Listopad 23, 20159 r Tím "pomalá" myslím to, že jí nevoní rychlé (sportovní) řazení a chod řadicí páky je na můj vkus těžkopádný. Řadit jedním prstem prostě nejde :-)
Listopad 23, 20159 r Aha, mně řazení chodí celkem snadně. Ale to se každému může jevit jinak. Snad jenom zpátečka někdy nejde na první pokus. Ale to může být mezikusem mezi sedačkou a volantem.
Listopad 24, 20159 r Co se týče zpátečky, tak za celou dobu jsem nepřišel na chuť systému "zatlačení radičky dolů". Když potřebuju rychle zařadit zpátečku, tak se s pákou většinou peru Ať se na mne pánové z koncernu nezlobí, ale konkurenční systémy řazení zpátečky, kdy se lehce zvedne kroužek pod hlavicí řadičky jsou zkrátka uživatelsky přívětivější ...
Listopad 24, 20159 r u předchozí nafty 2.0 TDI CR CFHC mě zpátečka chodila krásně, u benzínu 1.8 TSI či 1.2 TSI, tak to tam jde jakoby přes zuby poprvé.... Upraveno Listopad 24, 20159 r od kokta7
Listopad 24, 20159 r Před OII jsem jezdil řadu let s vozy, které měly zpátečku "přes kroužek" a když jsem přesedlal do Oktávky, tak jsem nechápal, že najednou musím do řadičky tlačit silou a nechápu dodnes...
Listopad 24, 20159 r Mně to přijde OK, teď mám Opla, kde je takové tlačítko ze spodní strany hlavice řadičky a moc mi to s ním nejde. Ale je pravda, že u OII mi zařazení signalizuje pípnutí parkovacích senzorů, takže tam je jistota. No a tím bych tuto debatu, které už skoro ztrácí souvislost s motorem 1.4 TSI, ukončil.
Prosinec 30, 20159 r viete, prosím vás, niekto presný (aspoň) mesiac kedy sa začal dávať inovovaný prestavovač vačky? alebo aj ten robí problémy? niekde vo vlákne je písaný rok 2010 ale aký to bol mesiac neviem... to by znamenalo že pri kúpe takéhoto auta by stačilo vymeniť reťaz + napinak + preventívne vodnú pumpu (?) (olej a filtre sú samozrejmosť) a malo by to byť ako tak v pohode )
Prosinec 30, 20159 r takže aj keby som kúpil v.r. 2011 mal by som ho vymeniť za tento? akosi som ho nikde na nete nenašiel, iba orig. škoda diely?
Prosinec 31, 20159 r netreba nič dopredu zisťovať a nič dopredu meniť , kúp také auto ktoré pri studenom štarte nerachoce ani s prestavovača ani s reťaze a jazdi , ak sa to niekedy pokazí tak to budeš riešiť potom kde už možno bude o 5 náhrad viac ...
Duben 29, 20169 r Zdravim, chtěl bych se poinformovat jak to vypadá s Octavii II 1.4 TSI 90 kw. Brát ten motor nebo se vyhnout? Chtěl bych pořidit rok 2012 a novější ale nevím jak to je s vývojem rozvodů u 1.4 TSI. Rozpočet mám cca. 240 000,- tak snad něco slušneho najdu...
Duben 29, 20169 r Hm, hlídat podezřelé zvuky od rozvodů, jinak je to motor celkem bez závažných problémů.
Duben 29, 20169 r Přemyšlim i nad 1.2 TSI...nevim co spiš...po dynamickym vlastnostech asi 1.4 TSI že?
Duben 29, 20169 r Když se někde na něco ptám, bývá dobrým zvykem si to téma napřed přečíst. Příspěvek č.1073 na této stránce ti dává odpověď. A neříkej mi, žes ho neviděl, když je hned před tvým dotazem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.