Přejít na obsah

Jaký olej


Host aka

Doporučené příspěvky

Zdar, když měnim olej u jakýhokoliv auta tak po nastartování pár vteřin řve mazání než se naplní filtr a natlakuje, u oktávky nic, vyměním, nastartuju a na maxidotu nic... je to normální, teď jsem měnil ve fábine a taky to pár vteřin svítilo.

Čekal bych na maxíku nějakou hlášku než se to natlakuje...

Maxík by řval jak kráva a posílal by tě do servisu ale musel by si zvednout otáčky nad 1500.Je to docela divný ale když tam nenaleješ žádný olej a natočíš to na volnoběh,tak to poběží,dokud se to nerafne a signalizace žádná-smutné že.Můžeš vyzkoušet-vytáhni kabel ze snímače tlaku a natoč,na volnoběh se bude tvářit,že maže-začne ječet až když zvedneš otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tedy to je smutné, je pravda že jsem to v klidu nechal chvíli bežet na volnoběh, tak to je asi OK,

asi do 1500ot. není dle výrobce mazání důležité kol100:wallbash:

to seira: asi se tu oleje na QG1 moc neřeší proto, že se všichni tak nějak shodli že prodloužený intrval je blbost....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, koukám, že toho tu ohledně olejů řešíte dost. Nikde jsem však nenašel zmínku, co nalít do prodlouženého servisního intervalu QG1, norma myslím že 503 00. Koukal jsem po regálech, ale olej s touto normou nikde. Poradíte? 1.8T AUM 120000 km Díky.

Taky si prileju sve do mlyna.

mam taky 1.8T davam 5w-40, VW 502.00. Co se tyce QG1, tak myslim, ze Shell dela vhodne oleje.

A tady jeden mas http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=907

Muj nazor se opira o zkusenosti kamarada, ktery se prodejem oleju a maziv zivi. (a vystudoval to). Rekl mi, ze na znacce nezalazi, vse se skryva pod pismenky viskozita, vykonova trida a doporuceni vyrobcu vozu.

Olej 5w-40 dela kde kdo a kdyz je psano VW502.00 tak je to ten pravy.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si prileju sve do mlyna.

mam taky 1.8T davam 5w-40, VW 502.00. Co se tyce QG1, tak myslim, ze Shell dela vhodne oleje.

A tady jeden mas http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=907

Muj nazor se opira o zkusenosti kamarada, ktery se prodejem oleju a maziv zivi. (a vystudoval to). Rekl mi, ze na znacce nezalazi, vse se skryva pod pismenky viskozita, vykonova trida a doporuceni vyrobcu vozu.

Olej 5w-40 dela kde kdo a kdyz je psano VW502.00 tak je to ten pravy.

H.

Díky moc, myslím že vyčerpávající odpověď. Naleju tedy VW 502.00. Hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pánové, mám pod motorem takovej zasraně těžkej plech co drží na 5ti šroubech a když měnim olej tak to musím dát pryč, všim jsem si u tchána že to tam nemá, jak jste na tom vy ostatní, je to normální nebo mám něco "extra" ??

Podle etky je to v příslušenství "ochrana hnacího agregátu" 1J0018930C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že to stačí jednou, jak poznam jestli mám zvýšenou verzi, přijde mi to normální ??

Jo, to v tom inzerátu, to je přesně vono, sere mě že když to chci vyndat tak se musí vyndat i ty plasty co navazujou na podběh..

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukám na nekonečné tlachání o oleji. Nejvíc tady píšete o tom Castrolu. U mé 1,6 55kW mi taky nadešel čas výměny, tak jsem se řídil radou z tématu a vzal jsem manželce olej z toho fritovacího kastrólu asi to bude taky longlife, protože ho manželka používá hodně dlouho a je spokojena (nevím jak to dopadne až zjistí, že olej už nemá) ale potřebuju poradit. To asi nebude syntetika, když je ze slunečnic co, já to typuju na minerál. Doufám, že pro svůj motor dělám to nej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukám na nekonečné tlachání o oleji. Nejvíc tady píšete o tom Castrolu. U mé 1,6 55kW mi taky nadešel čas výměny, tak jsem se řídil radou z tématu a vzal jsem manželce olej z toho fritovacího kastrólu asi to bude taky longlife, protože ho manželka používá hodně dlouho a je spokojena (nevím jak to dopadne až zjistí, že olej už nemá) ale potřebuju poradit. To asi nebude syntetika, když je ze slunečnic co, já to typuju na minerál. Doufám, že pro svůj motor dělám to nej.

Ptal jsem se maminy a ta říkala, že nejlepší je řepkový olej, slunečnicový a hlavně z geneticky upravovaných semínek je špatný, se ti zapeče kastról... :palec2: . Jinak 1.4. bude za čtrnáct dní.

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusíš mít zvýšenou verzi, mohl se tam dát jen ten plech. není to špatné, ten motor je dobře chráněnej. Neměl by si nějaké fotky? By mě zajímalo, jak to tam vypadá origo, hlavně u těch postraných plastů. :)

Můžu ti to nafotit ale nevim jak se mi to povede, pokusim se, jinak je to tedy dost fortelnej plech, je to těžký jako kráva a drží to na 5ti šroubech M10

počítám že spíš bych s tím urazil kus šutráku někde na poli než by se to prohnulo... jdu to nějak nafotit......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu ti to nafotit ale nevim jak se mi to povede, pokusim se, jinak je to tedy dost fortelnej plech, je to těžký jako kráva a drží to na 5ti šroubech M10

počítám že spíš bych s tím urazil kus šutráku někde na poli než by se to prohnulo... jdu to nějak nafotit......

