Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

To bolo u vozodiel ktore ešte mali ventil kurenia.

  • Autor

Nuz problem je vyrieseny! Vymenil som termostat a vsetko klape tak ako ma. Stary termostat mal ulomeny jeden plastovy drziak. Novy je uchyteny v tom umelohmotnom kryte segrovkou, takze by mal vydrzat dlhsie. No uvidime. Vymena termostatu je uplne jednoducha zalezitost...

Dakujem vsetkym za pomoc.

Aj, tak to se omlouvám, že jsem mystifikoval, vážně jsem byl přesvědčenej, že to bude čidlo... no aspoň máš teď oboje nový. :)

Mně zas nejdřív vyměnili termostat a bylo to čidlo. :)

Chlapci mala otazocka preco je sciernete to cidlo ???? z oxidovalo??

post-6141-1222110323_thumb.jpg

Zdravím.

Před pár týdny - pomalu se ohříval motor, ukazatel teploty byl ve správné poloze jen tak občas, při jízdě z kopce na 5. r. nebo volnoběh skoro na nule. Ve štrůdlu OK. Topení šlo dobře. Motor poněkud neklidný v nízkých otáčkách. Poprvé k Rektorysovi pro čidlo za asi 120,- Kč. Stejné. Podruhé k Rektorysovi, víko s termostatem 198,- Kč (držák termostatu odtrhl třmen ve víku). Vše OK. Po necelých 3 km ukazatel teploty přibitý uprostřed. Těžko se to odhaduje...

Tak problem dnes vyrieseny aspon dufam termostat bol rozpadnuty tak som ho vymenil a teraz budem skumat ci je to ok alebo nie...

  • 6 měsíců později...

chlapi poradte ! ja mam podobny problem ale z druheho konce.Po 7km co ujedu mi raficka teploty najede doprostred a po minute vesele pokracuje do cervenyho pole a rozne se mi cervene kontrolka s vlnkama a teplomerem.Jelikoz nevim jestli si Fabka dela prdel nebo ne,zastavim motor.Co to je?

Termostat, alebo čidlo....

Poobzeraj sa tu po fore a určite niečo najdeš čo ti pomože... :feve: :feve:

Termostat, alebo čidlo....

Poobzeraj sa tu po fore a určite niečo najdeš čo ti pomože... :feve: :feve:

nk

snazim se divat a hledat podobny tema,ale nic nenachazim !!! Dnes jsem jel s Fabkou podruhe a kdyz mi vystrelila raficka,ze se prehriva chladici kapalina,tak mi z expandnovky zacala srset voda..tedy neco je vazne v haji.......vypada to na termostat s cidlem,nebo to je neco jineho ?????????

Asi sa budeš musiet na to pozret.....pozri termostat. Su to 3 šrobiky...ale budeš musiet vypustit chl.kvapalinu....aspon trochu.Potom možeš doma urobit pokus, ako kedysi v škole. Daj ho do nadoby polož na varič a daj tam vodu. ked sa zohreje na cca 80 oC mal by otvarat. Alebo ho rovno vymen a vyskušaj jazdit. ...čaf :feve:

A ešte skus pozret či ti spina ventilator chladenia...ten je za chladičom...aj vtedy ked ti tá voda vyvrela...mal chladit..je to počut a ked otvoríš kapotu motora tak aj vidiet. Ak nie skus vymenit čidlo spinania ventilatora chladenia. ;):feve:

A ešte skus pozret či ti spina ventilator chladenia...ten je za chladičom...aj vtedy ked ti tá voda vyvrela...mal chladit..je to počut a ked otvoríš kapotu motora tak aj vidiet. Ak nie skus vymenit čidlo spinania ventilatora chladenia. ;):feve:

díky za rady.....byl to termostat.Napadlo mě to,když mi vyvřela voda a ta tlustá hadice od termostatu k chladiči byla studena,tedy termostat neotevřel okruh dál.Vyměnil jsem to a už to funguje jak má lol a větráky se po chvilce sepnuli,bodejť by před tím fungovali,když do chladiče nešla teplá kapalina.

Upraveno od ganyb

  • 5 měsíců později...

Caute chlapi

Mam rovnaky problem s tou teplotu, furt mi to kolise a nie a nie sa zohriat ten motor mam 1,9 TDI 81kw r.v.2000, uz 3x som menil termostat 2x som dal original naposledy som da nejaku neznamu znacku, a vzdy mi to funguje niekolko tyzdnov a kolisanie teploty sa stale vrati. Vlastne motor sa nedokaze zohriat na prevadzkovu teplotu. Zohreje sa mi velmi pomaly a potom sa opat ochladi takmer na nulu. Hned po vymene termostatu sa motor zohrial normalne asi tak po 10-15 min jazdy, a drzi prevazdkovu teplotu. Poradte mi co v tom este moze byt???mozte mi prosim napisat aj na e-mail danielsan85@azet.sk

Diky pekne

Upraveno od danielsan85

Zdravím,

tak jsem zjistil že to zase škoda inženýři jaksi divně vymysleli, když sem oddělal čidlo teploty, protože tam vzlínala kaplina , nestačil jsem se divit :-(

pod čidlem čouhalo kus termostatu a když sem to rozdělal tak tam byla prasklá umělohmotná packa co drží pohromadě termostat ... nevím ale asi bych to vymyslel trochu jinak, proč ta packa praskla mi není jasný je to original původní díl asi únava ...

