snb-rider Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Ahoj, dnes jsem si vyráběl klimatizovanou schránku v palubce u spolujezdce a zajímalo by mě pár věcí. Dělalo se to do nějakých octavií originál? Má to někdo? Jak to vypadá origo a hlavně kam je to origo zapojené? Já to zapojil na ofuk u spolujezdce, takže jsem závislý na teplotě v celém autě a na nastavení foukání. díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 mam to jak ty,origo to oktava myslim nemela ale fabie jo,a je to tam vyresene stejne zadny svuj okruh to nema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 dobré je si sehnat hadici, uzávěr a přírubu na topení z OII, přírubu dát hned za výparník, aby to bylo jako OII, nezávislé na regulaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 tak já to mám úplně stejně, jen mám ten ventil otočený o 180° no právě na fabii vede ta hadička někam k topení a fouká to pořád a pořád studené... taky bych to chtěl mít takhle jinak když se podíváš do kastlíku do levé části dozadu na stěnu, tak je tam takový kulatý výklenek, tak jsem právě myslel, jestli to není origo na to. btw: kdy vám svítí osvětlení kastlíku? pořád při otevření, nebo jen se zapnutými světly? Já to neměl zapojené a když jsem dneska našel "pohozený" origo konektor a zapojil ho, tak to svítí jen se zapnutými světly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 dobré je si sehnat hadici, uzávěr a přírubu na topení z OII, přírubu dát hned za výparník, aby to bylo jako OII, nezávislé na regulaci dobrý nápad, ale nebylo by foto toho umístění? napadlo mě, jestli nemá třeba topení udělaný nějaký origo vývod a u O1 není jen zaslepený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 svítí jen se zaplými Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 dobrý nápad, ale nebylo by foto toho umístění? napadlo mě, jestli nemá třeba topení udělaný nějaký origo vývod a u O1 není jen zaslepený. bohužel foto nemám a na topení příprava není, stačí do něj podle příruby z OII udělat díru 12kou a pak 2x samořezku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 (editace) bohužel foto nemám a na topení příprava není, stačí do něj podle příruby z OII udělat díru 12kou a pak 2x samořezku no dobře, ale kam tu díru udělat stačí že už jsem dneska udělal díru do toho bočního ofuku Editováno: 30. Červenec 2008, autor: snb-rider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 dělá se hned za výparník, tzn vlevo po kaslíkem, než topení zmizí do středu palubky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 no to si raději počkám, jestli někdo nebude mít foto sundaného kastlíku, na kterém by jsi mi to mohl eventuelně ukázat. protože pro mě je to prostě všechno černý a nevím co je co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Kde se da sehnat ten uzaviratelnej ventil na chlazeni kasliku? Myslim tim to kolecko s dirou :-) Potreboval bych vedet aspon cislo dilu..jesi se to da sehnat samotny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 31. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 seženeš ho ve škodovce, kdyby jsi napsal včera tak ti to číslo dílu napíšu, ale dnes ráno jsem ten lísteček vyhodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 4íslo dílu 1J0 816 355 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Tak decka trochu vam to zjednodusim kuk sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 jenže to je to, co se psalo na začátku, vzduch z výdechu je už smíchaný s teplým, proto je dobré to napojit hned za výparníkem, kde je vzduch při zaplé klimě (climatron na AUTO, AC ON) stále studený, tak jako to má OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaJ Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 prosím, nemáte někdo doma navíc ten zavírací ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Tak decka trochu vam to zjednodusim kuk sem To je právě dost nedokonalý, jak píše rolbař... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 ja to mam taky tak a ze by to nechladilo se me nezda,kdyz klimujes tak jde z vydechu chladny vzduch tak nechapu proc je to spatne,samozrejme primo od toho vyparniku je to lepsi ale toto je plne dostacujici vzhledem k objemu shranky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 protože třeba klimatron ti i topí když je venku chladněji a pak máš z limonády čaj. Kdežto za výparníkem ještě není mrazivej vzduch smíchanej s teplým z topení a fouká to furt studený. Asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Ale hlavně když tam máš ten uzávěr jako ve fábce, tak to můžeš zavřít a nechladí to, o to jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snb-rider Vloženo 4. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) JardaJ: koupíš ho ve škodovce za 43Kč číslo dílu 1J0 816 355 Sandwwich: podle tohodle návodu jsem to právě dělal a byla to chyba, mám zbytečně díru v ofuku, ale až to předělám k výparníku, tak tuhle nějak zalepím Editováno: 4. Srpen 2008, autor: snb-rider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaJ Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 snb-rider: moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaJ Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 prosím, nemá někdo fotlu, kam to do toho výparníku navrtat??? moc moc prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 dobré je si sehnat hadici, uzávěr a přírubu na topení z OII, přírubu dát hned za výparník, aby to bylo jako OII, nezávislé na regulaci Dokázal bys sehnat čísla těch dílů, tzn. hadice a příruba na topení? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaJ Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) tady jsem něco našel http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&a...76&start=75 Editováno: 4. Srpen 2008, autor: JardaJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.