Dodo-Kolín Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Míro jde o to, kolik jsi za ten celkový servis dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Tischler Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Míro jde o to, kolik jsi za ten celkový servis dal to je pravda vid, ale mě servis vyšel dobře, vyměna oleje, filtrů, dodělávaná koncovka, oprava toho teplýho startu, zadní okýnko profukovalo, udělali mi všechny věci co se týče svolávacích akcí, protože sem kupoval auto z Německa, tak abych se ujistil,že na svolávačky jezdil. No a mám v Prschy strejdu, takže sem oleje a filtry měl jakoby svý, jinak sleva 20% a vyšlo mi to na 4500,- což je dobrý ne, když mam long life po dvou rokách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Panove, tak se omlouvam ze sem nedostal svemu slibu, ale hold sem se nechal unest sanci. Byl sem v servisu v Senetarove, tam dela muj kamos a tak sem mu rekl kdyz uz tam byl jestli by to nezkusil s tou davkou, rekl neni problem, vlezli sme do auta, napichl super Vag, zahrali sme auto, predvedl sem ten blbej start, on navysil davku na 50%, uto chytlo lip ale jeste to nebylo ono, tak pokracoval na 60% a to uz me prislo OK ale on rekl ne ne dame vic, dosli sme na 80% on rekl jj ted to zni dobre. Takze mam davku na 80% a auto startuje uplne suprove. Cena 0kc protoze sem jim neco delal takze to byl vymenej obchod ale rekneme si uprime kdyby si rekl dve tri kila tak to stoji za to ze to nebude delat ty rany od setrvaku a nebude to huntovat auto. Takze no problemo, dekuji vam za rady a preji stastne a levne reseni. Kdyby byl nekdo z okoli, myslim ze kdyz se stavi a bude chtit zde v servisu Karla tak neni problem, opravi a myslim ze budete spokojeni. Jinak jak sem psal predtim, rikal ze kdyz to nepomuze tak vycistime starter. Ale nebylo to potreba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmichalx Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Mohl by někdo prosím Vás poradit jaká je adresa + login pro zvýšení startovací dávky paliva. Podle toho co je uvadeno na straně cca 3 - 4 mi to nejde. OII to má asi někde jinde. Děkuji Vám odborníci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 odpojte cidlo teploty a tim simulujte studeny start,pokud chytne teplej ok je zbytecne menit starter...proste nema naftu a dobrej tlak... pomuze uprava v sw... pokud tohle funguje, muzu 100% zarucit ze to opravim... Kde se to odpojuje ?? prosím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 to je pravda vid, ale mě servis vyšel dobře, vyměna oleje, filtrů, dodělávaná koncovka, oprava toho teplýho startu, zadní okýnko profukovalo, udělali mi všechny věci co se týče svolávacích akcí, protože sem kupoval auto z Německa, tak abych se ujistil,že na svolávačky jezdil. No a mám v Prschy strejdu, takže sem oleje a filtry měl jakoby svý, jinak sleva 20% a vyšlo mi to na 4500,- což je dobrý ne, když mam long life po dvou rokách. Super cena! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmichalx Vloženo 31. Květen 2010 Sdílet Vloženo 31. Květen 2010 (editace) Nechal jsem si v servisu upravit startovací dávku paliva. Cena 500 Kč Jihlava - Škoda Máca. V Českých Budějovicích (Porsche) --- zadarmo!!!! Editováno: 5. Červen 2010, autor: xmichalx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lalis Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Čaute, teď jsem se vratil ze servisu, kde jsem se byl též informovat o těch teplých startech, páč mám též s tímto problém. Takže koukly jsme ny vstřikovací dávku, ta byla samozřejmě zvednuta o 400 jednotek tzn. na max. Tak jsme zkusily baterku, ta byla v pořádku. Poslední možností tedy bude startér, kluci co tam dělají mi řekly že ve startéru by neměl býti problem, páč točky má vpořádku a řekli mi, že mi do auta dají nějaké relé, které při každém startu elektronicky nasimuluje studený start. Můj dotaz tedy zní? máte někdo z vás s touto metodou nějáké zkušenosti a jestli s touto metodou v autě něco nepokazí, díky Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prochyfranta Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 No kdyz zvazim ze se to resilo vymenou vstriku a kdyz si je koupis nove, tak nevim no. Prisel jsem na to, odzkousel, funguje to.Hotovo a vic to uz nehodlam resit. Kdo chce, vi kde hledat. P.S.Cena je 3000,- musi se flaschovat jednotka. Chtěl bych se zeptat mám taky problémy s teplými starty a chtěl bych to řešit flaschnutím SW, ale jsem až z mostu a to je problém. Bohužel časově nestíhám zajet za vámi přes celou republiky. Ale pokud byste měli někdy cestu do Prahy tak bych měl zájem. