Září 3, 201411 r Takže se loučím s Octavii II a starou TSi, dneska jsem to odvezl do Áček. Nástupce bude trojka opět liftback a opět TSi a vážně jsem nahlodaný jít do CNG.
Září 3, 201411 r Takže se loučím s Octavii II a starou TSi, dneska jsem to odvezl do Áček. Nástupce bude trojka opět liftback a opět TSi a vážně jsem nahlodaný jít do CNG. No ja bych si to ještě radši s tim CNG v Octavce rozmyslel.....Dokud to bude bezproblemově fungovat tak parada,jakmile přijde problem tak budeš v haji..diky Škodovce a jejimu přistupu k alternativnim palivum...Doted nemaji vyřešeny průsery ve dvojkovych Octavkach na lpg..škoda mluvit.. Upraveno Září 3, 201411 r od bitttpower
Prosinec 5, 201410 r Zdavím Vás, pánové se stejným motorem. Při poslední cestě do Prahy se objevil nový zvuk v kabině. Nevěnoval jsem tomu nejdříve moc pozornost, ale dneska jsem to trochu více zkoumal. V kabině vychází zvuk z palubní desky u spolujezdce. Není to zřejmě přímo v palubní desce, ale někde hlouběji, možná v prostoru motoru. Je to takové klepání, vibrace. Nevím jak to přesně popsat. Nicméně se to objeví jen po zahřátí a pouze pokud je auto v klidu, na neutrál a volnoběh. Takže třeba na semaforech. Jinak stačí trochu klepnout do plynu a je to pryč. Pak otáčky zase spadnou a opět to začne vibrovat. Zkoušel jsem vypnou/zapnout climatronic - kompresor klimy, nebo úplně vypnout cirkulaci vzduchu a nic. S tímto to nesouvisí. Dneska jsem kolem toho lezl, zkoušel vyposlouchat jestli někde nevibruje nějaká část výfuku, ale neměl jsem auto zvedlé, takže jsem toho moc neslyšel, ale nezdá se, že by to šlo odtud. Koukal jsem po půl roce na olej a trochu ubylo - tak čtyři milimetry (jsem uprostřed kontrolního pole). Což je možná nejvíce, co auto mám. Nevím, jestli ten zvuk nějak spustilo to ochlazení na nulu. Jinak vše ok, motor, elektronika, žádný problém neregistruji. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Nápady co by to mohlo být? Návštěva servisu je poslední možnost.
Prosinec 5, 201410 r Jediný, co mně vrčí, je palivový filtr (ten je ovšem vpravo vzadu) a to jen u zahřátého motoru. Po lehoučkém dotyku plynu přestane, po poklesu otáček na volnoběh vrčí dál. Neklepou se ti tam třeba nějaké trubičky v motorovém prostoru?
Prosinec 5, 201410 r Možná vodní čerpadlo. U mého stroje se čerpadlo /myslím ve 130tkm/ podobně začínalo hlásit. Zajel jsem do servisu a nedovolili mi odjet - okamžitá výměna. Nechci Tě, ale zbytečně plašit.
Prosinec 7, 201410 r Tak jsem to celý prolezl, zatahal za hadice, pomačkal na trubky vč. výfuku. No a za poslední dvě jízdy se to už neozvalo. Nicméně mi zas nějak blbne boční zrcátko (zavře se, ale po otevření se neodevře do úplně správné polohy, asi to budu muset nějak vyčistit) a praskla mi žárovka na tlumené světla (ta pod lupou). Měnil jste to někdo? Je to easy? Zítra se o to pokusím. Letmo jsem mrknul do návodu a zdá se, že bude muset ven celé světlo...
Únor 5, 201510 r Ahojte, chcem si kupit Octavku II fl, r.v.2009 s tymto motorom, ma najazdene 190 000 km...je to vela na tento motor? pripadne coho sa obavat, ako su na tom so spolahlivostou?
Únor 5, 201510 r S takovým nájezdem tady asi nikdo ani není. Problematické jsou rozvody - řetěz, napínák a možná i přestavovač vačkového hřídele. To znamená, že když to bude rachotit po startu, tak být opatrný. Tam pomůže jen výměna.
Únor 5, 201510 r No tak jo OK. Jinak nevím o něčem jiném zásadním. Projdi si tuto sekci a koukni třeba i ke konkurenci na Octavia Club, ale myslím, že nic moc nenajdeš. Jedině, že by se ozval nějaký servisák, ono těchto motorů zas moc není.
