Přejít na obsah

Budíky - výpadky, nefunkční


Dalik

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

Jiřina5 má plnou schránku.

Žádám admina o přeposlání zprávy. Díky
 

Ahoj Jiřino.
Myslím, že už jsem Ti jednou psal, ale asi zpráva nedošla.
Dozvěděl jsem se, že opravuješ padací ručičky na přístrojové desce na vozidle Škoda Octavia.
Mám Š- O I rv. 96, a ručičky jsou mrtvé
Díky Robert

Editováno: , autor: elektrikar
kntay
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj, padající ručičky to sice nejsou ale nevím pod čím bych muj problem měl hledat...tady je video...
http://jirkas019.rajce.idnes.cz/Desktop/#1.jpg

Diagnostikovat závadu tet bohužel nemužu vag mi při zjištování závad padá (asi to bude windovsem10...na win 7 mi vše běhalo vpohodě- stejný kabel, stejný soft....)

Tak se tady chci zeptat jestli by někdo nevěděl co s tím?... Při jízdě otáčky fungují tak že je to v tom samém rozsahu jako na videu tj, +- přes max ale reaguje...

(Octávia 1, 1,6, 74Kw, 1997/8 tet nevím plete se mi to)

Díky za případné nápady  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
V 8. 10. 2010 na 15:56, julosz napsal:

Nenasiel som nikde na foru jak sa to robi, a co presne treba urobit. Tak pridavam odkaz na stranku kde to je vsetko pekne popisane - pricina aj sposob odstranenia zavady na novsych autach.

http://darkbyte.bloguje.cz/664461-rucicky-nam-spadli.php

 

Tak už jsem taky v klubu ručičkářů, další věc, do které se budu muset pustit.

Odkaz je již nefunkční, ale jde v podstatě o souhrn věcí, co tu zazněly.

http://blog.darkbyte.sk/?p=664461

Edit

Hezké info na Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=NbUPkArkrBs

Tak jsem propájel a zachladil (přilepeno čirým silikonem), moc jsem se s tím nemazal, tak uvidíme.

...

Po první hodině jízdy zatím šlape jako hodinky  :kol-142:.

CoolerLq.jpg

 

Tak zima jim neprospěla, zase začaly blbnout, propájím i předek...

...

Propájeno, tři odpůrky z druhé strany a kulaté p(r)okovené plošky mezi nimi. Doufám, že už definitivně hotovo; chtělo to udělat rovnou.

Pro eskamotéry a sebevrahy - jde to propájet i bez sundání bílého plastu (nechtěl jsem demontovat displeje), ale chce to pevné nervy a jistou ruku :D.

Nakonec externí odkaz ke konkurenci, snad to není proti pravidlům fóra.

NÁVOD: Oprava padajících ručiček přístrojů Octavia 1

 

Editováno: , autor: Viktor X
Edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 1 rok později...
V 12. 6. 2011 na 17:02, osooodek napsal:

Zdravím pánové...

Tak i mě už ty budíky umřely... Octavia 1.9 Tdi, 99 rok...

Ale zcela bez varování a úplně...

Ráno jsem dojel dom a vše v pohodě, odpoledne se žádná rafička už ani nepohla a nehnula se doteď.

Nevíte o někom kdo to opravuje, nejlépe na počkání,a nejlépe někde mezi Brnem, Olomoucí a Svitavama?

Ale nebyl by problém přijet i dál...

Díky za radu...

Zdravim, kde v Prostějově vám opravili závadu s budíkama, díky, Tom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

cawte ma negdo skusenosti stim ,,,,,

VAG bypass DRIVE BOX immo

Pracuje se s ním podobně, jako se zařízením VAG bypass immo. Zařízení je určeno pro deaktivaci / aktivaci immobilizéru u řídících jednotek BOSCH EDC15 (diesel) a ME7 (benzín). Vhodné pro koncern Volkswagen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...
  • Pawouk změnil název na Budíky - výpadky, nefunkční
  • o 7 měsíců později...

