pava Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Takže se loučím s Octavii II a starou TSi, dneska jsem to odvezl do Áček. Nástupce bude trojka opět liftback a opět TSi a vážně jsem nahlodaný jít do CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Nějaké závady, problémy, poruchy na motoru za tu dobu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Nic, jen běžný pravidelný servis. Bezporuchové auto, nejlepší co jsem zatím měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 (editace) Takže se loučím s Octavii II a starou TSi, dneska jsem to odvezl do Áček. Nástupce bude trojka opět liftback a opět TSi a vážně jsem nahlodaný jít do CNG. No ja bych si to ještě radši s tim CNG v Octavce rozmyslel.....Dokud to bude bezproblemově fungovat tak parada,jakmile přijde problem tak budeš v haji..diky Škodovce a jejimu přistupu k alternativnim palivum...Doted nemaji vyřešeny průsery ve dvojkovych Octavkach na lpg..škoda mluvit.. Editováno: 3. Září 2014, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Zdavím Vás, pánové se stejným motorem. Při poslední cestě do Prahy se objevil nový zvuk v kabině. Nevěnoval jsem tomu nejdříve moc pozornost, ale dneska jsem to trochu více zkoumal. V kabině vychází zvuk z palubní desky u spolujezdce. Není to zřejmě přímo v palubní desce, ale někde hlouběji, možná v prostoru motoru. Je to takové klepání, vibrace. Nevím jak to přesně popsat. Nicméně se to objeví jen po zahřátí a pouze pokud je auto v klidu, na neutrál a volnoběh. Takže třeba na semaforech. Jinak stačí trochu klepnout do plynu a je to pryč. Pak otáčky zase spadnou a opět to začne vibrovat. Zkoušel jsem vypnou/zapnout climatronic - kompresor klimy, nebo úplně vypnout cirkulaci vzduchu a nic. S tímto to nesouvisí. Dneska jsem kolem toho lezl, zkoušel vyposlouchat jestli někde nevibruje nějaká část výfuku, ale neměl jsem auto zvedlé, takže jsem toho moc neslyšel, ale nezdá se, že by to šlo odtud. Koukal jsem po půl roce na olej a trochu ubylo - tak čtyři milimetry (jsem uprostřed kontrolního pole). Což je možná nejvíce, co auto mám. Nevím, jestli ten zvuk nějak spustilo to ochlazení na nulu. Jinak vše ok, motor, elektronika, žádný problém neregistruji. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Nápady co by to mohlo být? Návštěva servisu je poslední možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Jediný, co mně vrčí, je palivový filtr (ten je ovšem vpravo vzadu) a to jen u zahřátého motoru. Po lehoučkém dotyku plynu přestane, po poklesu otáček na volnoběh vrčí dál. Neklepou se ti tam třeba nějaké trubičky v motorovém prostoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Možná vodní čerpadlo. U mého stroje se čerpadlo /myslím ve 130tkm/ podobně začínalo hlásit. Zajel jsem do servisu a nedovolili mi odjet - okamžitá výměna. Nechci Tě, ale zbytečně plašit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Tak jsem to celý prolezl, zatahal za hadice, pomačkal na trubky vč. výfuku. No a za poslední dvě jízdy se to už neozvalo. Nicméně mi zas nějak blbne boční zrcátko (zavře se, ale po otevření se neodevře do úplně správné polohy, asi to budu muset nějak vyčistit) a praskla mi žárovka na tlumené světla (ta pod lupou). Měnil jste to někdo? Je to easy? Zítra se o to pokusím. Letmo jsem mrknul do návodu a zdá se, že bude muset ven celé světlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekSi Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 Ahojte, chcem si kupit Octavku II fl, r.v.2009 s tymto motorom, ma najazdene 190 000 km...je to vela na tento motor? pripadne coho sa obavat, ako su na tom so spolahlivostou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 S takovým nájezdem tady asi nikdo ani není. Problematické jsou rozvody - řetěz, napínák a možná i přestavovač vačkového hřídele. To znamená, že když to bude rachotit po startu, tak být opatrný. Tam pomůže jen výměna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekSi Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 rozvody su nove, nemaju ani rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 No tak jo OK. Jinak nevím o něčem jiném zásadním. Projdi si tuto sekci a koukni třeba i ke konkurenci na Octavia Club, ale myslím, že nic moc nenajdeš. Jedině, že by se ozval nějaký servisák, ono těchto motorů zas moc není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 Zdar pánové! Obracím se na Vás s