Viktor X Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 no ja bych tam chtel dat 5w 40 ale mam docela strach.na to co mam ted tu 10ku asi neco ubylo jeste jsem to nekontroloval ale kontrolka se mi nerosvitila.a to budu menit olej pristi mesic.ale myslim ze po 5w 40 se motor ztisi a bude takovej jemejsi..ale to si jenom myslim...a jeste se chci optat jaky specifikace jsou pro me dulezity?mam manual od auta ve spanelstine.mam 1.9 tdi 66kw menim olej po 10 000km rok 2000/11 diky Chlape, o kousek výš máš list z návodu k obsluze, takže stačí si jen přečíst - pro tebe VW 505.00, VW 505.01. Jinak 5W má za studena nižší viskozitu než 10W, takže pokud vůbec uslyšíš nějakou změnu, tak mírně k horšímu , ale já jsem s ním spokojený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 Chlape, o kousek výš máš list z návodu k obsluze, takže stačí si jen přečíst - pro tebe VW 505.00, VW 505.01. Jinak 5W má za studena nižší viskozitu než 10W, takže pokud vůbec uslyšíš nějakou změnu, tak mírně k horšímu , ale já jsem s ním spokojený jeste se chci zeptat musi na oleji , ktery jsem si vybral byt oboje normy ?? to znamena 505.00 a 505.01???diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 (editace) zdravím ted jsem měnil olej . plna syntetika Eurol. No a narval jsem ho tam 4,4 litru. A když jsem se podíval na hladinu oleje tak byla takhle jak je na obrazku, je to špatně ? Tam kde je to "za tepla" tak to je maximalka ? nebo je to max až v tom ohybu ? PS: měněno po 14 000 km ale i tak v oleji byly kousky stříbrné. Je to ok? S novým olejem klepe mnohem méně TDi Editováno: 20. Květen 2008, autor: pointfrost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 Burek-ne splnovat stačí jednu z norem starši model(nebo jak to nazvat) oleje má třeba 505.00 v době jeho vzniku u VW neexistovala norma 505.01 a novinky už maj normu 505.01.Takže do Tvého vozu muže jit olej se starší specifikace a i olej novější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 zdravím ted jsem měnil olej . plna syntetika Eurol. No a narval jsem ho tam 4,4 litru. A když jsem se podíval na hladinu oleje tak byla takhle jak je na obrazku, je to špatně ?Tam kde je to "za tepla" tak to je maximalka ? nebo je to max až v tom ohybu ? PS: měněno po 14 000 km ale i tak v oleji byly kousky stříbrné. Je to ok? S novým olejem klepe mnohem méně TDi Oblast "C", kterou hladina oleje v žádném případě nesmí překročit končí dle manuálu začátkem ohybu ... ale neřeším to, nechal jsem tam nalít 4l 5W40, mám ca 1mm přes , ale motor se opravdu ztišil... Možná je to tím, že tam loni servisák nalil 5l nějaké značky, o které jsem v životě neslyšel, a tak dlouho jsem se chystal, že ho upustím, až jsem se na to vykašlal . Ale ty kousky stříbrné by mně vyděsily . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 Oblast "C", kterou hladina oleje v žádném případě nesmí překročit končí dle manuálu začátkem ohybu ... ale neřeším to, nechal jsem tam nalít 4l 5W40, mám ca 1mm přes , ale motor se opravdu ztišil... Možná je to tím, že tam loni servisák nalil 5l nějaké značky, o které jsem v životě neslyšel, a tak dlouho jsem se chystal, že ho upustím, až jsem se na to vykašlal . Ale ty kousky stříbrné by mně vyděsily . ty kousky stříbrné ... žeby změnit na jinou kvalitu oleje nebo něco aby se něco nedřelo ? nebo proč ttam jsou ? je to normálka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foli Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Vyzkousel jsem vsechny mozny druhy oleju a ted mam nejradeji oleje BP. Pouzivam BP VISCO 5000 5W 40. Supe olej za peknou cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 tak jsem po dlouhem vahani se rozhodl tam dat opet 10W 40 ale nevim jaky...muzete mi poradit,ktery z techto dvou by se vice hodil do me okty?? 1.9 tdi 66kw 2001 najeto cca 130 000km... http://www.olejshop.cz/xVP-havoline-extra-...10w40%29-1-litr http://www.olejshop.cz/xVP-havoline-diesel...0w40%29-5-litru diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magor Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 tak jsem po dlouhem vahani se rozhodl tam dat opet 10W 40 ale nevim jaky...muzete mi poradit,ktery z techto dvou by se vice hodil do me okty?? 1.9 tdi 66kw 2001 najeto cca 130 000km... http://www.olejshop.cz/xVP-havoline-extra-...10w40%29-1-litrhttp://www.olejshop.cz/xVP-havoline-diesel...0w40%29-5-litru diky moc Myslim, ze to vyjde na stejno oba oleje maji normu VW takze jde spis o to jaky baleni je pro Tebe vyhodnejsi, protoze to ze je na jednom napsano diesel je jen reklamni tah , pouzit se daji oba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 ty kousky stříbrné ... žeby změnit na jinou kvalitu oleje nebo něco aby se něco nedřelo ? nebo proč ttam jsou ? je to normálka ? To by mně taky sakra zajímalo, že bys byl jediný s metalízou v oleji? Nikdo nic ? Žádný motorář se nevyjádří ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 A ty stříbrné kousky