jan.lukac Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 (editace) Tvá hodnota 65 u PWM by možná opravdu odpovídalo tomu, že tam víc jak 80 být nemusí, stejně jako u mě, super díky. třeba ještě na něco přijdu, čeká mě 2,5 tis km cesta Editováno: 10. Červenec 2015, autor: jan.lukac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Az nekdy bude vetsi teplo a klima bude muset poradne makat, tak na to PWM jeste mrknu a napisu ti to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 Tak se musím pochlubit, nyní jsem se vrátil ze Škoda servisu a sdělili mi, že klimakompresor je KO. A to i přesto, že fouká jakžtakž chladný vzduch, nicméně chladnější než 10 stupnů se do auta nedostane, proto se mi zdála že je tak slabá. Těsnost a všechno ostatní je prý v pořádku, pouze klimakompresor. Chtěl bych se zeptat, někde jsem četl že je dobré vyměnit i chladič s vysoušečem, je to pravda ? A za druhé nemáte odkaz na nějaký kvalitní klimakompresor do škody octavia II 1.6MPI ? Rád bych tam dal nějakou kvalitu, žádnou čínu nechci. Škodovka mi nabízí origo za 10290 Kč, Denso a ostatní co jsem v rychlosti koukal se nechají sehnat za cca 7-8tis. Kč, což by bylo berný. Pak jsem našel v autokelly značku Starline za 4500Kč, ale tomu bych moc nevěřil. Radši bych zvolil nějaký ten střed.... Máte někdo nějaké nápady ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 (editace) a nemáš vadný jen regulační ventil na kompresoru? Editováno: 16. Červenec 2015, autor: rolbař 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 možný to je, ale bohužel já jako laik to nepoznám. Objednal jsem se ještě do třetího posledního servisu. Nejde mi totiž do hlavy, že tlaky jsou v pořádku. nízkotlaký je kolem 2bar a vysokotlaký je kolem 9bar, samozřejmě mimo zátěž. Zapnu klimu, hliníková trubka v prostoru motoru během 10 vteřin ledová....do kabiny u výparníku je teplota nejnižší co jsem naměřil 9 stupnů víc nejde, a měla by být 3 - 5 stupnů. O tom ventilu jsem už taky dost pročetl ale bohužel ho nikdo moc nemění, spíš vůbec. takže asi tak, pro škodovku je jasný že místo výměny ventilu, řekne vyměnit kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Rolbar je meni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Vždy záleží na typu kompresoru, pro některé se ventil jako ND nedodává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 (editace) Tvá hodnota 65 u PWM by možná opravdu odpovídalo tomu, že tam víc jak 80 být nemusí, stejně jako u mě, super díky. třeba ještě na něco přijdu, čeká mě 2,5 tis km cesta Tak jsem se vcera zase mrkl na PWM. Venku 36 °C, na Climatronicu nastaveno 22 °C. Klima podle kanalu 11.0 a 11.1 jela naplno a PWM bylo 85. Takze tam podle me vic nez 85 nikdy nebude. EDIT: Tak jsem kecal. Dnes bylo venku 37,5 °C a PWM ukazovalo 89. Teplota za vyparnikem 7 °C. Tlak to ukazovalo 15,4 baru. Editováno: 22. Červenec 2015, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 pokud se tam nastaví (testerem ventilů nebo připojením 12V) 100 tak kompresor prakticky okamžitě tlačí 25-30barů, motor se klepe a systém je na hranici, někdy si i odfoukne přes přetlakový ventil, ventilátory jedou naplno, výparník se dostáva skoro k 0°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Dobre vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 (editace) Myslím že už jsem to sem kdysi psal ale nic jsem se nedozvěděl, mám taky problém s tím že klima spíná pozdě, v tomhle vedru po cca +/- 8-10 minutách, do té doby neběží ani sahary, sepnou teprve s klimou. V tom diagnostickém menu jsem zjistil že se teplota za výparníkem dostane někam k 8-9°C, nejmíň tam bylo 7°C a tlak se pohybuje tak 6-15 barů, jak kdy, ale nejvíc jsem tam zahlídl 17,6 barů (venku bylo ještě večer kolem 35°C a na čidle v autě 1.0 bylo 61°C) ... může to být tím ventilem? A ještě dotaz, jak poznám že mám kompresor na kterým to jde vyměnit? A málem bych zapoměl, byl jsem na diagnostice, a krom jedné vadné žhavící svíčky tam žádná jiná chyba tam nebyla, tak předpokládám že v elektrice to nebude. Editováno: 24. Červenec 2015, autor: jirka mz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 (editace) jj, může to být ventilem, ventil se určuje podle typu a výrobce kompresoru, diag chybu hlásí až ve chvíli, kdy je přerušeno vedení k ventilu nebo cívka ve ventilu, jinak diagnostika nespočívá jen ve výpusu závad, ale samo i v čtení měřených hodnot.... Editováno: 25. Červenec 2015, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 no jasný musí se vědět co to má