fifa Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Zdravým vás. četl jsem všude o špatných startech na teplém motoru,ale mě trápí pravý opak. za studena až tak na třetí pokus no a pak už úplně normální start.provedl jsem výměnu svíček,vyčistil škrtící klapku,výměna filtru a nic.na vagu se taky vůbec nic neukázalo jo a ještě jsem dobil baterii.proosím poraďte mi co stím 1,4 MPi,50kw r.v.2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 V servisu jsi byl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 28. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2007 V servisu jsi byl? v origo servisu ne ,ale na vagu u kamoše to nic neukázalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 A čo palivovy filter ked zapneš klučik počuješ pal. čerpadlo_ Skus aj tymto smerom. Ale v prvom rade VAG! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPAJAS Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Zjisti si jestli ti náhodou špatně neukazuje čidlo teploty vody za studena. Dej to na vag a koukni na to. Jo a kontroloval jsi motorový svazek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 me presně to same delalo čidlo teploty vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 5. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 (editace) Jak jsem psal - na VAG žádná závada - čidlo teploty měněno před 10 000m najeto (135000) - zkoušel jsem jet na cca 4500 ot. no a kolísání motoru,jak kdyby nedostatek benzínu - ale filtr benzín. jsem měnil ve 120 000km tak ho ale vyměním a budu zase informovat zatím díky za vaše názory Editováno: 5. Únor 2007, autor: fifa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Jak jsem psal - na VAG žádná závada - čidlo teploty měněno před 10 000m najeto (135000) - zkoušel jsem jet na cca 4500 ot. no a kolísání motoru,jak kdyby nedostatek benzínu - ale filtr benzín. jsem měnil ve 120 000km tak ho ale vyměním a budu zase informovat zatím díky za vaše názory Ten filter môže byť zaneseny mohol si niekde natankovať špinavy benzin ak si ho už menil neda sa vyčistiť ?Čidlo môže byť tiež zle ačo vstreky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 5. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Jak jsem psal - na VAG žádná závada - čidlo teploty měněno před 10 000m najeto (135000) - zkoušel jsem jet na cca 4500 ot. no a kolísání motoru,jak kdyby nedostatek benzínu - ale filtr benzín. jsem měnil ve 120 000km tak ho ale vyměním a budu zase informovat zatím díky za vaše názory Ten filter môže byť zaneseny mohol si niekde natankovať špinavy benzin ak si ho už menil neda sa vyčistiť ?Čidlo môže byť tiež zle ačo vstreky? vstřiky by měly špatný vliv na studený start? Protože po dalším startu vše ok.Jen ten první studený.ale i tak díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 18. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Po výměně čidla chlad.kapal. žádná změna,znuvu pořádně projeto po dálnici na 3500 - 4000 ot.(praha - brno) napíchnuto a sporadická závada 16556 bohatá směs.Jak jsem si to tady našel tak každej jen vymaže závadu a jezdí dál.To se mě ale nezdá,přece musí být nejaká příčina.Zkuste mi ještě poradit.díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPAJAS Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 pro fifa:koukal jsem ti na tu závadu a je to 16556 řada válcú 1:systém odměřování paliva-systém příliš bohatý, a doporučuje se zkontolovat:kontrola vedení,kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem,kontrola regulátoru ltaku paliva,kontrola tlaku v palivovém systému,číst naměřené hodnoty 030 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 9. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 pro fifa:koukal jsem ti na tu závadu a je to 16556 řada válcú 1:systém odměřování paliva-systém příliš bohatý, a doporučuje se zkontolovat:kontrola vedení,kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem,kontrola regulátoru ltaku paliva,kontrola tlaku v palivovém systému,číst naměřené hodnoty 030 . děkuji,no a doufám,že ten porušenej kabel někde najdu.už tomu vše nasvědčuje,že je to vedení.dám potom vědět,ještě jenou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 23. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 (editace) tak už mám 14 dní fabču u autotronika a stále nelze odhalit čím to je .budu zase informovat Editováno: 23. Březen 2007, autor: fifa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nenapadny Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) Mám fabku 1,4 Mpi. V poslední době se jí občas při studeném startu "nechce". Na první nastartování se jakoby dusí a ani přišlápnutí plynu tomu nepomůže. Při druhém startu už je to v poho. Sice je to asi nějaké bl.., ale žere mě to. Nevíte někdo odkud vítr fouká???? Editováno: 4. Srpen 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 kolegovi robilo nieco podobne sem tam a ignoroval to, az raz nenastartoval. boli to zapalovacie moduly nad svieckami. ale ma teda 1.2 12v. pozri vag, urcite