Březen 15, 200916 r tak to můžu bejt rád, že mám "dvoulitr" ... doufám, že mi teď nenapíšete, že "Turbo nenahradíš" hehe... ale docela rád bych se někdy svezl 1.4 TSI 110 kW... abych to mohl porovnat s 2.0 FSI 110 kW... faktem je, že to FSI veme na 6. st. i 40 km/h... sice to točí fakt málo... ale neprostestuje to... ale samozřejmě tak nejezdím...
Březen 16, 200916 r Autor jel sem s tim v Superbu a do doby, než sem na to potřeboval šlápnou to bylo dobrý a pak už s eto muselo jen točit na nižší kvalty, přirovnal bych to k 1,6/75 ... prostě objem nenahradíš, jak píše Cosby Kazdej benzin musis tocit, pokud potrebujes maximum vykonu. U turbobenzinu trochu mene jak u atmosfery, ale musis. To neni jak diesel, kde mas maximum vykonu a kroutaku ve volnobeznych otackach Moje FSI skousne 5 st. tak od 50km/h, tech 40 leda z mirneho kopecka. Fakt jee ale ze tak taky nejezdim, normalne tam petku soupu az v devadesati, pokud teda nejedu plnulou jizdu dedinou z mirneho kopecka... Upraveno Březen 16, 200916 r od Marios
Březen 16, 200916 r jel sem s tim v Superbu a do doby, než sem na to potřeboval šlápnou to bylo dobrý a pak už s eto muselo jen točit na nižší kvalty, přirovnal bych to k 1,6/75 ... prostě objem nenahradíš, jak píše Cosby přesně takovej pocit a zkušenost s tím mám já, jak potřebuješ jet, tak točit a podřazovat, to 1,8 tsi je jiný kafe a přitom při stejném způsobu jízdy je u těchto motorů spotřeba stejná, takže za mě raději připlatit za 1,8 tsi, což jsou jediné peníze navíc, pojistky jsou stejné a servis taky, dochlazování turba vodou mají oba motory, rozvody řetězem taky
Březen 16, 200916 r Mě by zajimala spotřeba když ji musite vytáčet o kolik by byl větší rozdíl ve spotřebě mezi 1,8TSi A 1,4 TSi
Březen 16, 200916 r právě z tohoto důvodu podle testů v různých časopisech žádný, papírově je to takto: 1,4 město 8,8 ........1,8 město 9,6 1,4 mimo 5,3.......... 1,8 mimo 5,6 1,4 kombi 6,6..........1,8 kombi 7,0
Březen 16, 200916 r právě z tohoto důvodu podle testů v různých časopisech žádný, papírově je to takto:1,4 město 8,8 ........1,8 město 9,6 1,4 mimo 5,3.......... 1,8 mimo 5,6 1,4 kombi 6,6..........1,8 kombi 7,0 Tohle jsou hodnoty pro 1.8 uz z FL ... druha verze tohoto motoru ... u "stare" je to 10.4, 5.9, 7.8 A ty spotreby se daji podle techto tabulek docilit i s celkem sviznou jizdou. To Vorlajz: Ta ctyrkolka by me take zajimala To az nekdo bude mit tak budu hodne zavidet Upraveno Březen 16, 200916 r od Bladik
Březen 19, 200916 r spotřaba na benzín u 1,8tsi není podle mě nějak úžasná. jsem na to zvědav. do měsíce bych se měl s 1,4tsi v oct combi svést tak můžu poreferovat. jak je to tedy s tím povinným ručením 1,4 vs 1,8. dnes je to stále o objemu nebo i výkonu?? zase jsem na hledání lenoch
Březen 19, 200916 r Existuji pojistovny ktere to davaji i na vykon, ovsem kdyz das 1,8 na objem a 1,4 na vykon tak je to skoro to same. Nikdo davat 1,8 na vykon nebude a na objem jsou tyto dve motorizace ve stejne tride.
Březen 19, 200916 r Cjoctaviane... zkus nalozit do oktule 350 kg a pak napis jak to jede??? ... docela dost by me to zajimalo! Tak rozdiel tam je, ale vdaka krutiacemu momentu, ktory je fakt v sirokom pasme otacok je to omnoho omnoho vyraznejsie v tej prirovnavanej 1,6...
