Publikováno Červen 26, 200817 r Zdravím všechny, chtěl jsem se s vámi podělit o potěšení ze změny pružin. Přešel jsem ze sportovních pružin zpět na klasické škodovácké a je to prostě paráda!! Auto nevypadá tak hezky (i když je to pořád mazel), ale ta pohoda ježdění po Praze je nesrovnatelná. Nemusím jezdit krokem přes koleje, nemusím dávat pozor na každou díru, a že jich v Praze je požehnaně a po kostkách je to jen příjemná jemná masáž a ne brutální kostitřas. Asi jsem už zestárnul, ale věřte nebo ne zpátky na sport už to nikdy nedám! Jaké máte vy zkušenosti? Měnili by jste pohodlí za krásu? Přeji Vám všem ať vždy dorazíte v pořádku do cíle, ať už máte Bavora nebo Škodovku.
Červen 26, 200817 r příšti tyden měním za sport.tak to sem teda zvědav,ale tady na sev.morave kde jezdím tolik kočičich hlav není,dír je asi všude stejně a přes koleje musíš tak rychle aby to kola nestihli přenest
Červenec 11, 200817 r takove ceny ma SEBO: OCTAVIA I - ceny jsou za 1 kus tlumiče Monroe standart vpředu ........................ 1090,- vzadu liftback ................ 950,- vzadu combi ................ 1000,- Monroe Reflex vpředu ........................ 1500,- vzadu liftback .............. 1290,- vzadu combi ................ 1890,- Kayaba Excel G vpředu ........................ 1250,- vzadu liftback .............. 1250,- vzadu combi ................ 1350,- Kayaba Ultra SR vpředu ........................ 2300,- vzadu .......................... 2250,- Bilstein B4 vpředu standart ............ 1130,- vpředu sport podvoz...... 1640,- něco jako série O1 RS vzadu .......................... 1000,- vzadu sport podvozek ... 1390,- Sachs vpředu Advantage 200954 .......... 1495,- plynokapalinový Super Touring 200951 ..... 1395,- olejový vzadu : Super Touring 556268 ..... 1320,- Advantage ...................... 1650,-
Červenec 11, 200817 r Zdravím všechny,chtěl jsem se s vámi podělit o potěšení ze změny pružin. Přešel jsem ze sportovních pružin zpět na klasické škodovácké a je to prostě paráda!! Auto nevypadá tak hezky (i když je to pořád mazel), ale ta pohoda ježdění po Praze je nesrovnatelná. Nemusím jezdit krokem přes koleje, nemusím dávat pozor na každou díru, a že jich v Praze je požehnaně a po kostkách je to jen příjemná jemná masáž a ne brutální kostitřas. Asi jsem už zestárnul, ale věřte nebo ne zpátky na sport už to nikdy nedám! Jaké máte vy zkušenosti? Měnili by jste pohodlí za krásu? Přeji Vám všem ať vždy dorazíte v pořádku do cíle, ať už máte Bavora nebo Škodovku. Nikdy bych to nedal zpět (mám to snížené o 3,5 cm ) Vždy jsem jezdil z autem které mělo upravený podvozek seriová octule mi přijde dost měká toť můj názor
Červenec 11, 200817 r a jake maš kola??ja mam 16 asi se na sniženi vykašlu bo by to bylo nizke,ne?leda bych pak koupil 17 a vyš.co.
Červenec 11, 200817 r No záleží jaký máš výškový profil gumy Upraveno Červenec 12, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Červenec 12, 200817 r a jake maš kola??ja mam 16 asi se na sniženi vykašlu bo by to bylo nizke,ne?leda bych pak koupil 17 a vyš.co. Velikost kol se snížením přeci nemá ale vůůůbec nic společného. Obvod pneu cca 1993 mm je pořád stejný! Ať je tam alu 15" nebo 18. Mění se jen průměr disku.
Červenec 12, 200817 r no mam 205/55R16..no vyškove to stejne jak 15zimni.....no tak asi taky hodim ty pružiny!!!!
Červenec 12, 200817 r no mam 205/55R16..no vyškove to stejne jak 15zimni.....no tak asi taky hodim ty pružiny!!!! JJ
Červenec 14, 200817 r paul_tdi: díky chlape.. Chtěl bych zachovat tuhost seriového podvozku, jaké by jsi mi doporučil tlumiče? original co se montoval vyrábí kdo?
Červenec 14, 200817 r Autor a jake maš kola??ja mam 16 asi se na sniženi vykašlu bo by to bylo nizke,ne?leda bych pak koupil 17 a vyš.co. Ahoj, mam nizkoprofilove 17ctky. Vypada to porad dobre, ikdyz ne tak dobre jako pred tim. Ale je to pohoda po Praze, neda se to vubec srovnat. Je pravda, ze uz si nemuzu mimo Prahu tolik dovolit, protoze to nesedi tak jako pred tim, ale jezdim vetsinou po meste.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.