Racek08 Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Junior, pokud by se mě někdo ptal na motor 90kW, tak já po zkušenostech s mojí služební OctaComb II 1.4 TSI 90 kW , nyní 87000km, r.v.07/2010 bych tento motor nikomu nedoporučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 No jo, to máš těžký, já mám podobný "dáreček" v pracovní Fabii 1.2 TSI, zatímco 1.4 TSI mě funguje zatím bez problémů.Edit: problémy u tebe stále přetrvávají? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Ano mám 30tis/servis. Ted koukám že jsem dostal návod k obsluze na Škoda octavia tour, takže OII předfl na 1.4i a 1.6i :-) Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska. Zkus to tady:http://www.olejspol.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 VW by měo opravdu začít brát vážně trable s jejich heblaty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 (editace) VW však proto přichází s novou generací TSI motorů. Škoda že to ale trvalo tak dlouho. Editováno: 26. Říjen 2012, autor: nuff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 (editace) TSI-DSG: Castrol origoš od Castrol Czech republic odebírá Auto Kelly, tam máš jistotu. Ale je dražší, než ty polské.... Editováno: 26. Říjen 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 VW však proto přichází s novou generací TSI motorů. Škoda že to ale trvalo tak dlouho. Ano přichází, jen mám obavu, aby tam koncern nezmastil zase něco jiného...když nejsou schopni roky něco udělat s původním TSI. To nové TSI totiž se starým nemá kromě názvu už moc společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Ono v tento moment je asi těžko řešit problémy s řetězem nějak výrazněji než měnit a zkoušet různé řetězy a napínáky. Zvláště když vývojové středisko má na papírech / monitorech / v laboratoři kompletně nový motor pro další generaci. A jestli v nových motorech nebude další zakopaný pes to neřekne v tuto chvíli nikdo. Podle mě jsou avizované změny krokem správným směrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 VW však proto přichází s novou generací TSI motorů. Škoda že to ale trvalo tak dlouho. Jo, ale co odehnali lidí a co to stálo peněz to hokuspokus vymýšlení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Nezlob se na mě, ale s řetězy a přestavovačem vačkového hřídele má koncern dlouhodobé problémy, které se vyskytly již před zavedením motorů TSI do výroby (kolem roku 2005-6). Je mě jasné, že teď už na to kašlou. Ale celá ta anabáze je do nebe volající nehoráznost vůči zákazníkům. To, že teď bude mít nová řada TSI rozvod řešený řemenemn nemění nic na tom, být poněkud ostražitější. Navíc se zmenšují průměry ložisek na klice, všechno se odlehčuje, přestavovač je i na straně výfuku, pak přibyla další věc, která se může a určitě se časem podělá a to elektromagnetický mechanismus vypínání válců (i když ty poslední dvě věci jsou asi jen na výkonější variantě 103 kW)...no uvidíme za dva tři roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 pawouk:na vw forech se tenhle problem neresi.nic jsem se nedozvedel.do skodovek se tenhle motor nedava ,to vim,ale aspon mate zkusenosti s TSI.o el.mag.civce nic nevim,ze by tam byly problemy.jde mi pouze o retez.pomuze okamzita vymena po koupi aspon oddalit prasknuti,nebo preskoceni?hrozne se mi ten motor libi.sel bych i do 1.6 77kw ale to se mi zda slaby na tourana.mam ho v golfu.na ten to staci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Měli se k tomu postavit čelem, to je fakt. Na druhou stranu vyřešení tohoto problému asi nebude jen tak a jen to dokládá fakt, že příště bude řemen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 pawouk:na vw forech se tenhle problem neresi.nic jsem se nedozvedel.do skodovek se tenhle motor nedava ,to vim,ale aspon mate zkusenosti s TSI.o el.mag.civce nic nevim,ze by tam byly problemy.jde mi pouze o retez.pomuze okamzita vymena po koupi aspon oddalit prasknuti,nebo preskoceni?hrozne se mi ten motor libi.sel