Březen 19, 200916 r no mě šlo o to, že tu Cosby psal, že objem nenahradíš..., tak by mě zajímalo, jak se ta 1.4 TSI chová, když je naložená... já si vždycky myslel, že je rozhodující kW a Nm... proto mi není zcela jasné, v čem je tedy potom výhoda většího objemu motoru... ???
Březen 20, 200916 r No ja si myslim, ze to je hlavne o tom, ze ty male motory o velkem vykonu musi byt proste vic namahane, me by spis zajimala vydrz toho motoru co se tyka kilometroveho najezdu....z tohoto bych mel strach.
Březen 20, 200916 r proto mi není zcela jasné, v čem je tedy potom výhoda většího objemu motoru... ??? image, image...
Březen 20, 200916 r tak o čem tedy?? pokud platí papírové hodnoty výkonu a nm u 1,4tsi, stejně tak sice hloupý příklad ale s ohledem třeba na to povinko 1.9tdi. pak 1,4tsi je papírově zajímavýá motor, dodá dostatek výkonu i na oct combi. tak pak vše směřuje opravdu k výdrži motoru. lacinější povinné ručení, výkon jako u oblíbených 1,9tdi, takže aniž bych se svezl nutí mě to k uvaze, že problém s utažením naloženého kombika problém nebude. a to kolik vydrží ukáže čas. stejně jako oblíbenost/neoblíbenost motorů 1,2htp. nalítáno přes 200tkm a bez zásahů, zájem ze stran zákazníků také velká. tj. napadá mě jak se bude pohybovat 1,4tsi u zákazníků oproti 1,8tsi. stejné povinku, větší spotřeba i výkon......no uvidíme jaké budou rozdíly
Březen 20, 200916 r ale prd Cjo... o tom to fakt nebude! no dnes som s lahkostou dal do mierneho kopca 2 kamiony a 1 osobne auto v asi 130 -> som s tymto motorom maximalne spokojny. ale jasne, ze to nie je RS... BTW: Ako som uz pisal v mojom vlakne - 153 km trip v kopcovitom terene so spotrebou 7,6 l/100km
Březen 20, 200916 r No kdyz si vezmu porizovaci naklady tohoto motoru a tu spotrebu co tady pises, tak doopravdy nevidim duvod pro tento motor. Jakou mas spotrebu ve mestskem provozu? Co je to kopcovity teren? Ja mam pod pojmem kopcovity teren Alpy v Rakousku, kde jsem letos jel za 7.5 ve ctyrech lidech v plnem nalozeni. BTW: uz si to auto nekdy poradne nalozil? Ctyri lidi nebo nejakej ten pytel cementu v kufru? Upraveno Březen 20, 200916 r od Bladik
Březen 20, 200916 r boli sme v aute 3 a plny kufor batoziny. V meste chodim len kratke vzdialenosti, motor sa nestihne ani zahriat, cize spotreba nema vypovednu hodnotu - nieco medzi 8,5-8,9...Kopcovity teren nie su Alpy, to su hory...
Březen 21, 200916 r No tak to mas stejnou spotrebu jako ja s 1.8TSi .... pokud se ti ta spotreba nejak jeste neustali tak zatim doopravdy nevidim vyhody tohoto motoru, pokud nezlevni jeho porizovaci naklady.
Březen 21, 200916 r podla mna sa spotreba znizi - auto este len dnes prekroci 1000 km a vonku je teplota len 3 stupne...
Březen 21, 200916 r v autosalonu jsem si domluvil testovaci jizdu s timto motorem,tak jsem zvedav jak odlisny to bude od 2.0 FSI
Březen 22, 200916 r Vorle, svez se s 1,4 tsi a taky s 1,8 tsi a uvidíš hned ten rozdíl, především v tom, jak se to bude sbírat na pětku resp. šestku, věř, že objem je znát, oproti tvému fsi se ti podle mě bude zdát, že na pětku nebo šestku je ta 1,4 lenoch
Březen 22, 200916 r aha... a ta 1.4 je 6ti kvalt??? jsem myslel, že je to pěti... ... jinak až se s tou 1.4 TSI svezu, tak poreferuju!
Březen 23, 200916 r žádná možnost, prostě tam je 6-gang nebo 7-gang DSG, to jen aby si někdo nemyslel, že si můžeš vybrat mezi 5ti nebo 6ti gangem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.