Přejít na obsah

kryt kapoty


Zdeny.46

Doporučené příspěvky

Taky mi to příjde opticky divný.... kdyby to bylo nějak zezadu aby to nekazilo ten čumák..... nebo alespoň v matný barvě... a ten spodek..... to bych měl ucpanej chladič vzduchu.. a to je špatně..... protože čím menší teplota.... tim víc kyslíku.... lepší hoření.... možná o pár wattů větší výkon a o pát mililitrů menší spotřeba :palec2:

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, ja to nepochvalim.

Specialne u HTP jsem nemel problem se zahratim motoru ani v mrazech kolem -15°C. Do tri kilometru bylo zahrato.

Esteticky se mi to nelibi uz kvuli tem nytum, otazkou pro me zustava chlazeni agregatu pri vyssich zimnich teplotach, rekneme od 7°C nahoru. Alespon jeden chladici otvor by mel zustat otevreny.

Zvyšuje to maximálku,snižuje spotřebu a aerohluk,zvyšuje to trvanlivost chladičů-hliník a sůl se nemají rádi.

Tohle mi pridje jako reklamni text - ty snad v zime jezdis bezne maximalkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se vyjádřím k zimní cloně.. ;) mám ji taky.. :p:D a dle mého není o benzínu třeba diskutovat... (Tam dle mého není tak třeba), u Dieslu se trošku dřív zahřeje motor a jelikož maj diesly větší účinost, při té cloně tak rychle nepadá teplota, pokud člověk popojíždí v koloně... to ano.. ale připadne mi, že to upaný sání jde docela poznat! Tak buď tam dodělám otvor v místě nasávání, nebo půjde holka dolů.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každého věc ať si vyzkouší, nemám garážovou leštěnku a při dojíždění do práce si počasí nevyberu, mám to 30km přes kopečky a údolím kde taky není problém -20 a taky při sjíždění kopců se motor rychle ochladí a je to i na topení znát, rozhodně bych spodní otvor na nárazníku taky nezadělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

for Zdeny.46

to co hledáš, tomu se říká bra a mělo by to sloužit jako ochrana kapoty. RRealita je však taková, že se pod tu kůži dostane prach a borčus a ten při jízdě udělá takový mikroškrábance na laku. Měli jsme to na Golfu IV a nedoporučuju, museli jsme to pak rozleštit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám tu clonu už nějaký pátek,tak udělám závěr testů-spotřeba je na stejných tratí a si o 0,3-0,5.Když bylo pod nulou,tak jsem se bez clony stěží dostal pod 6L,s clonou normálky 5,5L.Ručička teploměru je pořád stejně,včera bylo 4 stupně.Vzduch do sání se dostane těmi dvouma otvory co jsou na chladičové stěně(sundal jsem je dříve).K chladiči se vzduch dostává i pravou mřížkou mlhovky.Přes léto budu oddělávat jen tu vrchní.Na dieslu jak jsem bral bionaftu,tak jsem měl všechno zadělaný aji když bylo 30 stupnu ve stínu.

maverick-věřím tomu,že to zvyšuje maximálku,já sem to psal pro bojlera,přeci nebudu psát,že to jede s maskou lépe jak 1,6 :palec2:

Editováno: , autor: petrumr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Máte to už někdo na faceliftu fabky? Jestli to sedí aby to nebyl bastl když je to z PL :kol-48:

http://www.obautodily.cz/zimni_clona_predni_masky_skoda_fabia_10_facelift-clona013

http://www.obautodily.cz/zimni_clona_pr_narazniku_skoda_fabia_10_facelift-clona014

Dost otom přemýšlím, jelikož TSI v těchto mrazech odost déle trvá než se ohřeje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je hnus fialovej :o( proč někdo nevymyslí něco zevnitř aby to nebylo takhle jak pěst na oko ????? Já to vyřešil po svém, mezi chladičem klimy a chladičem vody je cca 5mm mezera, nechá se tam zastrčit folie o různé velikosti, a zaclonit chladič vody dle potřeby v těchto mrazech mam zacloněny 2/3 plochy chladiče a pro normální ježdění super, nezkoušel jsem to ale v nějaké extrémní zátěži ..... jestli se to nebude přehřívat....pokud ano stáhnu to na 1/3během pár vteřin.... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdím s clonou 3 zimu, motor se dřív ohřeje a drží teplotu a hlavně ten hnus filajovej zamezí zasrání motoru a okolí od slaných sraček a posypu, beru to jako účelovou záležitost estetika mě netíží ale patlat se s kartonem od mléka nechci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte to už někdo na faceliftu fabky? Jestli to sedí aby to nebyl bastl když je to z PL :kol-48:

http://www.obautodil...celift-clona013

http://www.obautodil...celift-clona014

Dost otom přemýšlím, jelikož TSI v těchto mrazech odost déle trvá než se ohřeje.

Nie je to síce nejaká krása, ale určite to pomôže.. po posledných dňoch, keď teplota nevystúpila na - 12 a ja som v aute nepoznal, čo je to teplo a ručička teploty vody nevyšla na 90 ani po 15 km, uvažujem, že si toto zaobstarám. Len dúfam, že aj na SK to bude niekto predávať.

A je to na FL, ako som si všimol :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 17 km jsem měl vodu cca 80°C a olej měl 56°C. Na zpáteční cestě se voda už dostala na 90°C, olej měl po 35 km 68°C - víc to nevylezlo. Asi by to něco před chladič chtělo. Zase na druhou stranu, ten únor to vydržím. Na cestě do práce by se mi neprojevilo ani kdybych ten chladič vůbec neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si to dnes ověřil, Při startu -16 po ujetí cca 7 km ve 4 lidech +čokl v kufru teplota vody na budíku 90 což není směrodatné neb všichni víme že lže jak když tiskne, ale teplota oleje hezkých 60, po 15ti km 85 a při stoupání do hor, rovných 100. Takže pokud někdo chce vyhazovat peníze na nevzhledné kryty nebudu mu bránit :kol-31: , nějakou špínu v motorovém prostoru nepozoruji neb mám spodek celozakrytý a jediné místo kudy se může na motor dostat bordel tj mezera mezi chladičovou stěnou a kapotou je ošetřená profilovou gumou tak jak je to u FI

BTW jako clonu jsem použil asi 0.5mm slabou sklolaminátovou folii o rozměru zhruba A3 , jak známo sklolaminát dokáže odolávat kratkodobě teplotám okolo 400 st.Celsia, montáž zabírá cca 10- 15 sec....... A je to zadara :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CAYC 1.6 TDI CR 77kW

Ty chladiče tam máš za sebou asi stejně jak já :kol-28: a pokud bys chtěl ochránit před nepřízní počasí i chladič klima, tak to zastrčíš až před ní... ale to už je práce na delší dobu, vyndat ty plastové nýty co drží masku na chladičovce a šup tam s ním :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TDI je natom asi lépe než TSI. TSI fakt dlouho trvá než se ohřeje je to asi tím druhým termostatem který otvírá vodu do topení po ohřátí motoru. Teplota motoru mě ani nezajímá spíše aby to dříve topilo,fakt tragédie, zlatá felicie ta po dvou km topila jak TSI po 15km.

Editováno: , autor: voltys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn TSI je energeticky úspornější než Felda 1.3 MPI proto to ohřátí trvá déle, s tou naftou jsem na tom ještě hůř než Ty, proto u všech novejch TDI dávají automaticky přídavné elektrické topení PTC , ale nemyslím že to má v tehle kosách nějakej extra efekt :kol-32:

BTW myslím že od MR 12 je dávají už i do TSI

Editováno: , autor: Jikra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...