kovový, a taky přesně v těch otáčkách!!! a někdo tu psal že taky vyčistil a vyměnil baňku a bylo po preblému.mě vyměnil baňku a taky bylo po problému, byla zarezlá. a navíc to někdy spadlo do nouzáku ale to jen při dost velkým zatížení.A taky sem zjistil že jsem to koupil s dos nahovno chipem, to se taky poštelovalo trošec a je to ok, že by to mohlo být čipem píšu proto, protože před 2 týdnama si nechal kámoš čipnout 81kw na nějakách 103 (říkal) a nikoho se nezeptal a čipnul to u nějakýcho maníka.A výsledek? když na to víc šlápne tak mu to taky rezonovalo, ten zvik se ozýval když se zapnulo turbo. Nasral se a vlítnul na toho maníka aby mu to dal do původního stavu a vrátil prachy. A výsledek? nerezonuje, zvuk je pryč.Takže to co se tam do mě navážíš ohledně čipu, tak se navážej protože je mi to uplně jedno, nevysvětlím ti proč se tak stalo ale po čipu se tak stalo.Třeba máš pravdu, ale já bych to udělal stejně tak jak sem udělal a názor na mechaniky co radí a radí a v závěru se ukáže že to byly tlachy neměním. a to sem byl u lidí kteří jsou tu známý a považovaní za dobrý servisáky s dobrým servisem. Jak už někde padlo, každý má vag a začal spolíhat na něj, ale málo kdo z toho umí spolehlivě číst a diagnostikovat.Takže jestli se tě moje postřehy dotkly a zdají se ti jako nesmysli tak promiň, ale asi bys měl sám vědět že s motorem se může stát spoustu nevysvětlitelných věcí a protom stačí maličkost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak od zaciatku

dal som chipnut auto, spokojnost ale hned zacala na 5ke a 6ke klzat spojka, nevadi, ani predtym nebola 100%na

objednal som lamelu a pritlacak.

2 tyzdne som prosikal jedneho sikovneho mechanika, no nikdy nemal cas

tak som dal inemu, vymenil ale pritlacak nesadol, tak musel prisposbit tie diery na koliky

na bolo to ovela horsie, spojka zaberala upne hore

ked mi rozpraval ze prisposobil diery skoro som odpadol, ja laik v zivote by som do toho nevrtal, ved je to vycentrovane

no on ma presvedcal ze bude zly zotrvacnik, lebo ako preklzovala spojka urcite zhorel aj zotrvacnik

vravel ze skontroloval cisla na novych a starych veciach a vsetko sedelo

novy zotrvacnik, vymena a vysledok taky isty

zase nova lamela, pritlacak a uz to ide

ako som isiel po hotove auto /2 a pol tyzdna/ hned som pocul ze tam nieco praska, jedine co som chcel ist na tom domov a dat to niekomu co aj rozumie tomu no nepodarilo sa, vytrhli sa 2 sroby co drzia prevodovku a este k tomu sa rozpadlo nieco na poloosi

vymenil poloos a odvtedy akoze ide ... len trasie

bol som za nim - no vraj to nie je normalne a mam vymenit silenbloky

nech uz ide do p... a v zivote uz ho nechcem ani vidiet...

vcera som porovnal stare veci s tymi co mi tam prvy krat napchal a ani nahodou nesedi ani jedno cislo

no uz ani reklamovat to nemozem

Editováno: , autor: mcsolle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak ked citam toto tak mi to pride skor ako problem s tryskami, co som mal ja.... kolko maju najazdene, vies?

Ak maju viac ako 150 tis.km, tak v ramci udrzby by to kazdopadne bolo dobre vymenit (nevravim ze to nakoniec nemoze byt cosi ine)

Diky moc za obe rady jsou velice obsahle, nadhodim to technikovy a uvidim co mi rekne. Diky pane :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...