bych i do 1.6 77kw ale to se mi zda slaby na tourana.mam ho v golfu.na ten to staci. O cívce jsem nic nepsal. Psal jsem o elektromagnetické spojce kompresoru. Co chceš ještě k řetězům? Víc než je tady v tom tématu ti stejně nikdo neřekne. Řetěz a hlavně napínák můžeš vyměnit, tím nic neskazíš. Ale pochybuji, že je to definitvní řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 promin.sem se splet.na kolik vyjde vymena retezu a napinaku?myslis tedy ze vymena nic neresi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Podle Etky stojí řetěz na moji 1.4 TSI 90 kW 1360 Kč a napínák 900 Kč. Kolik stojí výměna netuším. Počítám, že na tu 103 kW to může být o něco dražší, než u 90 kW, vzhledem k tomu, že se je tam kompresor = více práce při demontáži a montáži. No chtělo by to znát historii oprav toho vozu a případně ty rozvody preventivně vyměnit. Tak jako se mění řemenové rozvoďáky. Prostě to není bezúdržbové, jak se snaží koncern namluvit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 dekuju.vypada to ze opet skoncim u 1.6i. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 No jo, to máš těžký,já mám podobný "dáreček" v pracovní Fabii 1.2 TSI, zatímco 1.4 TSI mě funguje zatím bez problémů.Edit: problémy u tebe stále přetrvávají? problémy přetrvávají měněno 1x řetěz, 1x řetěz a napínák, 1x přestavovač, nahrán aktualizovaný SW, s ochlazením je slyšet z motoru klepání po cca 10 km, studenému motoru se evidentně nechce jet, po ohřátí motor trochu jede tak od 3000 tis. otáček - ten výkon se neustále posunuje do vyšších otáček v těch nižších auto momentálně už nejede. Stále si myslím , že ten problém s motorem je někde v oblasti turba atd., čekám na výzvu k přistavení vozu k odvozu a opravě v M.B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 Bohajeho, to je síla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 to Racek-to Tě teda lituju. Já momentálně drtím ten motor jak to jen jde (chovám se k němu opravdu jako hovado-pardon). Čekám, co se stane-ale furt to drží, tak uvidíme, co se kde vyvalí. Mám tam 57 000 cca. A když tohle přežije tak už všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edition dědek Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 mám 1.4 TSI - ale v Leonu, ti co se ted šklebí a jsou skalní zastánci škodovky a jiná značka je nezajima, tak jen na upřesnění: Motor 1.4 TSI, 92 KW, CAXC. Je to technicky stejný s oktávii 2, golfem 5, 6 atd (VW), ale stejný i v superbu. r.v. 2008/12, najeto momentálně 66 tis., řetěz nechrastí, zatím dělá svou práci. Psal jsem na VW importer jestli není nějaká svolávací akce, ale není. Tak budu dál jezdit. Až zachrastí, tak ho vyměním-snad to stihnu. Olej měním od nova velmi často, přešel jsem na VW 502.00, což je 5W40. Jezdím převážně město, víkendy okrsky. měním po 8-10 tis.km. Vim, je to brzo, ale olej není drahý, jezdím krátký trasy každý den do práce, olej rychle degraduje. Jediná porucha (zamrzelo) byla ve 20tis.km regulátor tlaku paliva na vysokotlakým čerpadle. Vyměněno celý čerpadlo i regulátorem (zřejmě inovovaný dle jiného koncového písmena). Projev- delší start a výpadek výkonu při vysokých otáčkách (cca 5000ot.) Jinak jsem max.spokojený s motorem, výkon, spotřeba průměr 6.2 léto, zima kolem 6,7. Volnoběh 0.4 litrů! (za tepla) Radim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska. Žádná legrace, má ty z PL každý druhý Eshop. Nikdo to totiž nepozná, vypadá to jako originál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 mám 1.4 TSI - ale v Leonu, ti co se ted šklebí a jsou skalní zastánci škodovky a jiná značka je nezajima, tak jen na upřesnění: Motor 1.4 TSI, 92 KW, CAXC. Je to technicky stejný s oktávii 2, golfem 5, 6 atd (VW), ale stejný i v superbu. r.v. 2008/12, najeto momentálně 66 tis., řetěz nechrastí, zatím dělá svou práci. Psal jsem na VW importer jestli není nějaká svolávací akce, ale není. Tak budu dál jezdit. Až zachrastí, tak ho vyměním-snad to stihnu. Olej měním