Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Junior,

pokud by se mě někdo ptal na motor 90kW, tak já po zkušenostech s mojí služební OctaComb II 1.4 TSI 90 kW , nyní 87000km, r.v.07/2010 bych tento motor nikomu nedoporučil.

No jo, to máš těžký, já mám podobný "dáreček" v pracovní Fabii 1.2 TSI, zatímco 1.4 TSI mě funguje zatím bez problémů.
Edit: problémy u tebe stále přetrvávají?

Ano mám 30tis/servis. Ted koukám že jsem dostal návod k obsluze na Škoda octavia tour, takže OII předfl na 1.4i a 1.6i :-)

Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska.

Zkus to tady:http://www.olejspol.cz/

VW by měo opravdu začít brát vážně trable s jejich heblaty.

VW však proto přichází s novou generací TSI motorů. Škoda že to ale trvalo tak dlouho.

Upraveno od nuff

TSI-DSG: Castrol origoš od Castrol Czech republic odebírá Auto Kelly, tam máš jistotu. Ale je dražší, než ty polské....

Upraveno od Clint


VW však proto přichází s novou generací TSI motorů. Škoda že to ale trvalo tak dlouho.

Ano přichází, jen mám obavu, aby tam koncern nezmastil zase něco jiného...když nejsou schopni roky něco udělat s původním TSI. To nové TSI totiž se starým nemá kromě názvu už moc společného. :kol-32:

Ono v tento moment je asi těžko řešit problémy s řetězem nějak výrazněji než měnit a zkoušet různé řetězy a napínáky. Zvláště když vývojové středisko má na papírech / monitorech / v laboratoři kompletně nový motor pro další generaci. A jestli v nových motorech nebude další zakopaný pes to neřekne v tuto chvíli nikdo. Podle mě jsou avizované změny krokem správným směrem.

VW však proto přichází s novou generací TSI motorů. Škoda že to ale trvalo tak dlouho.

Jo, ale co odehnali lidí a co to stálo peněz to hokuspokus vymýšlení...

Nezlob se na mě, ale s řetězy a přestavovačem vačkového hřídele má koncern dlouhodobé problémy, které se vyskytly již před zavedením motorů TSI do výroby (kolem roku 2005-6). Je mě jasné, že teď už na to kašlou. Ale celá ta anabáze je do nebe volající nehoráznost vůči zákazníkům. To, že teď bude mít nová řada TSI rozvod řešený řemenemn nemění nic na tom, být poněkud ostražitější. Navíc se zmenšují průměry ložisek na klice, všechno se odlehčuje, přestavovač je i na straně výfuku, pak přibyla další věc, která se může a určitě se časem podělá a to elektromagnetický mechanismus vypínání válců (i když ty poslední dvě věci jsou asi jen na výkonější variantě 103 kW)...no uvidíme za dva tři roky.

pawouk:na vw forech se tenhle problem neresi.nic jsem se nedozvedel.do skodovek se tenhle motor nedava ,to vim,ale aspon mate zkusenosti s TSI.o el.mag.civce nic nevim,ze by tam byly problemy.jde mi pouze o retez.pomuze okamzita vymena po koupi aspon oddalit prasknuti,nebo preskoceni?hrozne se mi ten motor libi.sel bych i do 1.6 77kw ale to se mi zda slaby na tourana.mam ho v golfu.na ten to staci.

Měli se k tomu postavit čelem, to je fakt. Na druhou stranu vyřešení tohoto problému asi nebude jen tak a jen to dokládá fakt, že příště bude řemen.


pawouk:na vw forech se tenhle problem neresi.nic jsem se nedozvedel.do skodovek se tenhle motor nedava ,to vim,ale aspon mate zkusenosti s TSI.o el.mag.civce nic nevim,ze by tam byly problemy.jde mi pouze o retez.pomuze okamzita vymena po koupi aspon oddalit prasknuti,nebo preskoceni?hrozne se mi ten motor libi.sel bych i do 1.6 77kw ale to se mi zda slaby na tourana.mam ho v golfu.na ten to staci.

O cívce jsem nic nepsal. Psal jsem o elektromagnetické spojce kompresoru. Co chceš ještě k řetězům? Víc než je tady v tom tématu ti stejně nikdo neřekne. Řetěz a hlavně napínák můžeš vyměnit, tím nic neskazíš. Ale pochybuji, že je to definitvní řešení.

promin.sem se splet.na kolik vyjde vymena retezu a napinaku?myslis tedy ze vymena nic neresi?

