Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak to můžu bejt rád, že mám "dvoulitr" ... ;) doufám, že mi teď nenapíšete, že "Turbo nenahradíš" :) hehe... ale docela rád bych se někdy svezl 1.4 TSI 110 kW... abych to mohl porovnat s 2.0 FSI 110 kW... faktem je, že to FSI veme na 6. st. i 40 km/h... ;) sice to točí fakt málo... ale neprostestuje to... ;) ale samozřejmě tak nejezdím... ;)

  • Autor
jel sem s tim v Superbu a do doby, než sem na to potřeboval šlápnou to bylo dobrý a pak už s eto muselo jen točit na nižší kvalty, přirovnal bych to k 1,6/75 ... prostě objem nenahradíš, jak píše Cosby

Kazdej benzin musis tocit, pokud potrebujes maximum vykonu. U turbobenzinu trochu mene jak u atmosfery, ale musis. To neni jak diesel, kde mas maximum vykonu a kroutaku ve volnobeznych otackach lol

Moje FSI skousne 5 st. tak od 50km/h, tech 40 leda z mirneho kopecka. Fakt jee ale ze tak taky nejezdim, normalne tam petku soupu az v devadesati, pokud teda nejedu plnulou jizdu dedinou z mirneho kopecka... :)

Upraveno od Marios

jel sem s tim v Superbu a do doby, než sem na to potřeboval šlápnou to bylo dobrý a pak už s eto muselo jen točit na nižší kvalty, přirovnal bych to k 1,6/75 ... prostě objem nenahradíš, jak píše Cosby

přesně takovej pocit a zkušenost s tím mám já, jak potřebuješ jet, tak točit a podřazovat, to 1,8 tsi je jiný kafe a přitom při stejném způsobu jízdy je u těchto motorů spotřeba stejná, takže za mě raději připlatit za 1,8 tsi, což jsou jediné peníze navíc, pojistky jsou stejné a servis taky, dochlazování turba vodou mají oba motory, rozvody řetězem taky

Mě by zajimala spotřeba když ji musite vytáčet o kolik by byl větší rozdíl ve spotřebě mezi 1,8TSi A 1,4 TSi

právě z tohoto důvodu podle testů v různých časopisech žádný, papírově je to takto:

1,4 město 8,8 ........1,8 město 9,6

1,4 mimo 5,3.......... 1,8 mimo 5,6

1,4 kombi 6,6..........1,8 kombi 7,0

právě z tohoto důvodu podle testů v různých časopisech žádný, papírově je to takto:

1,4 město 8,8 ........1,8 město 9,6

1,4 mimo 5,3.......... 1,8 mimo 5,6

1,4 kombi 6,6..........1,8 kombi 7,0

Tohle jsou hodnoty pro 1.8 uz z FL ... druha verze tohoto motoru ... u "stare" je to 10.4, 5.9, 7.8

A ty spotreby se daji podle techto tabulek docilit i s celkem sviznou jizdou.

To Vorlajz: Ta ctyrkolka by me take zajimala :) To az nekdo bude mit tak budu hodne zavidet :)

Upraveno od Bladik

spotřaba na benzín u 1,8tsi není podle mě nějak úžasná. jsem na to zvědav. do měsíce bych se měl s 1,4tsi v oct combi svést tak můžu poreferovat. jak je to tedy s tím povinným ručením 1,4 vs 1,8. dnes je to stále o objemu nebo i výkonu?? zase jsem na hledání lenoch

Zatím stále objem, lenochu lol

Existuji pojistovny ktere to davaji i na vykon, ovsem kdyz das 1,8 na objem a 1,4 na vykon tak je to skoro to same. Nikdo davat 1,8 na vykon nebude a na objem jsou tyto dve motorizace ve stejne tride.