od nova velmi často, přešel jsem na VW 502.00, což je 5W40. Jezdím převážně město, víkendy okrsky. měním po 8-10 tis.km. Vim, je to brzo, ale olej není drahý, jezdím krátký trasy každý den do práce, olej rychle degraduje. Jediná porucha (zamrzelo) byla ve 20tis.km regulátor tlaku paliva na vysokotlakým čerpadle. Vyměněno celý čerpadlo i regulátorem (zřejmě inovovaný dle jiného koncového písmena). Projev- delší start a výpadek výkonu při vysokých otáčkách (cca 5000ot.) Jinak jsem max.spokojený s motorem, výkon, spotřeba průměr 6.2 léto, zima kolem 6,7. Volnoběh 0.4 litrů! (za tepla) Radim jste tedy s 1.4TSI spokojeny?motor se mi taky libi.uvazuju o koupi auta s timhle motorem (07-09)myslite ze muzu risknou tenhle motor u ojetyho auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edition dědek Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 často v práci projíždíme a testujeme auta, jak dýzly, benzíny, VW, francouze, opely, fordy. Neznam jiný motor podobné kubatury, co by takhle jel, lineárně jel, kultura chodu, perfektní volnoběh, nula vybrace ani ve volantu,ani v sedačkách. Při zátěži téměř nemění hluk (v kopcích). Ale jeli jsme i s 1.8 tsi, byl trochu slyšet na volnoběh, ale lepší výkonová špička, znatelně lepší výkon. Ale 1.4 tsi strčí běžnou atmosferu 1.6 do kapsi, vyrovná se dvolitru. 1.9 tdíčku taky bez problémů na rozjezd ujede, kolem 140 a výš už začíná 1.9 tdíčko dotahovat benzínka, ale to je daný vyšším krouťákem TDi 250 Nm vs 200Nm. Velice rychlá reakce na plyn, minimalizovaná turbodíra a turboefekt, vzduch se nemusí honit přes metrové hadice a chladiče. Já bych neměnil, možná bych zkusil 2.0 tsi. (výkon super, ale časem bych se nabažil a řešil bych vyšší spotřebu). Co se týká poruch,Tsi není dlouho na trhu, problémy jsou, ale jako všude jinde. Dýzlům v prvopočátku praskaly hlavy, trhaly se rozvody (nedodržená údržba nebo lhůta výměny), upalují se písty vadnýma vstřikama, choulostivost na kvalitu paliva, vysoké mrazy atd. Ale to už řeším něco jiného a mohl bych nadzvednout posluchače jiného paliva. Omlouvám se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 (editace) jste tedy s 1.4TSI spokojeny?motor se mi taky libi.uvazuju o koupi auta s timhle motorem (07-09)myslite ze muzu risknou tenhle motor u ojetyho auta? Koupil jsem 2009 1.4TSI octu, najeto kolem 50tkm, po pul roce a cca 10tkm najezdu vse ok. Motor super. Pokud bych v budoucnu měnil, tak za benzínový šestiválec ;-). Editováno: 16. Listopad 2012, autor: JayFader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 často v práci projíždíme a testujeme auta, jak dýzly, benzíny, VW, francouze, opely, fordy. Neznam jiný motor podobné kubatury, co by takhle jel, lineárně jel, kultura chodu, perfektní volnoběh, nula vybrace ani ve volantu,ani v sedačkách. Při zátěži téměř nemění hluk (v kopcích). Ale jeli jsme i s 1.8 tsi, byl trochu slyšet na volnoběh, ale lepší výkonová špička, znatelně lepší výkon. Ale 1.4 tsi strčí běžnou atmosferu 1.6 do kapsi, vyrovná se dvolitru. 1.9 tdíčku taky bez problémů na rozjezd ujede, kolem 140 a výš už začíná 1.9 tdíčko dotahovat benzínka, ale to je daný vyšším krouťákem TDi 250 Nm vs 200Nm. Velice rychlá reakce na plyn, minimalizovaná turbodíra a turboefekt, vzduch se nemusí honit přes metrové hadice a chladiče. Já bych neměnil, možná bych zkusil 2.0 tsi. (výkon super, ale časem bych se nabažil a řešil bych vyšší spotřebu). Co se týká poruch,Tsi není dlouho na trhu, problémy jsou, ale jako všude jinde. Dýzlům v prvopočátku praskaly hlavy, trhaly se rozvody (nedodržená údržba nebo lhůta výměny), upalují se písty vadnýma vstřikama, choulostivost na kvalitu paliva, vysoké mrazy atd. Ale to už řeším něco jiného a mohl bych nadzvednout posluchače jiného paliva. Omlouvám se vypada to ze se v autech vyznate.co by jste mi poradil ohledně výběru motoru 1.4 tsi 103kw do vw touran 07-09 ohledne spolehlivosti.narazim na rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.