dělat, já jsem byl jen u kamaráda co má menší servis, a do klimatizací ani do elektroniky nedělá, jen mě vyjel chyby, nic víc... A to že se hned nespustí sahary, to je v tomhle případě normální? K těm hodnotám, jaký jsou běžně dosahovaný hodnoty na tlaku a teplotě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2015 sahary se pouští podle tlaku/teploty chladiva, teploty záleží na teplotě motoru a okolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekga Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Dobry den prosim o radu uz mi 2krat po sobe po naplneni klimy praskl tlakovy snimac cim to muze byt?naposledy fungoval 2dny a klima fungovala a jeste k tlakovym snimacum proc ceny skocou od 350-1450 ktera mam koupit jedny vyrobene v eu druhe v nemecku nerozumim tomu dekuju za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 a praskly ti jaké? origo nebo čína? nejlepší ej dát originál (má na sobě číslo dílů a logo VW AG) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekga Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Prvni original pak nahraska original nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekga Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Zkusim jeste jednou vymenu za original a jeste zkontroluju tu kostku do ktere jsou svedene trub. Klimatizace nez jdou do palubovki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david00007 Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Zdravím, kluci taky mám problém, climatronic na OII rv 2006 chladí strašně málo. Nechal jsem doplnit klimu a je to pořád stejný. Borec říkal, že si myslí, že kompresor jede na poloviční výkon. Mám nějakej starej VAG kde mě nejdou měřit ty hodnoty co zde všichni máte. Jakej činskej kabel je na to vhodnej ? Popř. setkal se někdo s tím, že kompresor jede na poloviční výkon ? Díky moc. David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Ty hodnoty, o kterych jsme se tady bavili, nejsou vyctene pres diagnostiku, ale primo z panelu Climatroniku. Precti si predchozi stranku, je to tam popsane. Pokud chces diagnostiku, tak kup nejaky HEX-CAN kabel s VCDS. Nejnovejsi je VCDS 15.7, ale tak novy klon nesezenes. Z Ciny asi idealne 12.12.3 (napr. z www.aliexpress.com). Toto ale patri do jineho vlakna, tak to pripadne res tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david00007 Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Děkuji moc za reakci. Hned jsem to šel zkusit. Venkovní teplota na ukazately v autě byla 37°C v menu 10-0 teplota za výparníkem nejlépe 25°C menu 10-1 tlak kompresoru 12 bar, PWM 90. Klima je doplněná. Diagnostika nehlásí žádný chyby. Co si o tom myslíte ? Kompresor KO ? Moc děkuju... D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Vcera jsem se na to nahodou znovu mrkl. Teplota venku nevim, ale hodne vysoka a auto za cely den na slunci poradne vypecene. Po 10 minutach jsem mel za vyparnikem nejakych 5 °C a tlak 15 baru. To jen pro srovnani (i kdyz to uz jsi si asi stejne udelal, kdyz jsem nejake hodnoty psal na predesle strane). Jinak se v tom nevyznam, snad poradi nekdo jiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david00007 Vloženo 9. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2015 Tak jsem měl včera delší cestu tak jsem to pozoroval. Venku ráno 23°C tlak kompresoru 5 barů. Lineárně to narůstá když je venku 37°C tlak je 13 barů. Za výparníkem je pořád okolo 25 °C Klima je trvale na Low. To prostě nechápu, přece když dám klimu na low tak to má tlačit na co nejnižší teplotu tak nechápu proč si při těch 25°C pustí kompresor jen na 6 barů. A i při těch 37°C venku si klidně pustí kompresor na 10barů. Napadlo mě že je tam vadný nějaký čidlo teploty, ale co jsem procházel ty teploty v menu tak to odpovídá. Nevím co s tou mrchou je. Poruchu nehlásí naplněná je. Jde nějak domutit komprso aby jen na 100°C softwarově nebo nějakým drátem ? Abych vyloučil vadnej kompresor. Děkuji moc David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 9. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2015 Rolbar psal, ze je kompresor rizeny signalem PWM. Takze pokud to napojis primo na baterku, tak by se mel rozjet na 100 %. Psal to na predesle srance (nebo mozna jeste o stranku zpet). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david00007 Vloženo 9. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2015 Zahlídl jsem tam zmíňku o pulzní šířkové modulaci. Seženu scháma a zkusím. Díky David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.