Díky za snahu. Právě že já přemýšlím nad tím, že bych si ho také pořídil, ale musí se vyřezávat ty plastové kryty, aby se tam dostal a to se mi moc nelíbí, tak mě zajímá, jak to tam máš vyřešené ty. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já to mám řekl bych origo, v těch plastech po stranách jsou oválný díry, těma je prostrčený to železo a přišroubovaný k těm konzolám, je to přesně tak jak je vidět na fotkách v tom inzerátu co si dával odkaz když to zvětšíš je to dobře vidět, a pak je to celí schovaný pod tím plastem co drží na jedné straně zakliknutej v nárazníku a na druhé 2 torxy na tom plastu v podběhu, pokud to nevyndáš nejsou ty konzole vůbec vidět.

fotil jsem to naslepo v garáži, tak nic noc ale když už byl venku tak jsem to alespoň krásně natřel...

post-12266-1205769017_thumb.jpg

post-12266-1205769023_thumb.jpg

post-12266-1205769028_thumb.jpg

post-12266-1205769035_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já to mám řekl bych origo, v těch plastech po stranách jsou oválný díry, těma je prostrčený to železo a přišroubovaný k těm konzolám, je to přesně tak jak je vidět na fotkách v tom inzerátu co si dával odkaz když to zvětšíš je to dobře vidět, a pak je to celí schovaný pod tím plastem co drží na jedné straně zakliknutej v nárazníku a na druhé 2 torxy na tom plastu v podběhu, pokud to nevyndáš nejsou ty konzole vůbec vidět.

fotil jsem to naslepo v garáži, tak nic noc ale když už byl venku tak jsem to alespoň krásně natřel...

co já bych za to dal, mít tam tenhle nerez kryt :palec2: plánuju, že si ho nechám udělat, protože to je dobrá ochrana pro motor :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nastal čas výměny oleje tak hledám co tam mám teď nalit.Používal jsem 5W-30 ale motor mi jej papká tak tam chci zkusit dát 10W-40 jestli to bude lepší.Auto má najeto 198tis. km.Zatim mi padl do oka MOBIL Super S 10W-40 nebo Castrol GTX Magnatec 10W-40.

Co mi doporučíte??? ;)

Editováno: , autor: vinklec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nastal čas výměny oleje tak hledám co tam mám teď nalit.Používal jsem 5W-30 ale motor mi jej papká tak tam chci zkusit dát 10W-40 jestli to bude lepší.Auto má najeto 198tis. km.Zatim mi padl do oka MOBIL Super S 10W-40 nebo Castrol GTX Magnatec 10W-40.

Co mi doporučíte??? ;)

zkus Total Q9000 5w40 celoročně, plná synt. pro tvůj benzín jak dělaný.........VW 502.00/505.00 :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně si myslím, že 5w30 je pro starší auto příliš "řídká" hlavně po zahřátí ti půjde viskozita dolů a proto ti papká, tou 5w40 se může spotřeba oleje "usadit" a nebude brát vůbec nebo jen minimum, na druhou stranu 10w40 i po zahřátí bude "hustší" a lépe vytěsní různé vůle u staršího motoru, ten bude tišší a nemusí papkat vůbec, já bych volil olej podle toho jak jezdíš, pokud mu dáváš kapky tak určitě tu 5w40 "plnou" při běžném provozu stačí 10w40 "polo" ,je to vždy kompromis a téma na delší debatu.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně si myslím, že 5w30 je pro starší auto příliš "řídká" hlavně po zahřátí ti půjde viskozita dolů a proto ti papká, tou 5w40 se může spotřeba oleje "usadit" a nebude brát vůbec nebo jen minimum, na druhou stranu 10w40 i po zahřátí bude "hustší" a lépe vytěsní různé vůle u staršího motoru, ten bude tišší a nemusí papkat vůbec, já bych volil olej podle toho jak jezdíš, pokud mu dáváš kapky tak určitě tu 5w40 "plnou" při běžném provozu stačí 10w40 "polo" ,je to vždy kompromis a téma na delší debatu.... :)

Díky za Tvlou reakci!!! :palec2:

Teď docela dost jezdim po dálnicí cca 100km každý druhý až třetí den.Když řídí manželka tak si drží těch 130km/h když jedu já tak kolem těch 150-160km/h.

Takže by jsi mi raději tedy doporučoval 5W-40 a kterou značku oleje???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za Tvlou reakci!!! :palec2:

Teď docela dost jezdim po dálnicí cca 100km každý druhý až třetí den.Když řídí manželka tak si drží těch 130km/h když jedu já tak kolem těch 150-160km/h.

Takže by jsi mi raději tedy doporučoval 5W-40 a kterou značku oleje???

Znacka oleje je nepodstatna, dulezitejsi jsou parametry. Kdyz pujdes do kastrolu tak si priplatis, kdyz vezmes mogula nebo hekru tak to ani nepoznas.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...