phantom Vloženo 10. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 Prosím o radu, kde mám hledat chybu. Mám Fabii 1,9TDI PD, r.v. 2002 a asi před třemi dny jsem zjistil, že při brzdění za normálních podmínek (sucho, čistá vozovka) je aktivováno ABS. Toto se stalo asi v průběhu 10 km jednou. Včera jsem jel opět a zase jsem v průběhu jízdy jednou brzdil s ABS. Dnes se po prvním zabrzdění, tedy s ABS po chvilce na displeji rozsvítí kontrolky ABS + ASR a dále zůstávají stále svítit, brzdy ale normálně brzdí. Po otevření kapoty na mě koukla dnes myš a honem se někam v motoru schovala. Teď stále po nastartování zůstávají svítit uvedené kontrolky. Mám asi hloupý dotaz, ale v letošním roce mám měnit po 2 letech brzdovou kapalinu (tím to ale asi nebude), ale je taky možné, že mi hlodavec někde přehlodal drát. Prosím tedy zkušenější o radu kde mám začít hledat chybu. :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paja1 Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 Myš tam sice nemám,ale obě dvě kontrolky mi dneska taky začaly svítit. Kde může být chyba??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phantom Vloženo 18. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 Mě ale nejdříve asi dvakrát po nastartování při sešlápnutí brzdy auto brzdilo s ABS, tedy cítil jsem v pedálu jak přerušovaně brzdí a potom se rozsvítily kontrolky a vyřadily ABS a ASR z provozu. Teď už po nastartování stále obě kontrolky svítí. Brzdy ale fungují dobře. Koukal jsem zda ta myš něco neudělala ale nic jsem neviděl - asi za to nemůže. Nevím, asi je to blbost, ale mám přes 2 roky starou brzdovou kapalinu, třeba jí to bude chtít vyměnit, ale tím to asi nebude. No tonoucí se stébla chytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 VAG, to je základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phantom Vloženo 18. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 Já vím. že VAG je základ, ale taky to není všechno. Asi se dozvím, že nefunguje ABS a ASR, že jo ! Ale dík, že někdo reaguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phantom Vloženo 19. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Dnes se na displeji objevilo "servis inspect", asi mě čeká kontrola, ale mě především zajímá kolik to asi bude stát Kč ? Nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Dneska jsem přijel domů, vypnul jsem motor, za chvíli jsem ještě potřeboval někam odjet a po nastartování mi svítila kontrolka ABS, ASR a serva. Tak jsem vypnul a zapnul zapalování, kontrolka serva zhasla ale ABS a ASR kontrolka vítí pořád a ABS nefunguje. Taky sem si všiml, že se mi vymazali údaje na palubním počítači (průměrná spotřeba, rychlost,....). Nevíte, co se mohlo stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 (editace) No.. co tu takhle pozoruji ruzna temata, tak nejcastejsi odpoved na situaci, kdy se elektronika chova jinak nez bychom cekali je kabelovy svazek, mas ho ok? Omlouvam se, pokud jsem uplne mimo misu. Editováno: 12. Únor 2009, autor: marfig Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 No.. co tu takhle pozoruji ruzna temata, tak nejcastejsi odpoved na situaci, kdy se elektronika chova jinak nez bychom cekali je kabelovy svazek, mas ho ok?Omlouvam se, pokud jsem uplne mimo misu. Tak to nevím, jestli ho mám O.K. , zatím sem nepátral, čím by to mohlo být, byla už totiž tma. Ale je divný, že to udělalo až když sem nastaroval, předtím při jízdě bylo všechno O.K. a ABS fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 tipol by som to iste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 ja by som pozrel kablovy zvazok (je tu na to samostatna tema v elektrike) a tiež pozrel v akom stave je baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 ja by som pozrel kablovy zvazok (je tu na to samostatna tema v elektrike) a tiež pozrel v akom stave je baterka. Dneska ráno příjdu do auta, nastartuju a všechno v pořádku.....tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 čauky,hele koukni se jestli nemas povoleny kabely na baterce,kontrolka serva se taky muze rozvitit kdyz mas slabou baterku po nastartovani,jen se jukni,nez zacnes patrat po kabelovim svazku