Podle Etky stojí řetěz na moji 1.4 TSI 90 kW 1360 Kč a napínák 900 Kč. Kolik stojí výměna netuším. Počítám, že na tu 103 kW to může být o něco dražší, než u 90 kW, vzhledem k tomu, že se je tam kompresor = více práce při demontáži a montáži. No chtělo by to znát historii oprav toho vozu a případně ty rozvody preventivně vyměnit. Tak jako se mění řemenové rozvoďáky. Prostě to není bezúdržbové, jak se snaží koncern namluvit.

dekuju.vypada to ze opet skoncim u 1.6i.


No jo, to máš těžký,já mám podobný "dáreček" v pracovní Fabii 1.2 TSI, zatímco 1.4 TSI mě funguje zatím bez problémů.
Edit: problémy u tebe stále přetrvávají?
problémy přetrvávají měněno 1x řetěz, 1x řetěz a napínák, 1x přestavovač, nahrán aktualizovaný SW, s ochlazením je slyšet z motoru klepání po cca 10 km, studenému motoru se evidentně nechce jet, po ohřátí motor trochu jede tak od 3000 tis. otáček - ten výkon se neustále posunuje do vyšších otáček v těch nižších auto momentálně už nejede. Stále si myslím , že ten problém s motorem je někde v oblasti turba atd., čekám na výzvu k přistavení vozu k odvozu a opravě v M.B.

to Racek-to Tě teda lituju. Já momentálně drtím ten motor jak to jen jde (chovám se k němu opravdu jako hovado-pardon). Čekám, co se stane-ale furt to drží, tak uvidíme, co se kde vyvalí. Mám tam 57 000 cca. A když tohle přežije tak už všechno.

  • 3 týdny později...

mám 1.4 TSI - ale v Leonu, ti co se ted šklebí a jsou skalní zastánci škodovky a jiná značka je nezajima, tak jen na upřesnění:

Motor 1.4 TSI, 92 KW, CAXC. Je to technicky stejný s oktávii 2, golfem 5, 6 atd (VW), ale stejný i v superbu.

r.v. 2008/12, najeto momentálně 66 tis., řetěz nechrastí, zatím dělá svou práci.

Psal jsem na VW importer jestli není nějaká svolávací akce, ale není. Tak budu dál jezdit. Až zachrastí, tak ho vyměním-snad to stihnu.

Olej měním od nova velmi často, přešel jsem na VW 502.00, což je 5W40. Jezdím převážně město, víkendy okrsky. měním po 8-10 tis.km. Vim, je to brzo, ale olej není drahý, jezdím krátký trasy každý den do práce, olej rychle degraduje.

Jediná porucha (zamrzelo) byla ve 20tis.km regulátor tlaku paliva na vysokotlakým čerpadle. Vyměněno celý čerpadlo i regulátorem (zřejmě inovovaný dle jiného koncového písmena). Projev- delší start a výpadek výkonu při vysokých otáčkách (cca 5000ot.)

Jinak jsem max.spokojený s motorem, výkon, spotřeba průměr 6.2 léto, zima kolem 6,7. Volnoběh 0.4 litrů! (za tepla)

Radim

Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska.

Žádná legrace, má ty z PL každý druhý Eshop. Nikdo to totiž nepozná, vypadá to jako originál.

mám 1.4 TSI - ale v Leonu, ti co se ted šklebí a jsou skalní zastánci škodovky a jiná značka je nezajima, tak jen na upřesnění:

Motor 1.4 TSI, 92 KW, CAXC. Je to technicky stejný s oktávii 2, golfem 5, 6 atd (VW), ale stejný i v superbu.

r.v. 2008/12, najeto momentálně 66 tis., řetěz nechrastí, zatím dělá svou práci.

Psal jsem na VW importer jestli není nějaká svolávací akce, ale není. Tak budu dál jezdit. Až zachrastí, tak ho vyměním-snad to stihnu.

Olej měním od nova velmi často, přešel jsem na VW 502.00, což je 5W40. Jezdím převážně město, víkendy okrsky. měním po 8-10 tis.km. Vim, je to brzo, ale olej není drahý, jezdím krátký trasy každý den do práce, olej rychle degraduje.

