prassat Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 On ale po dieselu asi už netouží.... Navíc co ušetříš na naftě dáš časem do údržby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 (editace) Presne tak, toto je jediná vec, ktorou som si úplne istý. Naftu už nie. Editováno: 20. Říjen 2017, autor: z00m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 před 5 minutami, prassat napsal: On ale po dieselu asi už netouží.... Navíc co ušetříš na naftě dáš časem do údržby. To je takové zajeté klišé, které bohužel už u "moderních" benzinů moc neplatí. Pokud si pořídí 1,8 TSI, tak nejenže neušetří na benzínu, ale pravděpodobně i zainvestuje do údržby.... Ale pokud se opakovaně spálil (byť s úplně jinými motory) je ten nepřekonatelný odpor zcela pochopitelný. Vždyť výběr auta je především emocionální záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 však proto jsem doporučoval 3.6ku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 (editace) Cieľom nie je ušetriť na benzíne, alebo na údržbe. Cieľom je obnoviť vozový park, tak aby ostali náklady buď rovnaké, alebo môžu byť mierne vyššie. Alhambra je 12-ročné auto, a po skúsenostiach s naftou súkromne i v práci, rozhodne žiadne ďalšie moje auto už nebude naftové. Jednak sa na tieto krátke trasy nehodí a druhak sú diesle ešte komplikovanejšie, ako turbobenzíny (zlatá atmosféricka 1.6 SR). Nechápem jednu vec, že Renaultu sa s ich atmosférickou 1.6 darí spĺňať EURO6, a Audi/VW sa na to vysrali a honia malé objemy turbami, pritom je už dávno jasné, že prínos takéhoto riešenia je sporný... Údržba každého novšieho auta dnes proste lezie do peňazí, lebo sú všetky komplikované, takže s tým viac-menej rátam. Rozseknúť to neviem v tom, či ísť do rizikovejšieho TSI a mať rezervu na servis, alebo do relatívne spoľahlivejšieho FSI, ale tým zasa do vyšších priebežných nákladov. Editováno: 20. Říjen 2017, autor: z00m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Tak to nech otevřené a rozhodni se až na základě konkrétní nabídky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Zatiaľ mi nič iné neostáva, každopádne mi táto diskusia uzrejmila aspoň jednu vec. Ak TSI, tak pôjdem určite do novšieho ročníka. BZB je napriek relatívne dobrej povesti už predsalen starý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 30. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2017 Dilema sa vyriešila sama. Prišlo auto, ktoré sa nedalo odmietnuť. Viac TU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robie_08 Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Zvažuji koupi SII v motorizaci 2.0. TSI 147kw, rok výroby 2013 s nájezdem 161 000km. Pročítal jsem tohle vlákno, ale o tomto motoru se toho moc neřeklo. Příjde mi to jako "dobrá" alternativa mezi 1.8 TSI a 3.6 FSI, co se týče výkonu/spotřeby. Máte někdo s tímto motoroem zkušenosti? Popřípadě, co takový nájezd 161tis. km. Jáké jsou opravy ve více kilometrech? Co se týče spotřeby oleje u zmiňované 1.8 Tsi, tak by to u tohodle motoru a ročníku mělo být vyřešené. Budu rád za každou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.