vorlajz Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 tak to můžu bejt rád, že mám "dvoulitr" ... doufám, že mi teď nenapíšete, že "Turbo nenahradíš" hehe... ale docela rád bych se někdy svezl 1.4 TSI 110 kW... abych to mohl porovnat s 2.0 FSI 110 kW... faktem je, že to FSI veme na 6. st. i 40 km/h... sice to točí fakt málo... ale neprostestuje to... ale samozřejmě tak nejezdím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 16. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 (editace) jel sem s tim v Superbu a do doby, než sem na to potřeboval šlápnou to bylo dobrý a pak už s eto muselo jen točit na nižší kvalty, přirovnal bych to k 1,6/75 ... prostě objem nenahradíš, jak píše Cosby Kazdej benzin musis tocit, pokud potrebujes maximum vykonu. U turbobenzinu trochu mene jak u atmosfery, ale musis. To neni jak diesel, kde mas maximum vykonu a kroutaku ve volnobeznych otackach Moje FSI skousne 5 st. tak od 50km/h, tech 40 leda z mirneho kopecka. Fakt jee ale ze tak taky nejezdim, normalne tam petku soupu az v devadesati, pokud teda nejedu plnulou jizdu dedinou z mirneho kopecka... Editováno: 16. Březen 2009, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 jel sem s tim v Superbu a do doby, než sem na to potřeboval šlápnou to bylo dobrý a pak už s eto muselo jen točit na nižší kvalty, přirovnal bych to k 1,6/75 ... prostě objem nenahradíš, jak píše Cosby přesně takovej pocit a zkušenost s tím mám já, jak potřebuješ jet, tak točit a podřazovat, to 1,8 tsi je jiný kafe a přitom při stejném způsobu jízdy je u těchto motorů spotřeba stejná, takže za mě raději připlatit za 1,8 tsi, což jsou jediné peníze navíc, pojistky jsou stejné a servis taky, dochlazování turba vodou mají oba motory, rozvody řetězem taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Mě by zajimala spotřeba když ji musite vytáčet o kolik by byl větší rozdíl ve spotřebě mezi 1,8TSi A 1,4 TSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 právě z tohoto důvodu podle testů v různých časopisech žádný, papírově je to takto: 1,4 město 8,8 ........1,8 město 9,6 1,4 mimo 5,3.......... 1,8 mimo 5,6 1,4 kombi 6,6..........1,8 kombi 7,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 (editace) právě z tohoto důvodu podle testů v různých časopisech žádný, papírově je to takto:1,4 město 8,8 ........1,8 město 9,6 1,4 mimo 5,3.......... 1,8 mimo 5,6 1,4 kombi 6,6..........1,8 kombi 7,0 Tohle jsou hodnoty pro 1.8 uz z FL ... druha verze tohoto motoru ... u "stare" je to 10.4, 5.9, 7.8 A ty spotreby se daji podle techto tabulek docilit i s celkem sviznou jizdou. To Vorlajz: Ta ctyrkolka by me take zajimala To az nekdo bude mit tak budu hodne zavidet Editováno: 16. Březen 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 spotřaba na benzín u 1,8tsi není podle mě nějak úžasná. jsem na to zvědav. do měsíce bych se měl s 1,4tsi v oct combi svést tak můžu poreferovat. jak je to tedy s tím povinným ručením 1,4 vs 1,8. dnes je to stále o objemu nebo i výkonu?? zase jsem na hledání lenoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Zatím stále objem, lenochu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Existuji pojistovny ktere to davaji i na vykon, ovsem kdyz das 1,8 na objem a 1,4 na vykon tak je to skoro to same. Nikdo davat 1,8 na vykon nebude a na objem jsou tyto dve motorizace ve stejne tride. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Cjoctaviane... zkus nalozit do oktule 350 kg a pak napis jak to jede??? ... docela dost by me to zajimalo! Tak rozdiel tam je, ale vdaka krutiacemu momentu, ktory je fakt v sirokom pasme otacok je to omnoho omnoho vyraznejsie v tej prirovnavanej 1,6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 no mě šlo o to, že tu Cosby psal, že objem nenahradíš..., tak by mě zajímalo, jak se ta 1.4 TSI chová, když je naložená... já si vždycky myslel, že je rozhodující kW a Nm... proto mi není zcela jasné, v čem je tedy potom výhoda většího objemu motoru... ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 No ja si myslim, ze to je hlavne o tom, ze ty male motory o velkem vykonu musi byt proste vic namahane, me by spis zajimala vydrz toho motoru co se tyka kilometroveho najezdu....z tohoto bych mel strach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 proto mi není zcela jasné, v čem je tedy potom výhoda většího objemu motoru... ??? image, image... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 ale prd Cjo... o tom to fakt nebude! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 tak o čem tedy?? pokud platí papírové hodnoty výkonu a nm u 1,4tsi, stejně tak sice hloupý příklad ale s ohledem třeba na to povinko 1.9tdi. pak 1,4tsi je papírově zajímavýá motor, dodá dostatek výkonu i na oct combi. tak pak vše směřuje opravdu k výdrži motoru. lacinější povinné ručení, výkon jako u oblíbených 1,9tdi, takže aniž bych se svezl nutí mě to k uvaze, že problém s utažením naloženého kombika problém nebude. a to kolik vydrží ukáže čas. stejně jako oblíbenost/neoblíbenost motorů 1,2htp. nalítáno přes 200tkm a bez zásahů, zájem ze stran zákazníků také velká. tj. napadá mě jak se bude pohybovat 1,4tsi u zákazníků oproti 1,8tsi. stejné povinku, větší spotřeba i výkon......no uvidíme jaké budou rozdíly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 ale prd Cjo... o tom to fakt nebude! no dnes som s lahkostou dal do mierneho kopca 2 kamiony a 1 osobne auto v asi 130 -> som s tymto motorom maximalne spokojny. ale jasne, ze to nie je RS... BTW: Ako som uz pisal v mojom vlakne - 153 km trip v kopcovitom terene so spotrebou 7,6 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 (editace) No kdyz si vezmu porizovaci naklady tohoto motoru a tu spotrebu co tady pises, tak doopravdy nevidim duvod pro tento motor. Jakou mas spotrebu ve mestskem provozu? Co je to kopcovity teren? Ja mam pod pojmem kopcovity teren Alpy v Rakousku, kde jsem letos jel za 7.5 ve ctyrech lidech v plnem nalozeni. BTW: uz si to auto nekdy poradne nalozil? Ctyri lidi nebo nejakej ten pytel cementu v kufru? Editováno: 20. Březen 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 boli sme v aute 3 a plny kufor batoziny. V meste chodim len kratke vzdialenosti, motor sa nestihne ani zahriat, cize spotreba nema vypovednu hodnotu - nieco medzi 8,5-8,9...Kopcovity teren nie su Alpy, to su hory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 No tak to mas stejnou spotrebu jako ja s 1.8TSi .... pokud se ti ta spotreba nejak jeste neustali tak zatim doopravdy nevidim vyhody tohoto motoru, pokud nezlevni jeho porizovaci naklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 podla mna sa spotreba znizi - auto este len dnes prekroci 1000 km a vonku je teplota len 3 stupne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 v autosalonu jsem si domluvil testovaci jizdu s timto motorem,tak jsem zvedav jak odlisny to bude od 2.0 FSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Vorle, svez se s 1,4 tsi a taky s 1,8 tsi a uvidíš hned ten rozdíl, především v tom, jak se to bude sbírat na pětku resp. šestku, věř, že objem je znát, oproti tvému fsi se ti podle mě bude zdát, že na pětku nebo šestku je ta 1,4 lenoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 aha... a ta 1.4 je 6ti kvalt??? jsem myslel, že je to pěti... ... jinak až se s tou 1.4 TSI svezu, tak poreferuju! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 jj u 1,4tsi je možnost 6kvaltu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 žádná možnost, prostě tam je 6-gang nebo 7-gang DSG, to jen aby si někdo nemyslel, že si můžeš vybrat mezi 5ti nebo 6ti gangem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.