R

1,4Mpi 44kW

post-3518-1254737976_thumb.jpg

Upraveno od ros19

ja som to mal ulomene presne tak ako ty, len by ma zaujimalo kde sa podel ten odlomeny kus, typujem niekde na chladici, ... niekde tam musi plavat.. kazdopadne uz ubehlo ale 1,5 roka od vymeny a asi to nicomu nevadi kedze vsetko slape..

ja som to mal ulomene presne tak ako ty, len by ma zaujimalo kde sa podel ten odlomeny kus, typujem niekde na chladici, ... niekde tam musi plavat.. kazdopadne uz ubehlo ale 1,5 roka od vymeny a asi to nicomu nevadi kedze vsetko slape..

No taky sem hledal ten kousek a byl pryč tak si tam asi taky někda plave :-)

R

Ja som to mal zlomené tiež tak som do tých zostávajúcich nožičiek zavrtal tenký vrtak /1,5/ a zalomil som ho tam.Nasadil termostat späť a div sa svete funguje na jedničku. :p;)

Ja som to mal zlomené tiež tak som do tých zostávajúcich nožičiek zavrtal tenký vrtak /1,5/ a zalomil som ho tam.Nasadil termostat späť a div sa svete funguje na jedničku. :p;)

taky mě to napadlo že to opravím ale za 650Kč :)komplet (to víčko samostatně za 300Kč) sem si řikal že skákat kolem toho až to v zimě vypadne se mi teda nechce, tak sem tam dal nový , kamoš si tam dal ten celokovový, já tam dal komplet prvovýrobu možná sem měl dát ten kov, ale zase to byl komplet i s čidlem tak myslím že je na chvíli klid ....

R

Zdravím Vás,

čítam si vaše príspevky ohľadom snímaču teploty a termostatu. Mne sa pri prvom mráziku keď som ráno naštartoval rozsvietila kontrólka sprevádzaná zvukovým signálom a ostala blikať. Vypol som motor, znovu naštartoval, nič sa nerozsvietilo ale od vtedy sa ručička nepohne. Pritom sa auto normálne zohreje.

Odkiaľ mám začať?

Prvom rade pozri do nádržky či je dosť kvapaliny.Potom skontroluj či na stenách nie je sivý povlak ak áno tak to je horšia varianta je to tesnenie pod hlavou. ak je toto OK tak bud nádržku vymeniť alebo vyčistiť kontakty čidla.Do nádržky sa nijako nedostaneš ostáva iba vypláchnuť.Mne sa osvedčilo nadr. vybrať naliať trochu kyseliny chlorovodíkovej /na letovanie/ a poriadne vypláchnuť a potom výplach čistou vodou. Pozor na oči! :palec2:

nazdar hosi..ja mam taky podobnej problem...kdyz nastartuju auto tak prejedu asi 3 km az pak se zacne zdvihat rucicka teploty a nez pride do te spravne teploty tam musim ujet tak priblizne 10km kdyz nemam zapnute koureni ...kdyz mam zapnute tak to je tak kolem 13km...dnes sem se koukal a nejak se mi stratila chladici kvapalina mam tam asi 6-7mm pod minimum...asi pred mesicem bilo vse ok...nevite ci to ma neco spolecneho nebo tak neco? dekuju za pomoc

  • 3 týdny později...

Tak já už mám za sebou taky tuhle teplotní anabázi. Motor 1,4 16V BBY. Nejprve se to pomaličku ohřívalo, tipnul jsem si na termostat a byl to on. Výměnu jsem celkem zvládnul, současně jsem přetěsňoval spínač ventilátoru (Z výroby nemá těsnění, ovšem jako náhradní díl vám ho ochotně prodají) a samozřejmě po šesti letech provozu jsem rovnou vyměnil chladičku. Všechno super, ale pak mě potkaly potíže se starty s velmi mírně teplým motorem. ŘJ celkem ihned identifikovala čidlo teploty motoru, ale já jsem nevěřil, když tak krásně ukazoval na teploměru - čidlo je společné. Až pak jsem zas jednou nemohl nastartovat a nachytal jsem ho na švestkách: Ukazoval čistou nulu a motor nechytal. Najednou popáté otočím klíčkem, ručička se překvapivě mírně zvedla a motor naskočil - to čidlo se prostě nemusí pokazit v celém rozsahu, ale třeba jen ve velmi malém rozsahu.

Výměnu mám za sebou, jde to celkem lehce, jen bych rád poděkoval tomu dárkovi, který říkal, že po vyjmutí čidla unikne jen kapka. Moje kapka měla přesně půl litru. Přesto je to velmi jednoduché. Sundat konektor, vytáhnout plastovou závlačku, vytáhnout čidlo, nasadit čidlo, nasadit závlačku a konektor. Dolít kapalinu a na místě nechat běžet motor, dokud se nerozběhne ventilátor. Tím se motor odvzdušní a je hotovo.

  • 2 měsíce později...

mam rovnaku diagnozu, rucicka v prvej tretine a hadica ku chladicu uz tepla

aleee.. kupil som termostat + veko termostatu (na odporucanie mechanika - vraj sa to tam vsetko lame)

veko som kupil original (15eciek za kus plastu, nevadi, zbohatnem o nieco neskor) ale termostat uz origo nemal, tak som zobral nejaky taliansky (12e) - ono to do toho veka pasuje - ale to veko je tvarovane tak, ze aj ked je termostat zavrety - tj nalepeny na tom veku - tak proste pri tom odvodovom chobote veka je stale taka polcentimetrova medzera kadial voda moze ist - je to tak zamerne? alebo nebodaj ma mat termostat inu ako kruhovu dosadaciu plochu?

1.4 16V 55kW rv2000

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.