bojler Vloženo 7. Únor 2009 Vloženo 7. Únor 2009 (editace) Ja mam 1.6, kryt nemam a ani mne to nijak nevadi Zbytecnej kram, sice to vypada hezky, ale co z toho... Editováno: 7. Únor 2009, autor: bojler Citovat
Ben Vloženo 9. Únor 2009 Vloženo 9. Únor 2009 Trochu líp top tlumí hluk motoru. Dečka na kapotě všechnu práci nezastane Citovat
THORIN Vloženo 10. Únor 2009 Vloženo 10. Únor 2009 Když jsem si sjel poprvé s motorem 1,2 HTP 51kW první co jsem udělal bylo objednat ten odhlučňovací kryt na spodní straně kapoty co mají origo jen nafťáky. Můj subjektivní pocit po namontování je, že je to o trochu méně slyšet do kabiny. Nakonec i ta kapota vypadá po otevření lépe s černým deklem než bez a třeba to i drží o trochu déle teplý motor, ale to už asi básním. Citovat
Igor Vloženo 11. Únor 2009 Vloženo 11. Únor 2009 Tiež som ten tapacír na kapotu dokúpil aj namontoval. Tiež sa mi zdá, že motor sa skôr zahreje, resp neskôr vychladne. Na zvuk to ale nemá žiaden vplyv... Teda má, pri zatváraní kapoty to neznie tak plechovo Citovat
doveziem.sk Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 (editace) Seriovo dodavany plateny kryt na dieselove fabie Fabia 1,2 HTP bez plateneho krytu Editováno: 12. Únor 2009, autor: doveziem.sk Citovat
mambo Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 Ahoj. Já mám 1.4 benzín a ten kryt zevnitř kapoty tam mám. Nemělo by to být jenom na těch dieslech? Citovat
mambo Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 To jsem rád. Říkal jsem si, že jim tam třeba zbyla nějaká bezprizorní haupna na diesla, tak jí frkli na moje auto, ale když jí tam máš i ty, tak to se asi v MB plácli přes kapsu. Citovat
lumirnavrat Vloženo 13. Únor 2009 Vloženo 13. Únor 2009 tak ja ji na doporuceni servisu dokupoval primo s autem. cena mam pocit do tisice kc. uz nevim. minimalne esteticky to je lepsi nez u otce na jeho FI bez te vyplne. Jinak zduvodneni v servise bylo taky, ze to trochu utlumi a motor bude rychleji zahraty. Citovat
bojler Vloženo 13. Únor 2009 Vloženo 13. Únor 2009 U tech starsich slabsich se to davalo? Maminka to tusim u 47kW nema, pritom je to FI Elegance. Ale popravde, mne by to tam asi moc nechybelo. Na volnobeh motor nejde slyset a pri jizde mne prijde vyssi hluk hlavne od kol a vzduchu. Citovat
Blacky Vloženo 13. Únor 2009 Vloženo 13. Únor 2009 vazne netusim jakej v tom maj syatem. Kupoval sem skladovku. je to style s nejakejma dodelavkama, takze je mozny, ze to tam bylo dodelano. Citovat
Ben Vloženo 21. Únor 2009 Vloženo 21. Únor 2009 Mám 1.4 a mám to tam taky. Nedává se to snad jen do nechuší výbavy a nejslabšího motoru. Citovat
Petr POPULE Vloženo 28. Únor 2009 Vloženo 28. Únor 2009 Hoši, když jste narazili na ty svíčky...Jak se k nim na 1,2 HTP (51kW) dostanu? Mohl by mi někdo napsat miniaturní postup? Já bych nerad něco hned z**rvil ) Děkuju P. Citovat
petrumr Vloženo 1. Březen 2009 Vloženo 1. Březen 2009 ty máš najeto 60tkm?nebo tam budeš dávat iridia?-jestli ty iridia,tak jestli jezdíš moc po městě,tak je tam nedávej. Citovat
Blacky Vloženo 5. Duben 2009 Vloženo 5. Duben 2009 Hoši, když jste narazili na ty svíčky...Jak se k nim na 1,2 HTP (51kW) dostanu? Mohl by mi někdo napsat miniaturní postup? Já bych nerad něco hned z**rvil ) Děkuju P. mnoo kesvickam se dostanes docela slozito. (resp. vzhledem starsim autum) sundas kryt, pokud mas velkoplosnej - ten se jen "utrhne". Pozor na hadicku oddychu z motoru. Pokud uz mas ten malej, tak tam jsou myslim dva srouby. Pak uvidis 3, nebo 4 ( podle motoru) zapalovaci civky (jsou to takovy trojuhelnicky a vedou knim draty). Na krajich jsou 1+1 torx, kterej se musi vyndat. Pak se za to skubne. Ve servise maj myalim, takovej vytahovak. Asi je lepsi vyndat je pojednom. no a pak uz ses na svickach. BTW: na fotce prikladam fotku, kde je videt ten velkej vrchni kryt a vyndanej plast sani, kterej u HTP neni potreba. Pokud ho nekdo chcete, tak na nejakym srazu Vam ho dam. Citovat
piskot Vloženo 12. Srpen 2009 Vloženo 12. Srpen 2009 Nezkoušel někdo dát ten velkej plastovej kryt motoru z FI na FII, myslím tím motor 1.2Htp 51Kw. Uvažuji o něm, ale nechci to kupovat bez toho, že nebudu vědět jestli se to tam vůbec vejde a bude se to tam dát nějak uchytit. Menším zásahům na tom se nebráním, jen abych nemusel ten kryt rozkuchat na půlku a pak zas dávat dohromady. Citovat
pešír Vloženo 30. Srpen 2009 Vloženo 30. Srpen 2009 (editace) Taky si myslim! a co tam narvat ten velkej kryt a nechat starý sání? ten velkej kryt má prej sání nebo filtr, teď nevim, úplně jinak. a když to tam dávaly to těch romíků, tak to pude i fabky. asi si ho seženu a zkusim to tam nějak narvat. Editováno: 31. Srpen 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat
domino666 Vloženo 20. Listopad 2009 Vloženo 20. Listopad 2009 ahojte kluci mam na vas jednu prosbu. mohol by niekto kto ma motor 1.2 HTP 51kW spravit foto motora bez toho maleho krytu (teda aby bolo vidno zapalovacie cievky). chcem si ho tam dat, ale na moj 47kW to nejako nepasuje. chcel by som vediet co je tam odlisne vopred dakujem Citovat
Igor Vloženo 21. Listopad 2009 Vloženo 21. Listopad 2009 domino: Zalovil som v archíve, a našiel som 1 fotku, je v prílohe. Citovat
domino666 Vloženo 22. Listopad 2009 Vloženo 22. Listopad 2009 (editace) Igor dakujeeeem velmi pekne mne tam chybaju tie plastove "ocka" do ktorych sa ten vrchny kryt zacvakava, tak ako je na tomto obrazku (foto je od lospablosa) http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=159880 myslis ze by to mohol byt tento diel 03E 971 047 ? v etke vsak nie su tie uchyty na obr, tak neviem ci bola zmena od urciteho roku alebo to ma ine cislo EDIT: zahada je vyriesena : zavisi to od MR. pozeral som sa na tatkovu fabku, on ma 2008 a uz tam tie uchyty na kryt ma. takze to asi len prehodim Editováno: 22. Listopad 2009, autor: domino666 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.