Přejít na obsah

Climatronic - závady, problémy


isquash

Doporučené příspěvky

Ahojte, skusal uz niekto vymenit lavy ovladac teploty za ten pravy? u O2 Climatronic, dvojzonova klima.

 

lebo ked lavym nastavujem teplotu, tak mi ten bezec nastavenia teploty preskakuje a hadze napr. z 19stup na 22st., alebo namiesto smerom nahor ide teplota nadol a taketo same somariny.

Proste ten otocny ovladac je uz vybehany a chcel by som ho vymenit za ten z pravej strany. Da sa to vobec? skusal to uz niekto?

 

dikes za info ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim pani prerabal som frajerke 2octaviu na facelift dal som tam novy climatronik ale klima ide len chvilu potom sa vypne co s tym?dik moc za radu rok auta je 2005

Vypadá to že ti naroste tlak v okruhu. Někde je něco přicpaného.  Čidlo ti vyhodnotí vysokej tlak a odpojí kompresor. Chce to na budíky a zkontrolovat co je ucpaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Chtel bych se zeptat, zda se nekdo nesetkal s timto problemem. Mam O2, 1.9Tdi, r.v. 2009, facelift, vybava elegance. stalo se mi, ze kdyz jsem na Climatronicu (automaticka klimatizace) nastavil dnes maximalni hodnotu (high) a nechal bezet pri jizde topeni cca 15min behem jizdy a pote jsem snizil teplotu na 24C, zacal foukal studeny vzduch, jako v min. Hodnote. Klimatizace byla vypnuta po celou dobu. Musel jsem dat zpet max. Hodnotu topeni, aby to zacalo topit. Obcas se mi stane, ze mam nastaveno 22C a zacne to topit vic, nez je obvykle. Musim snizit teplotu na 20C a pote, kdyz to vratim na 22C je to v poho. Nevite v cem je problem?? Diagnostika nic neukazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj panove

Nevite čim to je že  klimatizace na O2 s climatronicem začne chladit až po ujeti cca 10 km chladivo doplněne tlakovy spinač vymeneny diagnostika nic nepise a kdyz zacne chladit tak je tlak na diag tak nejvice 8,6 bar. Venku 15 stupnu a kdyz ji zapnu na miste na LO tak nic ani vetilatory na chladici nebeži. Prosim o radu děkuji

Editováno: , autor: cobra24
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chcem sa spytat ci ma climatronic fungovat tak ze bez zapnutia smerovania vzduchu fuka studeny vzduch zo vsetkych vyduchov bocne stredne zadne a celne okno. Ale pri teplom vzduchu nefuka zo stredovych vyduchov (len ak sa konkretne zapnu smerovanie na cloveka) ale to ma fukat vzdy zo vsadial. Dakujem za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mám takový malý problém. Když nastartuju a nechám je na volno běžné otáčky a to ještě za studena tj. 850 a hned jak pustím topení tak se zvedne na 1000. Ale hned jak se zahřeje motor tak už otáčky klesnou do normálu. Tak nevím čím to je? Potřeboval bych poradit. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravim, nevite, co muze zpusobovat nasledujici jev. Mam Octavii 2 (facelift), r.v. 5/2009 a Odesel mi nejspis panel Climatronicu (automaticka klima s vyhrevem sedacek), kdy se jednalo o prvni modely, ktere nemely na panelu A - cidlo na znecisteny vzduch. Duvod proc jsem ho menil byl ten, ze pri nastavene teplote 22C topil na vyssi teplotu (cca 25-26C) - zjisteno z cidel na pc a pri snizeni teploty to fungovalo jakz takz. Chyba panelu diagnostika neukazovala. Nasledne jsem panel zamenil za posledni typ, ktery ma i cidlo na znecisteny vzduch. Tento panel je nakodovany, ale jeste jsem nenatahl cidlo a nezapojil ho k panelu. Panel funguje tak, ze tentokrat netopi a to v rozsahu 18-24C, coz by mel min. V rozsahu 22-high C. KDE MUZE BYT CHYBA?? Muze to zpusobit teplotni cidlo motoru?? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zlobí mi climatronic (octavia II 2006), pravá strana se po vyhřátí na požadovanou teplotu opět ochladí + nefunguje klima, chvíli to chladí chvíli hřeje jak se tomu chce. Diagnostika mi ukázala 3 závady:

2CC (servo obtok vzduchu) V113

712 (servo klapka nohy P) V109

4F8 (servo centrální klapka) V70

 

Jde slyšet lupání ze serv, jako by přeskakovaly zuby. Až ne jedno servo jsou ostatní skovaná pod palubkou. Chci ci objednat náhradní serva abych nemusel auto rozdělávat dvakrát. Jde někde spolehlivě zjistit čísla těchto serv? Na škoda dílech jsem ověřil pouze jedno.

V113=1K0 907 511 D.

Zbytek je neznámý, nerad bych koupil něco, co tam pak nebude pasovat. Na první pohled se zdá být rozdíl pouze v táhlech při stejném typu samotného serva. Může mi to prosím někto potvrdit či vyvrátit?

Nejlepší řešení by bylo sehnat tři stejná a přehodit pouze ty táhla ale nemám s tím zkušenost.

Díky Honza

Editováno: , autor: jan.lukac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zakladni nastaveni jde udelat 2 zpusoby. Bud soucasne stisknes ECON a foukani na hlavu, nebo to aktivujes pres diagnostiku (neco jako HVAC -> Basic Settings -> Reset). To pres diagnostiku asi nastavuje vic veci (kdysi mi to po aktivaci nastaveni pres diagnostiku vyhazovalo chybu, ale pri dvouhmatu ne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak, ty se ptas, co je to dual. Dual je dualni mod ventilace. Pokud je zaply, muze mit ridicova a spolujezdcova strana nastavena ruzne teploty. U Octavie staci zmenit teplotu na strane spolujezdce a tim se dual zapne automaticky. Vypne se po vypnuti climatroniku nebo dlouhym podrzenim clacitka AUTO...

 

Jenze u Golfu to tak neni. Pokud tocis ovladacem teploty na strane spolujezdce, meni se teplota na obou stranach, stejne jako ovladacem teploty na strane ridice. U Golfu musis nejdriv tlacitkem DUAL tento mod aktivovat. No a potom ho zase muzes tlacitkem DUAL vypnout. V Octavii se to takto chovat nikdy nebude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...