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prochyfranta Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Nez zacnete vymenovat za hromady penez dily na motoru, vstriky atd. Prijedte a zkusime to po mem. Zatim to vsem funguje. Prijde mi to jako zbytecne menit komponenty za dost penez, kdyz to proste lze udelat i jinak. Pokud nekomu chces nutit at meni vstriky tak si zkontroluj BIP... Ahoj taky mi zlobí teplý start a měl bych zájem o úpravu ŘJ, ale bohužel jsem z Mostu a můj čas mi nedovolí cestovat přes celou republiku. Nebudete mít někdy cestu kolem nebo třebas do Prahy či někam poblíž hrozně byste mi tím pomohli a já bych byl vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel2501 Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Ahoj také jsem měl stejný problém. Nechal jsem si přenastavit vstřikovací dávku a motor naskočí okamžitě. Je to problém hystorie motoru který se ukládá do paměti počítače a když klesne výkon startéru již nedává potřebný množství nafty do střiku. O problému škodovka ví ale maximálně ti doporučí vyměnit startér a baterii, toto přenastavení by měli dělat oni. V Teplicích je firma která ti to nastaví budeš určitě spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bougy Vloženo 30. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2010 Ahojte, take jsem resil problem ze auto startovalo za tepla hodne dlouze (starter tocil a tocil, ale ne a ne naskocit), start trval asi 3 a vic sek. Vymenil jsem baterii a problem je pryc. Startuje na tuknuti jak za studena, tak za tepla. O2, 1.9 TDI, 77 kw, 2005 B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Tischler Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Zdravim chlapy, tak sem se dnes dozvěděl, že problém teplýho startu zapříčiňuje vstřikovací čerpadlo, což aby to přestalo, dává se ta dávka, ale postupem se to prý zhoršuje a musí se vyměnit, cena nehorázná, nový víc jak 30 tis. Takže se modlit aby nás to nepotkalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolibřík Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 (editace) Schéma zapojení přepínacího relé pro ty, kteří řeší odstranění špatných startu při zahřátém motoru na OCTAVII II, 1.9 TDI, 77 kW. Zapojení v e-boxu není do pojistkových děr 41, 43 ale do 44 a 46. Editováno: 5. Únor 2011, autor: Kolibřík 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexx10 Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Jednou jsem tenhle problem resil a clovek co se specializuje na el.v autech VW koncernu rikal ze OC II 2004 maji spatny softver a je treba ho prehrat a je po problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Probuuuh proč???? U me stačilo přidat startovací dávku tak proč tak složitě??? vetšinou jsou závady dvě, které se odstranují, bud je to startovací dávka, nebo unavenej startér tak proc tam dávat takový sílenosti?? Jeslti je to startér, tak bud novej, nebo repase. Jeslti pomuze zvyseni startovaci davky tak je to uplne vp ohode. Kdyby nekdo potreboval, muzu zaridit takze kdyztak SZ. Brno, Blansko - okoli. Je to otazka i z vyzkousenim na max pul hodinku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťka 1 Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Zdravim všechny koho trápí teplé starty.Poraďte kde a za kolik se tohoto neduhu zbavim.Už jsem tady přečetl snad uplně vše ohledně tohoto tématu.U Horejska mi nutili startér,když zjistili že mám novou baterku.Mám Octavii II 2.0 TDi 103kw.Jsem z Litoměřicka.Díky za radu a ochotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Tischler Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Zdravim všechny koho trápí teplé starty.Poraďte