aktuálním problémem. Jsem po servisní prohlídce, výměna oleje+olej filtru, doplnění klimatizace a výměna na zadní nápravě: brzdových kotoučů a destiček a na přední nápravě jen destičky. Poslední roky jsem dával Castrol Magnatec 5W-40, mám zkrácený interval, měním každý rok. Nyní v novém servis (opět autorizovaném) jsem tam dostal Total MC3 5W-40. Auto mám čtyři roky. Hned po vyjetí ze servisu se mi zdály nějaké vysoké hodnoty okamžité spotřeby (při akceleraci 30-40l). Jak tím autem jezdím už dlouho a jsem na něj zvyklej - často na spotřebu vejrám, tak mě to zatahalo za oko. Jinak motor, tah, zvuk, nové brzdy, vše ok. Divná je mi ta spotřeba. Trochu jsem to testoval a zejména na studený motor - cca prvních 20 km a krátké pojíždky to žere opravdu více. Dlouhodobou kombinovanou mám 6.2l na letních. Teď je to minimálně o litr více. jel jsem dneska kousek po Praze (4 km), pravda, klima naplno, vedro jak prase, ale průměrná podle PP nějakých 12.0l. Brzdy jsem kontroloval, všechna kola se protáčejí zlehka, bez odporu. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Napadá mě pár možností: 1. nějaký problematický olej 2. update řídící jednotky, ale netuším, jestli ho provedli 3. extrémně horké počasí - od minulého týdne, kdy jsem byl v servisu, to nešlo přes den pod 30st. Předem dík za Vaše postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 počkal by som s tým nech sa trošku ukludní a ochladí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 JayFader: Jak se pak situace u tvého auta vyvinula? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 JayFader: Jak se pak situace u tvého auta vyvinula? Vše ok, bylo to zřejmě tím šíleným vedrem. V Praze bylo na umření. Po odeznění té vlny veder hodnoty spotřeby opět normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 Tak jestli jsi si v autě chladil na mínus deset, tak se nemůžeš divit :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 22. Září 2015 Sdílet Vloženo 22. Září 2015 (editace) Zdravím V SM vyšel zajímavý článek o motoru 1.4 TSI ve vozech škoda. Tak pro zajímavost přikládám Editováno: 22. Září 2015, autor: schneefall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Září 2015 Sdílet Vloženo 22. Září 2015 neviem či je zaujímavý ale po dlhej dobe tam nie sú písané blbosti ako skoro vždy , asi to niekto editoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 To je nejpravdivější článek o 1.4 TSI, co jsem četl. Servisní zkušenosti jsou popsané velmi dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 (editace) Nojo, tak to víme dávno, že ten motor není žádná hitparáda Kamarád servisák koncernu mi už kdysi říkal, že koncern prostě benzíny nějak neumí....Jenže já vůl si ho koupil (1,8) a stálo mě to hodně a hodně....peněz a času....a oleje. Třeba se už poučili a začli je dělat lépe.... Editováno: 23. Září 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 To je fakt, koncernové benzíny byly bída a nástupem první generace TSI si reputaci moc nezlepšili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 Tady je ten článek kompletní včetně dalších stránek. 1.4 TSI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 Po 6 letech a 120 tis. jsem TSI prodal a musím říci, že to byl příjemný společník. Rovnou řeknu, že turbobenzín je to nejlepší, s čím jsem kdy jezdil (víceválcové 6+ atmosféry jsou možná lepší, ale s těmi jsem neměl tu čest Zopakuji mnohokrát omílané výhody: skvělá kultivovanost chodu (s TDI zcela nesrovnatelné) výborná dynamika vzhledem k malému objemu přiměřená spotřeba (já dlouhodobě 5,9 l/100km) příjemně poskládané převody 6-ti kvaltu. Co se nepovedlo na 100%: chrastící rozvody pomalá a lehce nepřesná manuální převodovka. Problémy s chrastícími rozvody jsou kapitola sama pro sebe. U mého motoru se to cca od 80 tis. projevovalo občasným zachrastěním po startu, které trvalo 2-3 sekundy. Držel jsem se pokynů výrobce, že pokud není rachot delší než 5 sekund, není třeba rozvody měnit, takže jsem nic neměnil. Jinak pokud vezmu auto jako celek a pominu rachocení po startu, tak OII je velmi spolehlivé auto. Nikdy jsem neměl žádný problém a nic jsem nemusel měnit nad rámec běžné údržby. Snad jen žárovičky v zadních světlech praskají nějak často Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2015 S hodnocením motoru souhlas, až na tu převodovku. Co myslíš tím "pomalá"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.