Přejít na obsah

rezonace auta


Chossse

Doporučené příspěvky

OK, já to beru, jediný co jsem šel proti tobě tak je cena čištění, jestli jsi něco jiného pochopil na tvoji osobu, soráč. naprosto to co píše že má za problém, úplně stjně to dělalo i mě, a zvuk byl někdy až kovový, a taky přesně v těch otáčkách!!! a někdo tu psal že taky vyčistil a vyměnil baňku a bylo po preblému.mě vyměnil baňku a taky bylo po problému, byla zarezlá. a navíc to někdy spadlo do nouzáku ale to jen při dost velkým zatížení.A taky sem zjistil že jsem to koupil s dos nahovno chipem, to se taky poštelovalo trošec a je to ok, že by to mohlo být čipem píšu proto, protože před 2 týdnama si nechal kámoš čipnout 81kw na nějakách 103 (říkal) a nikoho se nezeptal a čipnul to u nějakýcho maníka.A výsledek? když na to víc šlápne tak mu to taky rezonovalo, ten zvik se ozýval když se zapnulo turbo. Nasral se a vlítnul na toho maníka aby mu to dal do původního stavu a vrátil prachy. A výsledek? nerezonuje, zvuk je pryč.Takže to co se tam do mě navážíš ohledně čipu, tak se navážej protože je mi to uplně jedno, nevysvětlím ti proč se tak stalo ale po čipu se tak stalo.Třeba máš pravdu, ale já bych to udělal stejně tak jak sem udělal a názor na mechaniky co radí a radí a v závěru se ukáže že to byly tlachy neměním. a to sem byl u lidí kteří jsou tu známý a považovaní za dobrý servisáky s dobrým servisem. Jak už někde padlo, každý má vag a začal spolíhat na něj, ale málo kdo z toho umí spolehlivě číst a diagnostikovat.Takže jestli se tě moje postřehy dotkly a zdají se ti jako nesmysli tak promiň, ale asi bys měl sám vědět že s motorem se může stát spoustu nevysvětlitelných věcí a protom stačí maličkost

Ok, pohoda.... trochu som sa tiez nechal uniest, takze tiez prepac :)

Ide o to, ze pri akomkolvek probleme je dobre aspon pozriet pamat zavad v RJ.... ak je moznost, prebehnut to a nalogovat za jazdy VAG-COM.

Problem co si mal ty bol urcite minimalne z logu za jazdy citatelny... nehovoriac o tom ze ti to padalo do nudzaku.... ;)

Chalani ale nerozpravali o kovovom zvuku... ale o rezonancii v tych otackach.... poznam to a viem ze sa to blbo opisuje, proste je to zvuk od motora, ale prenasa sa na celu karoseriu (pod zatazou v nizkych otackach ten zotrvacnik musi tlmit najvacsie torzne kmity na klukovke, preto sa cely rozvibruje ak uz ma volu, ktora sa tam urobi pri zvysenom krutaku velmi rychlo... tie pruziny to proste nevydrzia). Tiez som rozmyslal nad kadecim... nakoniec som dal jednohmotu, lebo som potreboval ist este vyssie s vykonom a vibracie zmizli okamzite - tak ako vsetkym ostatnym, ktory mali tento problem :)

Poznam ludi, ktorym to robili vnutorne klby na poloosiach.... jednemu sa zase neotvaral vyfukovy ventil a tiez to malo podobne symptomy (zistil to az ked mu odisiel valec, lebo sa zbrusili zdvihatka o vacku), takze fakt sa neda podla opisu radit... niekedy ani podla logu za jazdy... je to aj vec stastia.

P.S. Co sa chipu tyka, nechcel som sa do teba navazat, ale ako sam vravis a vidno to - moc s tym skusenosti nemas, iba ako uzivatel.

Je to tak ako som sa snazil napisat.... chiptuning sa nerobi tak ze sa naleje soft do auta a tradaaaa mozes jazdit (urcite nie so starsimi autami co uz maju nieco najazdene, na novych sa nejake parametre daju brat - z vyroby). Minimalne treba pojazdit, nalogovat to a pripadne to este upravit..... ale to je stara pesnicka, co robi rozdiel medzi chipom na mieru ako ti urobi len zopar ludi v CR a SR, alebo pseudo-chipom ktory robi X-firiem (zvycajne velmi dobre propagovanych). ;)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak ked citam toto tak mi to pride skor ako problem s tryskami, co som mal ja.... kolko maju najazdene, vies?