Cjoctaviane... zkus nalozit do oktule 350 kg a pak napis jak to jede??? ... docela dost by me to zajimalo! ;)

Tak rozdiel tam je, ale vdaka krutiacemu momentu, ktory je fakt v sirokom pasme otacok je to omnoho omnoho vyraznejsie v tej prirovnavanej 1,6...

no mě šlo o to, že tu Cosby psal, že objem nenahradíš..., tak by mě zajímalo, jak se ta 1.4 TSI chová, když je naložená... já si vždycky myslel, že je rozhodující kW a Nm... proto mi není zcela jasné, v čem je tedy potom výhoda většího objemu motoru... ??? :feve:

No ja si myslim, ze to je hlavne o tom, ze ty male motory o velkem vykonu musi byt proste vic namahane, me by spis zajimala vydrz toho motoru co se tyka kilometroveho najezdu....z tohoto bych mel strach.

proto mi není zcela jasné, v čem je tedy potom výhoda většího objemu motoru... ??? :feve:

image, image... ;)

ale prd Cjo... o tom to fakt nebude! ;)

tak o čem tedy?? pokud platí papírové hodnoty výkonu a nm u 1,4tsi, stejně tak sice hloupý příklad ale s ohledem třeba na to povinko 1.9tdi. pak 1,4tsi je papírově zajímavýá motor, dodá dostatek výkonu i na oct combi. tak pak vše směřuje opravdu k výdrži motoru.

lacinější povinné ručení, výkon jako u oblíbených 1,9tdi, takže aniž bych se svezl nutí mě to k uvaze, že problém s utažením naloženého kombika problém nebude.

a to kolik vydrží ukáže čas. stejně jako oblíbenost/neoblíbenost motorů 1,2htp. nalítáno přes 200tkm a bez zásahů, zájem ze stran zákazníků také velká. tj. napadá mě jak se bude pohybovat 1,4tsi u zákazníků oproti 1,8tsi. stejné povinku, větší spotřeba i výkon......no uvidíme jaké budou rozdíly

ale prd Cjo... o tom to fakt nebude! ;)

no dnes som s lahkostou dal do mierneho kopca 2 kamiony a 1 osobne auto v asi 130 -> som s tymto motorom maximalne spokojny. :p ale jasne, ze to nie je RS...

BTW: Ako som uz pisal v mojom vlakne - 153 km trip v kopcovitom terene so spotrebou 7,6 l/100km

No kdyz si vezmu porizovaci naklady tohoto motoru a tu spotrebu co tady pises, tak doopravdy nevidim duvod pro tento motor. Jakou mas spotrebu ve mestskem provozu? Co je to kopcovity teren? Ja mam pod pojmem kopcovity teren Alpy v Rakousku, kde jsem letos jel za 7.5 ve ctyrech lidech v plnem nalozeni. BTW: uz si to auto nekdy poradne nalozil? Ctyri lidi nebo nejakej ten pytel cementu v kufru? :)

Upraveno od Bladik

boli sme v aute 3 a plny kufor batoziny. V meste chodim len kratke vzdialenosti, motor sa nestihne ani zahriat, cize spotreba nema vypovednu hodnotu - nieco medzi 8,5-8,9...Kopcovity teren nie su Alpy, to su hory...

No tak to mas stejnou spotrebu jako ja s 1.8TSi .... pokud se ti ta spotreba nejak jeste neustali tak zatim doopravdy nevidim vyhody tohoto motoru, pokud nezlevni jeho porizovaci naklady.

podla mna sa spotreba znizi - auto este len dnes prekroci 1000 km a vonku je teplota len 3 stupne...

v autosalonu jsem si domluvil testovaci jizdu s timto motorem,tak jsem zvedav jak odlisny to bude od 2.0 FSI

Vorle, svez se s 1,4 tsi a taky s 1,8 tsi a uvidíš hned ten rozdíl, především v tom, jak se to bude sbírat na pětku resp. šestku, věř, že objem je znát,

oproti tvému fsi se ti podle mě bude zdát, že na pětku nebo šestku je ta 1,4 lenoch

aha... a ta 1.4 je 6ti kvalt??? jsem myslel, že je to pěti... :feve: ... jinak až se s tou 1.4 TSI svezu, tak poreferuju! ;)

jj u 1,4tsi je možnost 6kvaltu

žádná možnost, prostě tam je 6-gang nebo 7-gang DSG, to jen aby si někdo nemyslel, že si můžeš vybrat mezi 5ti nebo 6ti gangem

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.