Srpen 10, 201510 r Zdar pánové! Obracím se na Vás s aktuálním problémem. Jsem po servisní prohlídce, výměna oleje+olej filtru, doplnění klimatizace a výměna na zadní nápravě: brzdových kotoučů a destiček a na přední nápravě jen destičky. Poslední roky jsem dával Castrol Magnatec 5W-40, mám zkrácený interval, měním každý rok. Nyní v novém servis (opět autorizovaném) jsem tam dostal Total MC3 5W-40. Auto mám čtyři roky. Hned po vyjetí ze servisu se mi zdály nějaké vysoké hodnoty okamžité spotřeby (při akceleraci 30-40l). Jak tím autem jezdím už dlouho a jsem na něj zvyklej - často na spotřebu vejrám, tak mě to zatahalo za oko. Jinak motor, tah, zvuk, nové brzdy, vše ok. Divná je mi ta spotřeba. Trochu jsem to testoval a zejména na studený motor - cca prvních 20 km a krátké pojíždky to žere opravdu více. Dlouhodobou kombinovanou mám 6.2l na letních. Teď je to minimálně o litr více. jel jsem dneska kousek po Praze (4 km), pravda, klima naplno, vedro jak prase, ale průměrná podle PP nějakých 12.0l. Brzdy jsem kontroloval, všechna kola se protáčejí zlehka, bez odporu. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Napadá mě pár možností: 1. nějaký problematický olej 2. update řídící jednotky, ale netuším, jestli ho provedli 3. extrémně horké počasí - od minulého týdne, kdy jsem byl v servisu, to nešlo přes den pod 30st. Předem dík za Vaše postřehy
Září 7, 20159 r JayFader: Jak se pak situace u tvého auta vyvinula? Vše ok, bylo to zřejmě tím šíleným vedrem. V Praze bylo na umření. Po odeznění té vlny veder hodnoty spotřeby opět normální.
Září 22, 20159 r Zdravím V SM vyšel zajímavý článek o motoru 1.4 TSI ve vozech škoda. Tak pro zajímavost přikládám Upraveno Září 22, 20159 r od schneefall
Září 22, 20159 r neviem či je zaujímavý ale po dlhej dobe tam nie sú písané blbosti ako skoro vždy , asi to niekto editoval
Září 23, 20159 r To je nejpravdivější článek o 1.4 TSI, co jsem četl. Servisní zkušenosti jsou popsané velmi dobře.
Září 23, 20159 r Nojo, tak to víme dávno, že ten motor není žádná hitparáda Kamarád servisák koncernu mi už kdysi říkal, že koncern prostě benzíny nějak neumí....Jenže já vůl si ho koupil (1,8) a stálo mě to hodně a hodně....peněz a času....a oleje. Třeba se už poučili a začli je dělat lépe.... Upraveno Září 23, 20159 r od Clint
Září 24, 20159 r To je fakt, koncernové benzíny byly bída a nástupem první generace TSI si reputaci moc nezlepšili
Listopad 23, 20159 r Po 6 letech a 120 tis. jsem TSI prodal a musím říci, že to byl příjemný společník. Rovnou řeknu, že turbobenzín je to nejlepší, s čím jsem kdy jezdil (víceválcové 6+ atmosféry jsou možná lepší, ale s těmi jsem neměl tu čest Zopakuji mnohokrát omílané výhody: skvělá kultivovanost chodu (s TDI zcela nesrovnatelné) výborná dynamika vzhledem k malému objemu přiměřená spotřeba (já dlouhodobě 5,9 l/100km) příjemně poskládané převody 6-ti kvaltu. Co se nepovedlo na 100%: chrastící rozvody pomalá a lehce nepřesná manuální převodovka. Problémy s chrastícími rozvody jsou kapitola sama pro sebe. U mého motoru se to cca od 80 tis. projevovalo občasným zachrastěním po startu, které trvalo 2-3 sekundy. Držel jsem se pokynů výrobce, že pokud není rachot delší než 5 sekund, není třeba rozvody měnit, takže jsem nic neměnil. Jinak pokud vezmu auto jako celek a pominu rachocení po startu, tak OII je velmi spolehlivé auto. Nikdy jsem neměl žádný problém a nic jsem nemusel měnit nad rámec běžné údržby. Snad jen žárovičky v zadních světlech praskají nějak často
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.