Paul Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 Měl bych na vás malou prosbu, táta se poohlíží po "novém" přibližovadle, má tyto požadavky: musí to být octavie 4x4 v naftě, rok 2003 a mladší, Výbava ho až tak nezajímá, jediný co chce je klima + okna + zrcátka v eletrice, to vše do 350000kč. Začal jsem mu nějakou hledat, narazil jsem na jeden kousek s 96Kw ale měl hodně nalítáno, pak spousta 77kw a nějaká ta OII, teď se nemůže rozmyslet jít do 77kw, bojí se že to výkonově nebude stačit (jen na okraj nejezdí stylem brzda plyn) zrátka potřebuje auto který nebude moc papat (teď má O1 81Kw) a doveze kam potřebuje i v zimě (hlavně domů). Poraďte tedy: vyplatí se hledat O1 96Kw nebo jít do O2 77Kw? Citovat
Martinoslav Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 O1 se 4x4 delaly jen s motorem TDi 74kW, nebo se pletu? Citovat
Tesna Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 OI 96kW se asi hledat nevyplatí, moc jich totiž nejezdí, dokonce bych tipl, že žádná ... Čtyřkolky n naftě byly jen 66 a 74 kW. Citovat
traveller Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) No já jsem chvilku řešil podobný problém (ale investice do něčeho jiného mě od něho odchýlila). Otázka: Musí to být nafťák? Taky mám 81 tdi a vím, že jde o spotřebu. Ale u koupě již jetého auta bych uvažoval, zda nevzít i benzín - nakonec ta spotřeba není tak hrozná. V práci jezdíme s několika 77 tdi a vím, že to bohatě stačí na takové běžné jízdy - spotřeba kolem 6 litrů a více (jezdí s tím hodně lidí). Taky máme jednu 2.0 Fsi 4x4 a tam je spotřeba kolem 7 max. 8 litrů v pohodě - a to jsou krátké tratě. takže bych uvažoval i o benzínu... Tím se rozšiřuje okruh pátrání a šance je větší. Editováno: 15. Červenec 2008, autor: traveller Citovat
Paul Vloženo 15. Červenec 2008 Autor Vloženo 15. Červenec 2008 To máš pravdu, jde hlavně o spotřebu a spolehlivost, teď jezdí za 4.5 a o 7 litrech nechce nic slyšet. Citovat
Tesna Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 Když vezmu limit 350tKč, tak do něj se vejde málokterá OII. A pokud chceš naftu, tak u OI ti nezbyde nic jiného, než 74kW verze, protože ty tvoří drtivou většinu. Benzín ve čtyřkolce je spíš výjimka. Co se týče spotřeby, tak tam je 4,5 litru mimo mísu. PD si vezme víc než klasiclé TDi a k tomu je ještě metrák nahoru za náhon na všechno. Takže bych tipnul minimálně 5,5 při běžném slušném ježdění. A k tomu dynamika odpovídající předokolce 66kW, tzn. krok zpět. Před pár lety kolega řešil podobný problém, ale kvůli naprosto nesmyslné motorové nabídce u 4x4 přešel z (čipnuté) 81kW TDi na do čtyřkolky 1.8T (opět si to poladil), i když nalítal okolo 40tKm ročně. Citovat
Paul Vloženo 15. Červenec 2008 Autor Vloženo 15. Červenec 2008 U spotřeby je jasný že půjde nahoru, ale 7 už je moc, navíc 30t Km ročně není problém. Čtyřkolku chce aby se dostal v zimě vůbec někam dostal, budeme se stěhovat na venkov. Citovat
wladi Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 Radsej kup 1.8T 4x4 daj to na plyn a bude mat taku spotrebu (prepocitane) ako doteraz. S tym TDi 74kW zabudni na hodnotu 5.5 l/100km. To by musel jazdit ako dedo. S predokolkou sa tak dalo jazdit ak si nechcel byt brzda provozu. Citovat
Chossse Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 No taky mam octu Tdi 74kw chiplou!Na spotrebu 5,5 zapomen to by jsi fakt jezdil jako dedo! Da se jezdit za 6,5 s jizdou podle predpisu,kdyz si chces uzit trochu svizneji tak 7!Uz jsem se taky divil,ale pry jsou octy I 96kw 4x4,to by byla nadhera,ale pry jich je strasne malo,takze by jsi mohl hledat a stejne nic!V zime je to pohoda,zadek je pomoc ale funguje za normalu jenom na predek "haldex",sel bych uz asi do audi quattro! Torsen je prijemny a to fest!Ale cena je jinde jasne!A jeste jedna rada snaz se at ta octa ma ESP! Citovat