Ak maju viac ako 150 tis.km, tak v ramci udrzby by to kazdopadne bolo dobre vymenit (nevravim ze to nakoniec nemoze byt cosi ine)

Nalitano mam (podle Avatara) neco malo pres onech 177777 cize 178 a par drobnych :) ale ten setrvacnik chci vymenit, co se tyce kompromisu mezi jednohmotou a jejim "hrubsim" projevem nebo dvouhmotou, ktera je tizsi ale drazsi, tak zatim se priklanim ke dvouhmote, protoze preferuji klidnejsi jizdu. Zase jsi mi to ale vyvratil koupi kvalitni jednohmnoty takze sem zase nazacatku a opet mam brouka v hlave :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nalitano mam (podle Avatara) neco malo pres onech 177777 cize 178 a par drobnych :) ale ten setrvacnik chci vymenit, co se tyce kompromisu mezi jednohmotou a jejim "hrubsim" projevem nebo dvouhmotou, ktera je tizsi ale drazsi, tak zatim se priklanim ke dvouhmote, protoze preferuji klidnejsi jizdu. Zase jsi mi to ale vyvratil koupi kvalitni jednohmnoty takze sem zase nazacatku a opet mam brouka v hlave :)

Ten hrubsi prejav ma ale kazda jednohmota ;) Ja som len povedal, ze z hladiska prenosu krutaku je sada od Valea taky kompromis (ta Valeo lamela/pritlacak nie je na takej urovni ako 1Z lamela a VR6 pritlacak od Sachs). Pokial preferujes kludnu jazdu a mas tam seriovy krutak, vymen spojku za to co tam patri z vyroby... nie je o com :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na vagu se sposta věcí poznat nedá, psalo to že je skratovaný snímaš tlaku v sacím potrubí, to bylo tím že to spadlo do nouzáku.Jinak tlak na turbu byl myslim 2,6. spoustu lidi u kterych sem byl tak řekli že je v prdeli turbo atd a že se to nedá zregulovat. u Indyho se to povedlo dat do pořádku za chvilku. Jinak ten kovový zvuk, to byl extrém který nastal tak 3x, jinak to normálně rezonovalo.Je fakt že je tam spousta věcí co to může dělat.U služební 1.8 při rozjezdech dělá něco podobnýho takže to nemusí být vždi v případě turba, já jen psal jak sem to měl já.

Jo a tim čipem, já vím co a jak, právě proto mám domluvený jak bude čas přes Indyho na míru.Nikdy bych si nenechal nahrkat nějaký soft a jeď hotovo, ale kámoš se s nikým neporadil a ani nevěřil že pude čipovat, chtěl tím asi každýho oslnit.Ale dělalo to jen bordel a ten samý zvuk cca při 1800-200ot jako mě něž sem to byl vyměnit. Já měl pouze tu smůlu že prodávající si tam dal čip tohoto stylu a já to musím dát do pořádku.

a chlapy se potřebují semtam poškádlit, zvlášť když je tu poslední dobou úplný kopr, takže nebrat nic nějak vážně :kol-45:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně takový mechanici jsou v Kroměříži, otec nechal u takovýho měnit starter a za 2 dny si pro auto přišel a zjistil že borec něco asi pojebal protože říkal že musel měnit ještě něco a to nešlo ven tak musel flexou řezat a pak vařit a nakonec někde strhnul závit a pak ještě měnil něco co otec vůbe nechtěl a borec na něho vytáhl takvou částku že se mu protočili panenky, a to jen kvůli tomu že to bylo nemelhlo a hrabal se úplně v něčem jiným než otec chtěl. Takový mechanici jsou na odstřel :feve: a vůbec ti to nezávidím. Kolik jsi do toho nastrkal peněz za ty jeho opravy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se připojím k diskuzi , ikdyž mám 1.6 55kW , problém podobný , vibrace začaly přesně při 1500 a 3000 otáčkách , i vyřazeno , se spojkou nebo bez vyšl. spojky ,ikdyž stojim na místě, teď už ty vibrace po delším čase ( asi 1/2 roku) různě v otáčkách cestujou , už to není přesně na těch 1500 a 3000 , ale vypadá to u mě na silentbloky , z pravýho horního se sype guma , při vypnutym motoru , když za něj vezmu ho i já dokážu rukou pěkně rozkmitat . Má někdo zkušenost, na jakej silentblok bych se měl zaměřit nebo maj jít ven všechny ( najeto 150tis) ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Tak mě přesně v 1900 otáčkách něco rezonuje jakoby od mot. prostoru, těžko říct... dělá to za jízdy ( pod plynem aj z kopce s kvaltem ) a aj na volnoběh na místě...takže někdo bude šlapat a já hledat, snad to bude jen nějaká ten plastík ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak panove,ja jsem jiz rezonaci vyresil.Tady tim chci podekovat Indymu za jeho profi pristup a rychlost.Vymenil mi silentbloky motoru,a rezonace je ta tam!(Uz opravdu musely z auta ven.Pravy trochu bokem a sypala se z neho guma,levy taky nic moc a reakcni vzpera sla,protoze mi bylo doporuceno vymenit vsechny 3!)Vubec nelituju.Uz ten zasrany zvuk snad nikdy neuslysim,protoze mi zezral hodne ale hodne nervu. :) Pro ty jeste co maji 4x4 bych poradil,kdyz maji hodne nalitanych km jako ja (280tis.) vymenit "kosti" stabilizatoru.Auto se okamzite zacalo uplne jinak chovat v zatackach a o mirnem "plavani" , ktere jsem pocitoval za jizdy uz nemuze byt ani rec.Jsem stastny jako blecha.Takze Indymu preju at mu ty opravy jdou dal jako mu jdou. Zatim. ;)

Editováno: , autor: Chossse
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...