Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

On ale po dieselu asi už netouží.... Navíc co ušetříš na naftě dáš časem do údržby.

 

 

Presne tak, toto je jediná vec, ktorou som si úplne istý. Naftu už nie.

Upraveno od z00m

před 5 minutami, prassat napsal:

On ale po dieselu asi už netouží.... Navíc co ušetříš na naftě dáš časem do údržby.

 

To je takové zajeté klišé, které bohužel už u "moderních" benzinů moc neplatí. Pokud si pořídí 1,8 TSI, tak nejenže neušetří na benzínu, ale pravděpodobně i zainvestuje do údržby....

Ale pokud se opakovaně spálil (byť s úplně jinými motory) je ten nepřekonatelný odpor zcela pochopitelný. Vždyť  výběr auta je především emocionální záležitost.

však proto jsem doporučoval 3.6ku :D

Cieľom nie je ušetriť na benzíne, alebo na údržbe. Cieľom je obnoviť vozový park, tak aby ostali náklady buď rovnaké, alebo môžu byť mierne vyššie. Alhambra je 12-ročné auto, a po skúsenostiach s naftou súkromne i v práci, rozhodne žiadne ďalšie moje auto už nebude naftové. Jednak sa na tieto krátke trasy nehodí a druhak sú diesle ešte komplikovanejšie, ako turbobenzíny (zlatá atmosféricka 1.6 SR). Nechápem jednu vec, že Renaultu sa s ich atmosférickou 1.6 darí spĺňať EURO6, a Audi/VW sa na to vysrali a honia malé objemy turbami, pritom je už dávno jasné, že prínos takéhoto riešenia je sporný...

 

Údržba každého novšieho auta dnes proste lezie do peňazí, lebo sú všetky komplikované, takže s tým viac-menej rátam. Rozseknúť to neviem v tom, či ísť do rizikovejšieho TSI a mať rezervu na servis, alebo do relatívne spoľahlivejšieho FSI, ale tým zasa do vyšších  priebežných nákladov.

Upraveno od z00m

Tak to nech otevřené a rozhodni se až na základě konkrétní nabídky.

Zatiaľ mi nič iné neostáva, každopádne mi táto diskusia uzrejmila aspoň jednu vec. Ak TSI, tak pôjdem určite do novšieho ročníka. BZB je napriek relatívne dobrej povesti už predsalen starý.

  • 1 měsíc později...

Dilema sa vyriešila sama. Prišlo auto, ktoré sa nedalo odmietnuť. Viac TU.

 

  • 1 rok později...

Zvažuji koupi SII v motorizaci 2.0. TSI 147kw, rok výroby 2013 s nájezdem 161 000km. Pročítal jsem tohle vlákno, ale o tomto motoru se toho moc neřeklo. Příjde mi to jako "dobrá" alternativa mezi 1.8 TSI a 3.6 FSI, co se týče výkonu/spotřeby. Máte někdo s tímto motoroem zkušenosti? Popřípadě, co takový nájezd 161tis. km. Jáké jsou opravy ve více kilometrech? Co se týče spotřeby oleje u zmiňované 1.8 Tsi, tak by to u tohodle motoru a ročníku mělo být vyřešené. Budu rád za každou odpověď.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.