kde a za kolik se tohoto neduhu zbavim.Už jsem tady přečetl snad uplně vše ohledně tohoto tématu.U Horejska mi nutili startér,když zjistili že mám novou baterku.Mám Octavii II 2.0 TDi 103kw.Jsem z Litoměřicka.Díky za radu a ochotu. Čau, já bych to asi neřešil, takový problém je u většina motorů 2.0 TDI BKD, prostě je tam něco s čidlem teploty motoru. Asi bych být tebou to neřešil, já sem už to taky přestal řešit, pač bys dotoho musel dávat zbytečný prachy, v servise mi chtěli měnit baterku,startér,pak se říká, že je to palivovým čerpadlem, tym čidlem, může to dělat cokoliv a to bys musel vyměnit vše a nikdo ti nezaručí, že to bude pak roky bez problému.. Tak asi tak ti to řeknu, mně zvýšili dávku paliva, šlo to pár dní normálně,a pak zase při starym........ Měj se a když to startuje a jezdí, tak to neřeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Zdravim všechny koho trápí teplé starty.Poraďte kde a za kolik se tohoto neduhu zbavim.Už jsem tady přečetl snad uplně vše ohledně tohoto tématu.U Horejska mi nutili startér,když zjistili že mám novou baterku.Mám Octavii II 2.0 TDi 103kw.Jsem z Litoměřicka.Díky za radu a ochotu. TDI fun to umi opravit,ale ty to mas pres celou republiku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťka 1 Vloženo 30. Září 2011 Sdílet Vloženo 30. Září 2011 Čau, já bych to asi neřešil, takový problém je u většina motorů 2.0 TDI BKD, prostě je tam něco s čidlem teploty motoru. Asi bych být tebou to neřešil, já sem už to taky přestal řešit, pač bys dotoho musel dávat zbytečný prachy, v servise mi chtěli měnit baterku,startér,pak se říká, že je to palivovým čerpadlem, tym čidlem, může to dělat cokoliv a to bys musel vyměnit vše a nikdo ti nezaručí, že to bude pak roky bez problému.. Tak asi tak ti to řeknu, mně zvýšili dávku paliva, šlo to pár dní normálně,a pak zase při starym........ Měj se a když to startuje a jezdí, tak to neřeš Čus,dík za odpověd ale trhá mi srdce když slyšim jak to při startu bouchne do setrváku.Přece musí být řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťka 1 Vloženo 30. Září 2011 Sdílet Vloženo 30. Září 2011 (editace) TDI fun to umi opravit,ale ty to mas pres celou republiku.... Mám v plánu cestu do Ostravy a to už je kousek.Máš s tou firmou osobní zkušenosti?myslím ty starty.nevíš co to obnáší časově? Dík Editováno: 30. Září 2011, autor: Peťka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slazo Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 (editace) Viete mi niekto poradit ? Potrebujem zvysit startovaciu davku a nejako sa mi to nedari. Pouzivam na to soft.VCDS svo 805.0 verze dat 20080309. Postupujem podla navodu vo VIS aj z fora : Spoj sa s RJ motora zadaj Login 12233 Adaptacia10 skupina 05 Zvysuj davku po 200 Testovat - ulozit Vsetko ide az kym sa nedostanem na skupina 05 ale ta je zamrznuta .Jedine co viem tam menit je tusim kanal 06 ostatne nie su pristupne. Editováno: 23. Říjen 2011, autor: slazo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 Mám v plánu cestu do Ostravy a to už je kousek.Máš s tou firmou osobní zkušenosti?myslím ty starty.nevíš co to obnáší časově? Dík S firmou TDIFUN mám velmi pozitivní zkušenost. Při chipování mého vozu jsem si nechal udělat opravu teplého startu (jen korekce - u mé jednotky se tato chyba nevyskytovala) a EGR OFF. Co se týká délky procedury tak oprava teplého startu zabere tak 10 min i s přivítáním a placením Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťka 1 Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Dík za odpověď,můžeš mi ještě říct jakou výhodu má chipování ? co to stojí a obnáší?Mám O2 2.0 103kw r.v. 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Chipování je zvyšování výkonu motoru změnou systémových map řídící jednotky. Pro tebe to neobnáší nic. Jen přijedeš, oni ti napíchnou auto, nahrajou software, změří na brzdě a hotovo. Na ceník se musíš informovat přímo na webové stránce http://www.tdifun.cz . Tato firma to dělala mě. Je tam vše vysvětlené a pro dodatečné informace již budeš muset napsat přímo na jejich mail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.