kapl Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 (editace) VAG mi hlásí závadu tohoto čidla G 62 (závada číslo 17664) - důsledek dlouhé žhavení při startu a kolísání volnoběhu - jedná se o TDi/81 kW/ r.v. 2002/5. Prosím o pomoc: - kde najdu na motoru - jak vyměním - zná někdo cenu Díky předem za radu! Editováno: 7. Červenec 2008, autor: kapl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 na MPI je to na pravej strane bloku motora, kde sa zbiehaju hadice chladenia v termostate. Malo by to byt podobne aj u Teba. Skus pohladat, mozno tu je niekde aj navod, je to dost bezna zavada a vela sa tu o tom popisalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shloyjmaa Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 přesně tak, je na pravé straně motoru přímo v hadici chladícího oběhu, měnil jsem ho minulý týden, cena asi 200Kč i s těsněním a pojistnou sponou. Při studeném motoru jen vytáhneš tu sponu a pak jde v pohodě vytáhnout. Pro jistotu jsem dal okolo hadr, kdyby vytekla nějaká kapalina, ale v pohodě.. nic moc nevyteklo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 (editace) Mužeš sdělit, kdes kupoval, event obj. číslo? Byl jsem dnes u Kellyho", ale tam nejdřív nemohli nic najít, pak něco našli se 4- konektorem do čtverce, ale bez spony a těsnění... Editováno: 8. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shloyjmaa Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 No, já jsem to kupoval u Praska v Opavě, řekl jsem jim jaké je to auto a motor. On se zeptal na barvu čidla (já mám modré, pak jsou prý ještě zelené a ty jsou nějaké jiné) podle toho to našel a nabídnul mi k tomu automaticky to těsnění a sponu. Číslo dílu nevím, ale myslím si, že na tom starém by mohlo být. Teda jestli bude ještě čitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 buď je dvouvývodový nebo čtyřvývodový. Poznáš podle toho kolik je v něm pinů. Kup ho ve škodovce. Na nějaký náhrady se vyprdni. Já kupoval 4vývod v Porsche Č.B. a chtěli za něj asi 500 + DPH. To samý chtěli v elitu za druhovýrobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Je to tri dny z5 co jsem ho menil. Dej si bacha ty 4-pipnove delaji dva druhy konektoru! A ani podle VIN nemas sanci zjistit ktery tam je, jedina sance je rozpojit konektor a podivat se. Kdyz budes mit zajistovaci klinek konektoru na druhe strane bezproblemu s tim cidlem otocis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 (editace) to mi taky říkala ta pani že nedokáže ani zjistit jestli tam je dvou či čtyř. Mezi čtyř by měl být rozdíl s klimou a bez klimy,takže buď ti dá to nebo to,ale o tvaru sem nic neslyšel. To je jako s lůžkem stabilizátoru. Nedokážou říct jestli už tam byl v prvovýrobě namontován nový typ klem či ne. Prostě válení se pod autem na mokrém asfaltě nic příjemného Editováno: 11. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 (editace) Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu! Editováno: 12. Červenec 2008, autor: Dutch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 13. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu! Díky za všechny rady a na závěr pár postřehů z výměny: - jedná se buď o čidlo s velkým 4-konektorem (modré starší provedení) nebo malým 4 -konektorem (novější zelené provedení). Určení data změny je dle VINu, bezpečně dle sebe od 5/2002 je již nové čidlo. - i když se hovoří v řadě dokumentace o zeleném provedení, je v řadě případů plast čidla černý a to i v prvovýbavě! - cenový rozptyl je značný- od 697,- (Škoda v papírové krabičce s logem Š.) do pouhých 237,- Kč( AK v igelitovém pytlíku) a přitom se ve všech 4 případech jednalo o zcela identický výrobek od firmy ELTH Luxembourg, který byl též původně na voze namontován od samého počátku jak vyplynulo z data výroby čidla! - preventivně doporučuji vyměnit i těsnící gumový O- kroužek - cena kolem 30 Kč - pro lepší přístup (alespoň u TDi 81 kW) je nutné sundat horní plast motoru a plastovou hadici sání k filtru vzduchu. Aby došlo jen k minimálnímu úniku kapaliny je dobré mít připravené nové čidlo s O-kroužkem, uvolnit konektor, vytáhnout staré čidlo, pak prstem starý O- kroužek, který zůstane uvnitř a ihned zasunout nové čidlo a to pak již beze spěchu následně zajistit sponou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 ja som mal tiez zelene a mam rok vyroby 2000 (MR01) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Kapl moc pekny popis. Ja mel taky zelene RV 02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Měnil sem čidlo a měl sem 4 piny modrý a dal jsem tam to samí akorát zelený.mám motor 1.6/55 r.v. 97. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.