Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Měl bych na vás malou prosbu, táta se poohlíží po "novém" přibližovadle, má tyto požadavky: musí to být octavie 4x4 v naftě, rok 2003 a mladší, Výbava ho až tak nezajímá, jediný co chce je klima + okna + zrcátka v eletrice, to vše do 350000kč.

Začal jsem mu nějakou hledat, narazil jsem na jeden kousek s 96Kw ale měl hodně nalítáno, pak spousta 77kw a nějaká ta OII, teď se nemůže rozmyslet jít do 77kw, bojí se že to výkonově nebude stačit (jen na okraj nejezdí stylem brzda plyn)

zrátka potřebuje auto který nebude moc papat (teď má O1 81Kw) a doveze kam potřebuje i v zimě (hlavně domů).

Poraďte tedy: vyplatí se hledat O1 96Kw nebo jít do O2 77Kw?

Vloženo (editace)

No já jsem chvilku řešil podobný problém (ale investice do něčeho jiného mě od něho odchýlila). Otázka: Musí to být nafťák? Taky mám 81 tdi a vím, že jde o spotřebu. Ale u koupě již jetého auta bych uvažoval, zda nevzít i benzín - nakonec ta spotřeba není tak hrozná. V práci jezdíme s několika 77 tdi a vím, že to bohatě stačí na takové běžné jízdy - spotřeba kolem 6 litrů a více (jezdí s tím hodně lidí). Taky máme jednu 2.0 Fsi 4x4 a tam je spotřeba kolem 7 max. 8 litrů v pohodě - a to jsou krátké tratě. takže bych uvažoval i o benzínu... Tím se rozšiřuje okruh pátrání a šance je větší.

Editováno: , autor: traveller
Vloženo

Když vezmu limit 350tKč, tak do něj se vejde málokterá OII. A pokud chceš naftu, tak u OI ti nezbyde nic jiného, než 74kW verze, protože ty tvoří drtivou většinu. Benzín ve čtyřkolce je spíš výjimka. Co se týče spotřeby, tak tam je 4,5 litru mimo mísu. PD si vezme víc než klasiclé TDi a k tomu je ještě metrák nahoru za náhon na všechno. Takže bych tipnul minimálně 5,5 při běžném slušném ježdění. A k tomu dynamika odpovídající předokolce 66kW, tzn. krok zpět.

Před pár lety kolega řešil podobný problém, ale kvůli naprosto nesmyslné motorové nabídce u 4x4 přešel z (čipnuté) 81kW TDi na do čtyřkolky 1.8T (opět si to poladil), i když nalítal okolo 40tKm ročně.

Vloženo

U spotřeby je jasný že půjde nahoru, ale 7 už je moc, navíc 30t Km ročně není problém. Čtyřkolku chce aby se dostal v zimě vůbec někam dostal, budeme se stěhovat na venkov.

Vloženo

Radsej kup 1.8T 4x4 daj to na plyn a bude mat taku spotrebu (prepocitane) ako doteraz. S tym TDi 74kW zabudni na hodnotu 5.5 l/100km. To by musel jazdit ako dedo. S predokolkou sa tak dalo jazdit ak si nechcel byt brzda provozu.

Vloženo

No taky mam octu Tdi 74kw chiplou!Na spotrebu 5,5 zapomen to by jsi fakt jezdil jako dedo! :) Da se jezdit za 6,5 s jizdou podle predpisu,kdyz si chces uzit trochu svizneji tak 7!Uz jsem se taky divil,ale pry jsou octy I 96kw 4x4,to by byla nadhera,ale pry jich je strasne malo,takze by jsi mohl hledat a stejne nic!V zime je to pohoda,zadek je pomoc ale funguje za normalu jenom na predek "haldex",sel bych uz asi do audi quattro! ;) Torsen je prijemny a to fest!Ale cena je jinde jasne!A jeste jedna rada snaz se at ta octa ma ESP!

Vloženo (editace)

Mám OII 4x4 77kW, průměr mám 6,5, většina město a dálnice.

Co se týče výkonu, tak to stačí.

Hold spotřebu 4,5 mít už nebude, to by neměl u 4x4 žádný, u rotačky 66 a 81kW se dostane na 5,5-6 a u PD na 6l toť fakt, hold ten haldex taky něco váží a kardanka se taky nejěk musí stále točit

a rotačka se od MR02 už u 4x4 nedělala ;)

Editováno: , autor: rolbař
Vloženo
No jo, to só te hanácké rovine :-) (nic ve zlém, většina naší rodiny pochází z PV )

A o tom to je i další auto bude jezdit zde, sice se stěhujem do "hor", proto 4x4.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Pánové také potřebuji poradit.Uvažuji o OI 4x4.A proto bych se rád dozvěděl co nejvíce informací.Jak je to se spotřebou spolehlivosti Haldexu.V mém cenovém limitu se nejvíce pohybují TDi 66kw sem tam silnější 74kw.Byl bych vděčný za klady a zápory.Děkuji

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Když vezmu limit 350tKč, tak do něj se vejde málokterá OII. A pokud chceš naftu, tak u OI ti nezbyde nic jiného, než 74kW verze, protože ty tvoří drtivou většinu. Benzín ve čtyřkolce je spíš výjimka. Co se týče spotřeby, tak tam je 4,5 litru mimo mísu. PD si vezme víc než klasiclé TDi a k tomu je ještě metrák nahoru za náhon na všechno. Takže bych tipnul minimálně 5,5 při běžném slušném ježdění. A k tomu dynamika odpovídající předokolce 66kW, tzn. krok zpět.

Před pár lety kolega řešil podobný problém, ale kvůli naprosto nesmyslné motorové nabídce u 4x4 přešel z (čipnuté) 81kW TDi na do čtyřkolky 1.8T (opět si to poladil), i když nalítal okolo 40tKm ročně.

Ted uz se da sehnat za 350,- OII 4X4 TDi

Vloženo (editace)
Brutální ty ceny !!!!! :rolleyes:

Ted maj unas jednu 4x4 Tdi eleganci 2002 navic ma xenony, a vyhr sedacky dokonce v eletrice a tu bezovou polokuzi za 180t,- ! se 170tkm , ...ale bohuzel je to kombik jako vsechny ale za ty penize vypadala dost dobre.. a to se pred rokem nedala 4x4 sehnat pod 200t,-

a vedle meli 2005 OII 4x4 1,9Tdi ambiente navic xenony, esp,climatronic, mulifunkcni volant, maxidot, vyhr sedadla, parkpilot no skoro plna a za 290T,- bez dane navic to bylo cesky auto s kompletni dokumentaci o servisu...

Editováno: , autor: JasteR

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...