Publikováno Srpen 2, 200817 r Zdravim, chtěl bych koupit Octávii r.v.99 nebo 2000 s TDI 66kw nebo 81kw. Zatím co jsem viděl tak měli okolo 180tis. km až do 215tis. se serviskama v ČR. Mám tedy dotaz jaká je životnost těchto motorů? A na co bych si měl dát pozor. Díky
Srpen 2, 200817 r U te 81kw zkontroluj turbinu, Je min odolna nez ta 66 obtokova. Jinak je to vicemene stejne. Kotouce atd, ale to je standartni postup. Proste zpotrebni matros.
Srpen 2, 200817 r Když je pravidelný servis,tak bych se toho nebál.Kamarád má Octávku v naftě co má najeto 350 tisic.
Srpen 2, 200817 r Autor Ok, díky všem. Jaký máte názor na benzínové motory? Vydrží stejné jako nafta?
Srpen 3, 200817 r Octavia 81 kW, rok vyroby 2002, najeto poctivych 280tisich km. Do 250tisich se serviskou, auto nezna nic jinyho, nez dalnice a original servis. Takze jestli je o auto patricne postarano, vydrzi klidne i tech 500tisic, verim tomu.
Srpen 3, 200817 r Kamarád co jezdí pro jednu firmu rozvoz, tak benzínouvou 1,8T prodával když měla 550000km za sebou a stále ok. Vypadala tak na 200tisíc km. Teď má TDI 66kw... Jezdí denně 500km, zastávky asi tak po 10 - 50 km. Nevím jak PD, ale TDI jsou držáky. Upraveno Srpen 4, 200817 r od Peterer
Srpen 3, 200817 r Autor Tak jsem si nakonec vyhlídl 1,6i 74Kw kombi, r.v.2000, najeto 108tis.km se serviskou. Uvidím až se s ní projedu a mrknu na spotřebu.
Srpen 4, 200817 r Mno, já bych raději trochu přitlačil na pilu a zkusil sehnat 1.8T přecijen to svezení je potom někde trochu jinde.
Srpen 4, 200817 r No nielen zvezenie ale aj spotreba. Ked vypalis 1,8 tak ide a ked vypalis tak zere. Aj co sa tyka zivotnosti motora tak je + pre 1,8. Ja som tiez nevedel aky motor si vybrat a som rad ako som sa rozhodol.
Srpen 4, 200817 r Pokud je auto dobře servisované, tak vydrží hodně já mám 1.9 TDI 66 kw a najeto 341 000 km a vše šlape jak má ) Spotřeba do 5 litrů a když se hodně snažím, tak i 4.1 l.
Srpen 5, 200817 r tak to zkusim rict jeste jednou 1.8T zere jen kdyz jezdi po meste. Z VW motoru jsem mel moznost dlouhodobe zkusit jen 1.8T a 1.9TDi kdyz jedu na dalky tak 1.8T zere do 8l a 1.9TDi do 6l. Po 200 000km by nemeli byt citit zadne poklesy vykonu ani u jednoho motoru. Poruchovost je stejna TDi vaha, 1.8T civky.
Srpen 5, 200817 r Kamoš má chipovanú 66 kW tdi (r.v.2000) najazdených 415 000 ! Ešte aj spojka je originál ! No a má aj novú PD ( 77 kW) combi štvorkolku, ale tej starej sa motoricky nevyrovná... To celkom vážne.
Srpen 8, 200817 r Kamoš má chipovanú 66 kW tdi (r.v.2000) najazdených 415 000 ! Ešte aj spojka je originál ! No a má aj novú PD ( 77 kW) combi štvorkolku, ale tej starej sa motoricky nevyrovná... To celkom vážne. 1.9 SDI 750 000km 1.9 TDI 66kw700 000KM-trochu horší starty jinak to jde čau
Srpen 8, 200817 r 1.9 SDI 750 000km1.9 TDI 66kw700 000KM-trochu horší starty jinak to jde čau ... a preto sa ja čudujem nad tými, čo musia meniť spojky pri 150 000 km !
Srpen 8, 200817 r 81kw najeto prez 200tis. od 160 tis to ma prez 150 koni a ted to ma 183 koni odbrzdeno. Co mi odeslo nekolikrat byly brzdy, motorove to je OK vydrzi moc, pocitej max vymena trysek,rozvoda nejvice opotrebovajici se cast je turbo to je dost problemove, kdyz se s tim jezdi jak se rika jako duchodce.
Listopad 26, 200816 r dělam v servisu a měl sem tu i octu s 830tis km. rok 98a typ motoru ahf , jen měnily turbo jinak o.k. ,nestačil sem se divit...je to tim že sou první majitelé jinak další by se našli že by to stočily určitě na 200t. a pak se nemaj šířít informace že auto s 20tis už nebrat je to moc. takový lidi nechápu co to tvrděj.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.