Publikováno Srpen 18, 200817 r Videl niekto nejaku schemu na Feliciu, aby sa na palubovke rozsvietila nejaka volna ziarovka, napr. TEST, ked sa zapne ventilator chladenia (napr. v zapche alebo do kopca) ? Nie vzdy je ho totiz z interieru pocut.
Srpen 19, 200817 r Naco to potrebujes? Neviem ci taka schema je, ale niekto kto sa rozumie elektrike by to v pohode spravil
Srpen 20, 200817 r Autor Aby to bilo do oci ze sa zapol, ked pol minuty presvihnes a nezopne tak odfajcis motor a mas problem na riesenie. Dost casto totiz odchadzaju.
Duben 3, 201114 r Zdravim, mám nový termostat, taky vybroušenou hlavu, těstění pod hlavou a stále mi to auto vaří. Je to felicie 1.6, tim pádem se to ovzdušnuje samo.už si nevim rady. Poradí mi tady někdo? Dík moc Michal
Duben 20, 201114 r Zdravim, mám nový termostat, taky vybroušenou hlavu, těstění pod hlavou a stále mi to auto vaří. Je to felicie 1.6, tim pádem se to ovzdušnuje samo.už si nevim rady. Poradí mi tady někdo? Dík moc Michal mam dost podobny problém a taky si s tím nevím rady vyměnil jsem skoro vše už jen chladič chybí,,,,ručička na teploměru se mi drží mezi středovou a horní čárkou a vůbec ne a ne to klesnou ke středu....hlava ,těsnění i termostat, čidlo teploty vše jsem vyměnil i chladící medium......už mě napadá jestli není ucpaný chladič a nebo nějaká netěsnost v chladící soustavě protože v jednom místě mam zoxidovány chladič.......tak kdo nám poradí...???dik moc za nápad...
Duben 28, 201114 r mam dost podobny problém a taky si s tím nevím rady vyměnil jsem skoro vše už jen chladič chybí,,,,ručička na teploměru se mi drží mezi středovou a horní čárkou a vůbec ne a ne to klesnou ke středu....hlava ,těsnění i termostat, čidlo teploty vše jsem vyměnil i chladící medium......už mě napadá jestli není ucpaný chladič a nebo nějaká netěsnost v chladící soustavě protože v jednom místě mam zoxidovány chladič.......tak kdo nám poradí...???dik moc za nápad... Když ti ručička vylítne tak sepne se ventilátor? Jestli ne tak zkus vyměnit čidlo na spuštěc ventilátoru, a rovnou bych vyměnil i chladič stojí cca. 600,-
Červen 4, 201114 r Zdravím chlapi... Aj ja mám podobný problém... Najprv mi auto škubalo, ale posledný týždeň sa zohreje nad 100 stupňov do 5 minút... ventilátor sa zopne v pohode... výkon nestráca, (je to 1,3LXi; 50kW; najazdených 36 000) dnes som si všimol že počas jazdy mestom mi merač ujetých kilometrov sám od seba vynuloval a nahodil mi tam nezmyselné čísla (bolo tam 986, dnes tam mám 0263)... motor robí vtákoviny... ´Dusilo ho, prehrieva sa, teraz palubka, ... Olej OK, voda OK,... škrtiaca klapka vyčistená ... kde mám teda začať hľadať problém?
Červen 6, 201114 r Vlez nad chodidla spolujezdce, vyndej desku relátek jako u Favorita, propájej spoje na spodní straně, vytahej pojistky i relátka, patice prostříkej Kontaktolem a očisti několikerým zastrčením a vytažením. Zkontroluj vedení od baterky, při vypnutém zapalování vyndej konektor od řídicí jednotky motoru, prostříkej mu kontakty výše zmíněným prostředkem a několikrát ho opatrně nasaď a zase vyndej. Nechej načíst údaje z VAGu, vymazat chyby a projet a pokud to bude dělat zase, vyčíst znovu. Nechej si vyčistit škrticí klapku a zkontrolovat jak čidlo teploty motoru, tak čidlo na spínání sahary. Až tohel všecko dáš do cajku, ozvi se - možná zjistíš že "už to nedělá"...
Červen 13, 201114 r Dobrý mam problem sice auto je fuknční ale pořad se vaří a nechce se sepnout ventilator aby ho aspoň schladil ale pořad se nechce roztočit tak čim by to mohlo bejt termočidlo je nové ale prostě nevém v čem je chyba tak prosím poraďte
Červen 13, 201114 r těch problémů tam tedy je víc. za prvé proč auto vaří: neotvírá termostat = vadný, nebo přicpaný chladič od vodního kamene. Za druhé: nové čidlo na chladiči ověřit jeho činnost, tedy dát do vroucí vody a změřit vývody ohmetrem zda dojde k sepnutí. Pokud ano, tak si vyrobit propojku na konatkty čidla, aby byl simulován stav sepnutí a pak pátrat proč nejde šťáva do ventilátoru sahary a pokud jde, tak vyměnit vadný ventilátor
Červen 13, 201114 r Dobrý mam problem sice auto je fuknční ale pořad se vaří a nechce se sepnout ventilator aby ho aspoň schladil ale pořad se nechce roztočit tak čim by to mohlo bejt termočidlo je nové ale prostě nevém v čem je chyba tak prosím poraďte Pokud máš dva drátky, odpoj si konektor ventilátoru a propoj na přímo s elektřinou. Pokud se neroztočí, pořiď lepší.
Červen 13, 201114 r Takže ventilátor funguje, teplotní spínač na chladiči je nový? Říkám to dobře? Pak je možná nefunkční zátka na vyrovnávací nádobce. Protože v chladící soustavě chybí přetlak, začne chladící kapalina vřít dřív (než kdyby v chladící soustavě byl přetlak) a než čidlo sepne ventilátor.
Červen 14, 201114 r To čidlo by mělo spínat při 96°C ± 2°C - to znamená ještě před dosažením varu kapaliny dotované dietylénglykolem i v podmínkách nadmořské výšky nad 2000m.n.m. Směs do chladičů se totiž vaří při teplotě vyšší něž čistá voda - zhruba až při 105-110°C podle koncentrace. Víčko je jen "pojistka" zvyšující právě tím vyšším tlakem bod varu náplně ještě o další °C... Čidlo je potřeba vyzkoušet, jestli sepne v hrnci s vroucí vodou na sporáku - pokud sepne, je OK. Ale ani to že je čidlo nové nevylučuje buď výrobní chybu (nikdo nekontroluje každý vyráběný kus) nebo (a to spíš) chybu při montáži / v zapojení.
Červen 14, 201114 r To jo, ale čidlo je umístěné na chladiči a když tam ještě není teplota na sepnutí, tak třeba v hlavě může být už tolik přes 100, že se tam vytvoří bublina. No a ta způsobí takový problém s cirkulací, že je za chvíli uvařeno. Zkontrolovat teplotní spínač - no proč ne. Ale jednodušší je zkusit jestli víčko drží tlak a jestli ne, tak jeho cena je velmi příjemná.
Červenec 26, 201114 r zDRAVIM KOLEGOVE MAM MENSI PROBLEM POTREBOVAL BYCH PORADIT NEJDE MI PROUD DO VENTILATORU NA CHLADICI-SAHARY JESTLI JE TO PRES POJISTKU NEBO PRES NEJAKE RELATKO A KDE TO POPRIPADE NAJDU NEBO JAK TO ROZCHODIM DEKUJI VSEM ZA INFO S POZDRAVEM HAVLOOS
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.