rolbař Vloženo 15. Červenec 2008 Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) Mám OII 4x4 77kW, průměr mám 6,5, většina město a dálnice. Co se týče výkonu, tak to stačí. Hold spotřebu 4,5 mít už nebude, to by neměl u 4x4 žádný, u rotačky 66 a 81kW se dostane na 5,5-6 a u PD na 6l toť fakt, hold ten haldex taky něco váží a kardanka se taky nejěk musí stále točit a rotačka se od MR02 už u 4x4 nedělala Editováno: 30. Říjen 2008, autor: rolbař Citovat
Paul Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Vloženo 16. Červenec 2008 Sehnat OII se da Skoda Octavia Octavia Citovat
traveller Vloženo 16. Červenec 2008 Vloženo 16. Červenec 2008 To máš pravdu, jde hlavně o spotřebu a spolehlivost, teď jezdí za 4.5 a o 7 litrech nechce nic slyšet. Hmm.. tak to jo. To já za 4.5 v životě nejel... Citovat
traveller Vloženo 16. Červenec 2008 Vloženo 16. Červenec 2008 Dá se i za míň, osobně 3,8 No jo, to só te hanácké rovine :-) (nic ve zlém, většina naší rodiny pochází z PV ) Citovat
Chossse Vloženo 16. Červenec 2008 Vloženo 16. Červenec 2008 Taky mam rekord 2,7 ale to jsem jel 20km z kopce! Citovat
Paul Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Vloženo 16. Červenec 2008 No jo, to só te hanácké rovine :-) (nic ve zlém, většina naší rodiny pochází z PV ) A o tom to je i další auto bude jezdit zde, sice se stěhujem do "hor", proto 4x4. Citovat
44kw Vloženo 29. Říjen 2008 Vloženo 29. Říjen 2008 Pánové také potřebuji poradit.Uvažuji o OI 4x4.A proto bych se rád dozvěděl co nejvíce informací.Jak je to se spotřebou spolehlivosti Haldexu.V mém cenovém limitu se nejvíce pohybují TDi 66kw sem tam silnější 74kw.Byl bych vděčný za klady a zápory.Děkuji Citovat
Chossse Vloženo 29. Říjen 2008 Vloženo 29. Říjen 2008 Je tu toho o ctyrkolkach tolik,ze o tom muzes napsat knizku! Zkus pohledat a kdyz nic tak ti radi zopakujem! Citovat
Fire Vloženo 30. Říjen 2008 Vloženo 30. Říjen 2008 Presne jak ríka Choose, hledej šmudlo ... jinak za ty love tak 01 4x4 PD 74kw + něco hodit do úprav ať to i jede Citovat
JasteR Vloženo 14. Listopad 2008 Vloženo 14. Listopad 2008 Když vezmu limit 350tKč, tak do něj se vejde málokterá OII. A pokud chceš naftu, tak u OI ti nezbyde nic jiného, než 74kW verze, protože ty tvoří drtivou většinu. Benzín ve čtyřkolce je spíš výjimka. Co se týče spotřeby, tak tam je 4,5 litru mimo mísu. PD si vezme víc než klasiclé TDi a k tomu je ještě metrák nahoru za náhon na všechno. Takže bych tipnul minimálně 5,5 při běžném slušném ježdění. A k tomu dynamika odpovídající předokolce 66kW, tzn. krok zpět. Před pár lety kolega řešil podobný problém, ale kvůli naprosto nesmyslné motorové nabídce u 4x4 přešel z (čipnuté) 81kW TDi na do čtyřkolky 1.8T (opět si to poladil), i když nalítal okolo 40tKm ročně. Ted uz se da sehnat za 350,- OII 4X4 TDi Citovat
JasteR Vloženo 15. Listopad 2008 Vloženo 15. Listopad 2008 (editace) Brutální ty ceny !!!!! Ted maj unas jednu 4x4 Tdi eleganci 2002 navic ma xenony, a vyhr sedacky dokonce v eletrice a tu bezovou polokuzi za 180t,- ! se 170tkm , ...ale bohuzel je to kombik jako vsechny ale za ty penize vypadala dost dobre.. a to se pred rokem nedala 4x4 sehnat pod 200t,- a vedle meli 2005 OII 4x4 1,9Tdi ambiente navic xenony, esp,climatronic, mulifunkcni volant, maxidot, vyhr sedadla, parkpilot no skoro plna a za 290T,- bez dane navic to bylo cesky auto s kompletni dokumentaci o servisu... Editováno: 15. Listopad 2008, autor: JasteR Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.