Červenec 7, 200817 r Autor JaKr: ty ceny jsou jen za díly, opsal jsem je v servisu z Etky a jak už se tady psalo, je navíc jiné uložení baterie a jinej nátrubek sání... Cena s servisu by byla cca 5tis.
Červenec 7, 200817 r fíha, ranec peněz, já dal dneska za matice náboje zadní nápravy (budu měnit ložiska) 180,- /kus, jsem myslel, že se skácím, obzvlášť, když mi Najmis řekl, že mu matice přišly v balení u ložisek, já debil
Červenec 7, 200817 r Spíš ubere...šneček ti to celé oslintá a bude se ti v sání chytat prach, a jestli ho to nedej bože nasaje a prokouše se filtrem, skončí ve válci a proslintá ti píst! Proč radši nezkusíme přidat turbo? http://magazin.auto.cz/testy/renault-clio-...chopnostmi.html Upraveno Červenec 7, 200817 r od NNNTomas
Červenec 7, 200817 r kua chlapi ale povie mi niekto ako sa tam ten slimak/snek dostal? a to mam cely kryt pod motorom a auto stoji na dlazbe...
Červenec 7, 200817 r Autor domino666: prostě tam vyrostl, co je na tom divného? Výš co tam bude bordelu kterej on žere?
Červenec 7, 200817 r Je to ochranný kryt motoru, ne kryt proti šnekům... třeba tam skočil z jabloňě ;-) Asi tam máš něco, co se mu líbí )
Červenec 7, 200817 r aneb co se dokáže vyklubat z obyčejného sjednocování vedení vzduchu. Podobně se sjednocují i olejové měrky atd
Červenec 8, 200817 r Já spíš uvažoval dát tam tento díl a z něj něco natvarovat k tomu hrdlu. Jenže jak tak koukám, tak oproti FII tam nemám tolik místa, konec toho dílu už by byl ve stejné rovině, nebo i za tím hrdlem...no kašlu nato, nechám to jak to je by jsi si musel pořídit sání z 1,4 a napasovat, ta ho má tak udělané, jukni do Etky
Leden 19, 200916 r Celá diskuze je sice zajímavá, nicméně doporučoval bych s nejvyšší možnou přesností změřit skutečný výkon motoru 1,2 47kW. Možná bychom byli překvapeni. Já mám najeto s tímto autem pouze 20k km, přesto jsem neskutečně překvapen. Pokud je motor pod otáčkama, tak i o mnoho silnější motory mají problém předjíždět v rozmezí 80 až 110 km.
Leden 29, 200916 r Btw motor nemá chip, pouze používám sportovní filtr KN. Nemyslím si, že sportovní filtr tě až tak překvapí, to tě možná překvapí stejnou měrou lehká dírka ve výfuku, myslím, že je to psychologický efekt víc než efekt skutečný
Leden 30, 200916 r No ja si myslim, ze to nie je len placebo. Ked mi po 30k vymenili vzduchovy filter tak som nechapal. Auto zrazu daleko lepsie tahalo hlavne vo vyssich otackach. A kedze ja som neocakaval ze auto pojde lepsie, da sa placebo vylucit. Predpokladam ze taka KN vlozka musi mat ten efekt lepsi.
Leden 31, 200916 r Celá diskuze je sice zajímavá, nicméně doporučoval bych s nejvyšší možnou přesností změřit skutečný výkon motoru 1,2 47kW. Možná bychom byli překvapeni. Já mám najeto s tímto autem pouze 20k km, přesto jsem neskutečně překvapen. Pokud je motor pod otáčkama, tak i o mnoho silnější motory mají problém předjíždět v rozmezí 80 až 110 km. Doma ten motor taky mame. A prave proto povazuju to cos napsal za pomerne kuriozni. Ten motor je hbitej prave do cca 80km/h, pak prichazi co se akcelerace tyce utlum. Je to staveny na mestskou a primestskou jizdu, ne na zavody. P.S. vis co je to efekt avia? do kopce te brzdi, protoze ji to nejede. z kopce to rozvali a neda se predjet. to plati prave pro rychlosti cca 80-110km/h
Leden 31, 200916 r Tak to nemohu souhlasit. At s chipem, nebo bez ma "slusnou" akceleraci prave jeste pri tech 80-110km/h. Docela me to prekvapilo. Vadne to prave az pri tech 110-120. Je jasny, ze proti 1,6 je to o poznani slabsi.
Leden 31, 200916 r Nejde o 1.6, s tou sem to ani neporovnaval. Zkousel sem to este s Feldou, stejna trasa nekolikrat za den. Mesto je bez diskuse, tam je do okamziku zapnuti klimatizace HTP jednoznacne lepsi a mozna i potom. Rodzil ale zacina pri jakymkoli zatizeni pri mimomestskych rychlostech. Kopec a nebo naklad znamena mnohem vetsi zpomaleni, autu dochazi driv dech. Ja bych ty problemy videl spis prave na to, ze do kopce zdrzuje, z kopce se rozjede na 110. To budou ten duvod proc nepredjizdijou
Únor 1, 200916 r je pravda, ze sem myslel s prazdnym autem, resp dve osoby 75 a 55 kilo po rovine. Silnice mezi UL a Lovosicema. Pri predjizdeni kamionu, kterej jel kolem tech 80km/h sem byl prekvapenej, je rumik"poskocil" a na tech 110 docela svizne zrychlil a bez problemu sme ten kamion predjel. Zatez, kopec snad i protivitr = slimak. to souhlasim.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.