jak radej ostatni hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Přesně tak, prvně baterka a kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Hele s tím jsem měl taky problém... po nastartování se mi mazali všechny údaje na přístrojovce a zůstávalo svítit ABS. Po konzultaci s elektrikářem výměna uhliků na startéru, protože měl obrovský odběr proudu a proud padal pod 9 voltů. Oprava mě vyšla na 1000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 a tohle by bylo asi nejlepší řešit v elektrice a né v podvozku, s tím to nemá co společného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 Hele s tím jsem měl taky problém... po nastartování se mi mazali všechny údaje na přístrojovce a zůstávalo svítit ABS. Po konzultaci s elektrikářem výměna uhliků na startéru, protože měl obrovský odběr proudu a proud padal pod 9 voltů. Oprava mě vyšla na 1000 kč. Na kontrolu a vyčištění startéru se chystám, za chvíli budu dělat rozvody na 180tis. km, tak se na to podíváme. Je pravda, že už v něm po nastartování zavrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupinok Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 a tohle by bylo asi nejlepší řešit v elektrice a né v podvozku, s tím to nemá co společného Můžu tedy poprosit o přesunutí do sekce elektrika? Moc děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
don carlos Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Spíš budu OT. Měl jsem stejný problém, jen nesvítilo servo. Pouze abs asr. Zjistil jsem vypadlý kabel u levého zadního kola, který se prodřel a při vlhku probíjel. Zaizolování to vyřešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrazda Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 Může to být závada na nějakém čidle, koukněte do tématu v O1 - podvozek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Ahoj chlapi, kámoš má F1 2001 1.4-16V 74kW a zničeho nic se rozsvítily kontrolky ABS+ASR. Auto brzdí jako předtím. VAG ukázal chybu. Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 907 379 D Komponent a/nebo - verze: ABS/ASR 5.7 FRONT V00 Kódodvání softwaru: 00124 Kód opravny: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 00301 - Zpetne cerpadlo ABS (V39) 35-00 - - Může někdo poradit, kde může být zakopaný pes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxm1919 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 dnes mi F1 (2003), 2.0i taky začala svítít ABS + ASR při jízdě. po nastartování zhasnou, ale při jízdě svítí. F1 mi teď táhne doleva. Vidím to na stejný problém jako je tu uveden, ale momentálně se na VAG nedostanu. Je bezpečné v tom autě jezdit normálně nebo si dávat pozor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Dnes sa mi stalo to iste... obe kontrolky rozsvietene a na vagu ta ista chyba (000301) Uz som si predstavoval co ma to bude stat v servise, ked som si spomenul, co som tu niekde cital... poistky v motorovom priestore - na baterke (take pliesky). A bolo to ono jedna 40A bola prasknuta, ani to nebolo poriadne vidiet. Tak som ju premostil docasne jednou 30A na kabliku, vymazal chybu a auto je ok. Zajtra kupim spravnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenko Fabšič Vloženo 25. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2012 Dnes sa mi stalo to iste... obe kontrolky rozsvietene a na vagu ta ista chyba (000301) Uz som si predstavoval co ma to bude stat v servise, ked som si spomenul, co som tu niekde cital... poistky v motorovom priestore - na baterke (take pliesky). A bolo to ono jedna 40A bola prasknuta, ani to nebolo poriadne vidiet. Tak som ju premostil docasne jednou 30A na kabliku, vymazal chybu a auto je ok. Zajtra kupim spravnu... heh, presne toto sa stalo vcera aj mne, dokonca som si tiez spomenul ze tom to tu niekde cital tak som siel pozret poistku a tiez prepalena 40A plieskova poistka na baterke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr_Y Vloženo 6. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2013 (editace) měnil jsem taky 40A zhruba před týdnem a rovnou dvě jmenuje se to " páskové pojistky " Editováno: 6. Srpen 2013, autor: Mr_Y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.