povie viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chemik1 Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Ahoj Kluci. Mám stejnej problém. Má fá.. 1,2 47 KW startoval do nedávna pohodově. Ale co začlo to sichravé počasí tak první strat u studeného motoru je hodně špatný. Když klíček podržím delší dobu, tak naskočí, ale s obtížema. Jinak většinou až napodruhý a v obou případech to ptovází "propad" jako by to chtělo chcípnout a pak se to opět rozjede. Motor se při tom dosti zavibruje. Poraďte. Jinak mám rok výroby 2005 kombík, 91.000Km najeto a v 90.000Km byl v servisu a nic mě neříkali, že by Vag něco ukazoval. Předem díky za odpověď. Chemik1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 a co ohřev vody probíhá standardním způsobem? Tedy dojde ručka do kolmé polohy bez problémů, tedy po pár km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Co třeba teplotní čidlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 ... na to právě narážím (tím ohřevem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 Mám taky stejný problém asi tak necelý měsíc. Při studeném startu mě to napoprvé buď nenaskočí a nebo jakoby naskočí tak dva válce a ostatní se po chvilce přidají. Jinak napodruhé to chytne hned. Vyměnil jsem původní svíčky Brisk silver za Brisk Platin a problém přetrvává. Teplotní čidlo a vzduchový filtr byl měněnej tak před 3 měsíci. Vag nic nepíše. Motor 1,4 55kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedo009 Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Mam asi stejny problem, ktery ted momentalne odkladam. Udelal jsem vymenu z jineho auta: - cidlo tepoloty - zapalovaci modul - svicky - prehrani sw RJ motoru - vycisteni skrtici klapky + nastaveni Posledni vec, ktera zbyva (aspon myslim) je CIDLO NASAVANEHO VZDUCHU. Nemam to ze svy hlavy, ale zni to celkem logicky. Jediny problem je, ze mam ve Fabii jeste cidlo z Feldy, ktere je drazsi nez u Fabie - proto jsem ho zatim nemenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Včera jsem provedl zkoušku. Vždy ráno nebo po delším stání to nechytne hned na poprvní, ale až na podruhé. Proto jsem šel ráno zastartovat a jakmile to napodruhé chytlo tak jsem hned motor vypnul. Počkal jsem 2hoďky šel znovu startovat a chytlo to napoprvní. To je velice zajímavé, protože teplota motoru byla úplně stejná. Ještě mě napadla jedna možnost. Dá se nastavit tlak na palivovém čerpadle? Trochu přidat a vyzkoušet to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miror Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Mal som tiež problém so studeným štartom. Mám Fabiu 1,4, 50 KW, r.v.2001. Chyba sa nevyskytla hneď, ale v priebehu asi jeden a pol roka som zisťoval, že štartovanie nie je čisté. Až sa to dostalo postupne do štádia, že som nenaštarrtoval na prvý krát, ale až na druhý, prípadne tretí a motor pritom išiel akoby na dva, či tri valce. Robil som čo mohol. Obvolal som snáď všetky servisy v republike a všade mi povedali niečo iné. Pripisoval som to studenému motoru. Hľadal som chybu v káblovačke, vymenil som čidlo teploty, vyčistil trysky, vymenil palivový filter, lambda sondu2 (na počítači vykazovala závadu) a stále nič. Keďže nie som odborník na motory, snažil som sa na to prísť sedliackym rozumom. Spomenul som si, že toto isté mi robilo na Škode 120, keď dlhšie stála. Vtedy stačilo natlakovať ručným čsrpadlom a auto naštartovalo v pohode, pretože čerpadlo neudržalo potrebný tlak. Ale na Fabii nie je ručné čerpadlo a ja som nemal potrebné prístroje na meranie tlaku, tak som to nechal na odborníka. Ten bol tiež s autom aj v servise skontrolovať, či nie je chybná riadiaca jednotka a tam mu povedali, že načo chodí do servisu s dobrým autom! Nakoniec zmeral tlak čerpadla a zistil, že pred štartom nemá potrebný tlak a ten sa dá na potrebnú hodnotu až po chvíli chodu motora. Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) Čau kluci, mám předpokládám stejný problém, jako vy... V létě auto startovalo bez problému, v pořádku, ale nyní jak se snižuje teplota, auto stojí venku celou noc, tak když ráno jedu do práce kolem 6.hodiny, objevují se problémy. Auto nastartuje vždy na poprvé, ale nedá se s ním ihned 10 sekund po nastartování vyjet. Pokud vyjedu, autu začnou různě kolísat otáčky, je líný a jakoby chtělo chcípnout - dusí se. Pokud nastartuji, počkám cca 2 minuty, tak potom mohu vyjet a auto je bez jakékoliv viditelné závady při řízení. VAG nepíše žádnou chybu:( Do této doby bylo vyměněno: 2x svíčky, 2x olej, teplotní čidlo. Jedná se o motor 1.4 16v 74kw, 2001, najeto 106 000, ručička teploty motoru bezproblému po několika km stoupne doprostřed Editováno: 31. Říjen 2008, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Začínám se taky přiklánět k tomu názoru, že to souvisí s tlakem v palivové soustavě. Je možnost se podívat na tlak přes Vag? Jestli jo tak se na to mrknu? Kdyžtak pisněte pod jakým číslem to je ve Vagu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.