Jediná porucha (zamrzelo) byla ve 20tis.km regulátor tlaku paliva na vysokotlakým čerpadle. Vyměněno celý čerpadlo i regulátorem (zřejmě inovovaný dle jiného koncového písmena). Projev- delší start a výpadek výkonu při vysokých otáčkách (cca 5000ot.)

Jinak jsem max.spokojený s motorem, výkon, spotřeba průměr 6.2 léto, zima kolem 6,7. Volnoběh 0.4 litrů! (za tepla)

Radim

jste tedy s 1.4TSI spokojeny?motor se mi taky libi.uvazuju o koupi auta s timhle motorem (07-09)myslite ze muzu risknou tenhle motor u ojetyho auta?

často v práci projíždíme a testujeme auta, jak dýzly, benzíny, VW, francouze, opely, fordy. Neznam jiný motor podobné kubatury, co by takhle jel, lineárně jel, kultura chodu, perfektní volnoběh, nula vybrace ani ve volantu,ani v sedačkách. Při zátěži téměř nemění hluk (v kopcích).

Ale jeli jsme i s 1.8 tsi, byl trochu slyšet na volnoběh, ale lepší výkonová špička, znatelně lepší výkon.

Ale 1.4 tsi strčí běžnou atmosferu 1.6 do kapsi, vyrovná se dvolitru. 1.9 tdíčku taky bez problémů na rozjezd ujede, kolem 140 a výš už začíná 1.9 tdíčko dotahovat benzínka, ale to je daný vyšším krouťákem TDi 250 Nm vs 200Nm.

Velice rychlá reakce na plyn, minimalizovaná turbodíra a turboefekt, vzduch se nemusí honit přes metrové hadice a chladiče.

Já bych neměnil, možná bych zkusil 2.0 tsi. (výkon super, ale časem bych se nabažil a řešil bych vyšší spotřebu).

Co se týká poruch,Tsi není dlouho na trhu, problémy jsou, ale jako všude jinde. Dýzlům v prvopočátku praskaly hlavy, trhaly se rozvody (nedodržená údržba nebo lhůta výměny), upalují se písty vadnýma vstřikama, choulostivost na kvalitu paliva, vysoké mrazy atd. Ale to už řeším něco jiného a mohl bych nadzvednout posluchače jiného paliva. Omlouvám se

jste tedy s 1.4TSI spokojeny?motor se mi taky libi.uvazuju o koupi auta s timhle motorem (07-09)myslite ze muzu risknou tenhle motor u ojetyho auta?

Koupil jsem 2009 1.4TSI octu, najeto kolem 50tkm, po pul roce a cca 10tkm najezdu vse ok. Motor super. Pokud bych v budoucnu měnil, tak za benzínový šestiválec ;-).

Upraveno od JayFader

často v práci projíždíme a testujeme auta, jak dýzly, benzíny, VW, francouze, opely, fordy. Neznam jiný motor podobné kubatury, co by takhle jel, lineárně jel, kultura chodu, perfektní volnoběh, nula vybrace ani ve volantu,ani v sedačkách. Při zátěži téměř nemění hluk (v kopcích).

Ale jeli jsme i s 1.8 tsi, byl trochu slyšet na volnoběh, ale lepší výkonová špička, znatelně lepší výkon.

Ale 1.4 tsi strčí běžnou atmosferu 1.6 do kapsi, vyrovná se dvolitru. 1.9 tdíčku taky bez problémů na rozjezd ujede, kolem 140 a výš už začíná 1.9 tdíčko dotahovat benzínka, ale to je daný vyšším krouťákem TDi 250 Nm vs 200Nm.

Velice rychlá reakce na plyn, minimalizovaná turbodíra a turboefekt, vzduch se nemusí honit přes metrové hadice a chladiče.

Já bych neměnil, možná bych zkusil 2.0 tsi. (výkon super, ale časem bych se nabažil a řešil bych vyšší spotřebu).

Co se týká poruch,Tsi není dlouho na trhu, problémy jsou, ale jako všude jinde. Dýzlům v prvopočátku praskaly hlavy, trhaly se rozvody (nedodržená údržba nebo lhůta výměny), upalují se písty vadnýma vstřikama, choulostivost na kvalitu paliva, vysoké mrazy atd. Ale to už řeším něco jiného a mohl bych nadzvednout posluchače jiného paliva. Omlouvám se

vypada to ze se v autech vyznate.co by jste mi poradil ohledně výběru motoru 1.4 tsi 103kw do vw touran 07-09 ohledne spolehlivosti.narazim na rozvody.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.