to byly jako mechanické částice? To by vypadalo nejspíše na kousky kovu, nic jiného mě nenapadá. Možná byl také špatný filtr a nedokázal to pořádně přefiltrovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Tuhle metalizu v oleji pamatuju z doby,kdy jsem mel jeste 120 uzovku s obtokovym cisticem oleje.Co jsem mel pak eMko,u toho to bylo vcelku ok.Nechci strasit,ale bud se nadmerne opotrebovava neco v motoru a ad.2 filtr uz to nebere a propousti pres pojistny ventil neprefiltrovany olej do motoru.Ale neni to jev neobvykly,ale vubec nevim,zda-li se tohle tyka i takovych modernich motoru,takze je to jen takovy tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Kuci,co rikate na olej OMV Bixxol 5-40 ?Nikde jsem tu o nem nikoho neslysel psat Ted mam castrol magnatec 5-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 Nic tím nepokazíš, oboje syntetika, stejné specifikace. Z těch dvou raději OMV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 Uz je tam BIXXOL 5-40,cena pohadkova,tak jsem zvedavy. Asi je to jen namlouvani,ale zda se mi,ze je to trosku tichsi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 Já budu následujících 12 měsíců jezdit na Valvoline Durablend DIESEL 5W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 Uz je tam BIXXOL 5-40,cena pohadkova,tak jsem zvedavy. Asi je to jen namlouvani,ale zda se mi,ze je to trosku tichsi . Ja jsem na nem najel 15tis a dalsi sem dal OMV BIXXOL special C3 5W30 .Primo OMV ho doporucuje k TDI AHF motoru a najeto dalsich 15tis.Ted me ceka dalsi vymena a zase pujdu do OMV 5W30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Zdravím všechny ty, co tady aspoň trošku tomu rozumí. Už podruhé leju do OCty 1, 1,9TDi 66 kW olej Castrol Edge 5W 30 norma VW 504 00 / 507 00. A teď jak to tady čtu, tak dělám asi pořádnou blbost, že? Ubližuju nějak motoru, že tam nedávám normu 505 00 nebo 505 01? Už se budu ohlížet po jiném. Je lepší 5W 40 nebo 10W 40? Normu dodržím 505 00, ale ta viskozita mě trápí. Jak to tady čtu, tak v našich podmínkách se nemusím bát. Můžu dodržet u oleje 10W 40 interval výměny 15 000 km? Olej měním dvakrát do roka, tak se mi moc nechce ho měnit po 10 000 km, ale pokud to někdo doporučí a vyzná se v tom, tak na něj dám. Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 A ještě bych měl dotaz ohledně klepání. Jak ráno nastartuju, tak 2 - 3 sekundy to nepěkně klepe a pak už motor dostane správný chod. Je to tím, že to tak dlouho trvá, než olej promaže ty klapky nebo co se tady o tom psalo? Může to být způsobeno kvalitou oleje? Liju Castrol edge 5W 30, tak snad žádný šunt, ale slibuji, že asi přejdu na 505 00. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 A ještě bych měl dotaz ohledně klepání. Jak ráno nastartuju, tak 2 - 3 sekundy to nepěkně klepe a pak už motor dostane správný chod. Je to tím, že to tak dlouho trvá, než olej promaže ty klapky nebo co se tady o tom psalo? Může to být způsobeno kvalitou oleje? Liju Castrol edge 5W 30, tak snad žádný šunt, ale slibuji, že asi přejdu na 505 00. to sou hydroštely. Normálka u každýho tdi. Jinak v pátek se dával Liqui Moly syntoil high tech 5w40 (5l za 950 Kč asi) a konečně převoďák taky stejný značky(2l za asi 800) a teď to řadí jako nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Psal si, že ti to papá 5W-30, tak bych nic už nezkoušel a dal bych tam 10W-40 a budeš mít klid. Pokud tam dáš olej kterej plní specifikaci, tak motoru neublížíš a je jedno jestli je to 5W nebo 10W. Nebo tam nech to co tam máš teď a budeš dolívat, to taky není snad problém. Jinak já jsem zastáncem Mogulu. Sám leju Mogul GX-FE Pro a dolívám 1 litr po 2 tisících km Takže Mogul není nic "béčkovýho"? Já dneska koupil Mogul GX-FE 10W40. A asi na něj přejdu. Mobil 10W40 se mi nepodařilo sehnat a Mogulu mají všude tři prd**e. V autorizáku mi nabízeli Aral-1l za 260Kč Naše 105 na něj jezdí 23let, sestřina Felda už 5let tak co. Kolik je u Mogulu 10W40 interval výměny ????? Já osobně budu nechávat tak 8-9 000Km. Raději dřív než pozdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbaud Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Ahoj chlapi, chci se zeptat,jakej dáváte olej do 1,9 Tdi 81kw,čip 102kW. Nechci nějakej moc drahej. Díky. Teď je tam 0w-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Ahoj chlapi,chci se zeptat,jakej dáváte olej do 1,9 Tdi 81kw,čip 102kW. Nechci nějakej moc drahej. Díky. Teď je tam 0w-40 Na oleji bys u diesela asi neměl šetřit, navrhuji plnou syntetiku 5W-40 Shell,Mobil,Castrol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbaud Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Taky si říkám,plná syntetika určitě,al eještě nevím jakej. Na oleji bys u diesela asi neměl šetřit, navrhuji plnou syntetiku 5W-40 Shell,Mobil,Castrol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Castrol Magnatec 5w40 5litru seženeš za 1100,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.