Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Co se týče zpátečky, tak za celou dobu jsem nepřišel na chuť systému "zatlačení radičky dolů". Když potřebuju rychle zařadit zpátečku, tak se s pákou většinou peru :kol-33:

Ať se na mne pánové z koncernu nezlobí, ale konkurenční systémy řazení zpátečky, kdy se lehce zvedne kroužek pod hlavicí řadičky jsou zkrátka uživatelsky přívětivější ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to přijde OK, teď mám Opla, kde je takové tlačítko ze spodní strany hlavice řadičky a moc mi to s ním nejde. Ale je pravda, že u OII mi zařazení signalizuje pípnutí parkovacích senzorů, takže tam je jistota. No a tím bych tuto debatu, které už skoro ztrácí souvislost s motorem 1.4 TSI, ukončil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

viete, prosím vás, niekto presný (aspoň) mesiac kedy sa začal dávať inovovaný prestavovač vačky? alebo aj ten robí problémy? niekde vo vlákne je písaný rok 2010 ale aký to bol mesiac neviem... to by znamenalo že pri kúpe takéhoto auta by stačilo vymeniť reťaz + napinak + preventívne vodnú pumpu (?) (olej a filtre sú samozrejmosť) a malo by to byť ako tak v pohode :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...