Nazdar páni, kúpil som bazarového Roomstra 2008 1.4l 63kW všetko šlape ako má akurát po vypnutí zapaľovania prestanú reagovať budíky. Ak otvorím dvere, až po vypnutí zapaľovania neukáže sa kontrolka otvorených dverí a ani neznie varovný signál zapnutých svetiel (reprák funguje). Ak dvere otvorím pri zapnutom zapaľovaní naskočí kontrolka a následne vypnem zapaľovanie a zavriem kontrolka už nezhasne. Musím opäť aspoň zapnúť šťavu aby kontrolka zmizla. Iné pozorovanie je že ak zapnem výstražné tak pri vypnutom zapaľovaní bliká len trojuholníček v tlačítku ale šipky na budíkoch nie (ani zvuk repráku necvaká) ak zapnem elektriku kontrolky aj reprák si robia svoju robotu tak ako majú. Ako keby budíky nekomunikovali so zbytkom auta. Čas na displeji svieti a je zachovaný budíky šťavu majú. Aj ikonka diaľkových pri bliknutí zasvieti. Prezeral som schémy ale nenapadá mi nič kde by mohla byť zrada. 

 

Otázka znie, dá sa takéto chovanie nakódovať (aj keď nerozumiem načo by niekomu bolo ale je to bazar tak pripúšťam všetky možnosti) prípadne po čom ísť, v čom hľadať chybu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím,

taktéž se přidám do klubu budíkářů.... Octavia 1,9 TDI 77kW r.v. 2008 (před facelliftem). Nechával jsem čistit interiér a klimatizaci. Po vyzvednutí vozidla jsem zjistil, že mi nereagují budíky, otáčkoměr rychloměr palivo a teplota, blinkry, nerozvěcují se žádné kontrolky a nejede podsvícení.....palubní počítač - hodiny, kilometry trip počítají, dlouho i krátkodobý také, čas běhu motoru, průměrná rychlost spotřeba i okamžitá také, dojezd nejprve nesmysly - ted  (po tankování a jízdě cca 150 km) srovnáno na asi odpovídající, teplota nesmysly pod nulou...............

V době převzetí byl palubák kompletně vymazán, načtený byl pouze čas běhu motoru (cca 45 min.) a hodiny byly zpožděné o 6-7 minut.

Pán mi říkal, že do ničeho nezasahoval, pouze po čištění interiéru vozidlo vyvezl z garáže ven (neví jistě, ale budíky měly asi být OK), potom provedl čištění klimatizace, vozidlo nastartované na místě, spuštěná klima na vnitřní okruh po dobu  30 min +.....

Zkoušel jsem pořádně prosušit (vyfoukat panel přístrojů), byl i vytažený. Žádná změna, na VAGu se nepřipojí, nenačte hodnoty?, zjištěno nějaké přepětí na vstupu.... Zkoušeno startování i s druhým klíčem, stejné - startuje nezdechne (imobilizér asi cajk) ale přístrojovka je na tom stejně, jinak vozidlo OK.

Všiml jsem si, že když startuju na tzv. prase, ihned otočím klíčkem, tak před nastartováním při protočení kontrolky probliknou a hned zahsnou jak se motor chytá. Při správném, otočím do první polohy a nic absolut bez odezvy kontrolek, při samotném startování taktéž nic, jak kontrolky tak ručky přístrojů KO.

Teď nevím kde hledat problém, v přístrojovce a jejím propájení, ve spínačce, nebo snad byl nějaký zásah do samotného softwaeru jednotky? Myslím jestli mám brát vážně možnost že se nejedná o pouhou souhru náhod - stáří vozidla, vlhkost, ale brát i možnost, že bylo s přístrojovkou manipulováno za jakýmkoli účelem?

Co bylo zatím napsáno mám pročteno.

Díky za případné nápady.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...