Malta Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 já neředím, dolévám jen G12, nemusím alespoň přemýšlet do kolika stupňů pak kapalina je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Pozor na pomery 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 so zmenou hustoty sa meni prestup tepla. takze samotna G12 horsie chladi !! ale myslim, ze Malta neleje len samotnu chladiacu kvapalinu, iba dolieva cistu. on je stary sofer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 starý ... možno ale šofer neviem neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 nekecaj ! minule si mi spominal, ze si pametas, ako tu pobiehali dinosaury. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 a zase to prasklo už jenom hnědé uhlí je mladší, ale aby to tady nebylo samé OT, tak to nic nemění na věci, že dolévám výhradně čistou ničím neředěnou G12 a díky mému letnímu nedobrždění jí mám i po třech letech komplet obměněnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 ja dolievam to co mam ale najcastejsie vodu. v podstate to ani netreba dolievat dokial nie je chyba v chladiacom systeme. kvapaliny je tam 4,5 litra a treba to miesat nie samotnu g12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 No, záleží taky jakým způsobek došlo k úniku kapaliny. Bod varu vody je za normalního tlaku 100°C. Za to ethylen glykol 200°C. Takže pokud se hladina kapaliny změnila odpařením vodné složky, tak stačí podle mě jen dolít vodu. A jestli dolivat G12, tak jen ve správném poměru s vodou, protože samotná nemrznoucí směs neslouží k chlazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 (editace) No ste ma presvedcili.pred vcerom som kupil cely liter G12+ a ktomu aj hustomer dokonca som zainvestoval a kupil cesky a nie polsky. Pred tym to malo tak do -22 , po dolievke neviem akosi som zabudol ... No tak mam doma liter G12+, keby dakdo potreboval DOLIAT... Flaknul som tam asi deci a pol. Ale na buduce samozrejme dolejem destilku aby to lepsie chladilo a aby som ju nerozmaznaval,nech si zvyka Inak flaska ma zaruku 5 rokov /original skoda G12+/. Sami zda,ze je zmienka, ze chladiaca je naveky,ale daco mi hovori ze po X rokoch neni odveci ju vymenit. Ale o tom sa tu mozno dakedy rokovalo ... Editováno: 29. Září 2008, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 podla mna ak sa doleje deco dva len cistej G12 tak tomu nemoze nic spravit akurat sa to viac zriedi a bude to mat vyssi bod varu no nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 (editace) To je hloupost. Ethylen glycol nema takovy soucinitel tepelne vodivosti. Coz je u chladici smesi prioritni udaj. Tudiz neni tak dobrym chladivem jako je voda, ktera by sama o sobe byla nejlepsi, kdyby v zime nemrzla a s urcitymi primesy nemela korozivni ucinky. Je potreba, aby byla chladici smes ve spravnem pomeru nemrznouci smesi a vody. Samo, ze to nemusi byt uplne presne. Ale dolivat treba jen G12 neni dobre. Editováno: 30. Září 2008, autor: Braver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Pomaly prichadzam na to,co sposobilo ten mierny pokles tej G12. Asi daka haved dostala chut na tu G12 a tak sa kusla do tej hadice co ide z nadrzky.Vid foto. Pokial mi to ozieralo tapacirung,to mi az tak nevadilo,ale co je moc to je moc. Mierne to tade slzi. Inak co stoji ta hadica na 1.2jku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 3. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2008 Chlapci nechcem vytvarat novu temu tak sa spytam tu menil som termostat vsetko ok ale zistujem ze mi sem tam trochu vytecie chladiacej kvapaliny s nadrzky ide to cez ten vypustaci otvor (ked sa preleje nadrzka) ... preco?? hladinu mam v pokoji pri min .. a ked sa zohreje motor na prevadzkovu teplotu tak je medzi min a max... inac ked som menil novy termostat a nalieval som chladiacu kvapalinu do nadrzky tak som ju raz-tusim dvakrat prelial a vytieklo mi to cez ten otvor nemoze to byt tym ze mi tam este ostalo v tom otvore trosku tej kvapaliny aked sa to zohreje tak je riedsa a vyteka?? diki moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 4. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2008 Nemáš to náhodou zavzdušnené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 4. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2008 (editace) Reso: jedna z moznosti moze byt toto - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=493 Editováno: 4. Říjen 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 Vikino zavzdusnene?? fabia si sama odsvzdusnuje chladiacu sustavu.... ked dolievas kvapalinu chladiacu do nadrzky (po vymene termostatu) tak raz dva ju mas plnu ... a ked nastartujes krasne zacne klesat a tym padom sa aj odvzusnuje.. proste nalejes klesne nalejes a klesne az kym neprestane klesat hladina a ostane stala... a colins tesnenie pod hlavou mam dobre bolo menene asi pre 10 tisic Km..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 No neviem či máš pravdu. Správne sa má vytiahnuť čidlo a dolievať, ak začne cez otvor čidla vytekať kvapalina vtedy sa čidlo vráti späť a je odvzdušnené to nie je z mojej hlavy ale z DP! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 no ja som za to ze to je samoodvzdusnovacie nadrzka je umiestnena na najvyssom bode a vzduch sa tam kvapalinou vytlaci odvsadial. a dokial nestracas vodu na deravej hadici tak som za tesnenie a hlavne ak si nedaval pri vymene zbrusovat hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 no vodu nestracam sem tam sa mi obiavy nejaka ta ruzova kvapka na nadrzke... a stopi su len stej odkalovacej diery... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 vikino no ok:) ale keby som mal zavzdusnenu sustavu prejavovalo by sa to inak nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 a rucicka na palubovke neprechadza nikdy za stred pola drzi sa vzdy na prostriedku aj ked auto ponahanas a potom odstavis ? niekedy je to tesnenie strelene len malo ze voda nepretecie do oleja ale pri velkom tlaku v motore sa vzduch pretlaci k vode a nakolko je nadrzka odvzdusnovacia tak talk vzduchu z motora vyhadzuje aj vodu z nadrzky a potom treba dolievat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 (editace) vikino no ok:) ale keby som mal zavzdusnenu sustavu prejavovalo by sa to inak nie? Prehrievaním a vyhadzovaním vody z nádržky ja netvrdím,že je to tvoj prípad ale jedna z možností.Nedávno som sem dával screen ako sa to robí Editováno: 5. Říjen 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 (editace) RESO:Řešil jsem stejný problém na felině 1.3mpi.Taky bylo nový těsnění pod hlavou,ale motor si(dle pozdějšího vyjádření servisu) při počátečním ohřívání přisál vzduch pod špatně udělaným těsněním(nádržka přetekla) a jak se ohřál na provozní teplotu,těsnění se zatáhlo(roztáhlo) a vše už chodilo normálně.Auto pak šlapalo jako hodinky třeba 500km v kuse.Ovšem přišel další studený ranní start a nádržka opět přetekla.Těsnění bylo po výměně 5000km tak jsem o něm vůbec nepřemýšlel,měnil termostat,víčko nádržky,trápil se blbostma,ale klid opravdu přišel až po reklamaci těsnění!Ale teď si čtu že ti to dělá jen kapku,tak se třeba jen po výměně změnil tlak v soustavě a po určitém úbytku kapaliny bude klid...tak držim palce Editováno: 5. Říjen 2008, autor: hony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 hm.. no tak to budem sledovat ale tusim ze uz je to ok neviem co to bolo.. dnes som pozeral a uz som nic nevidel dam este vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 .....Ovšem přišel další studený ranní start a nádržka opět přetekla. ja som s autom spravil v lete Chorvatsko a nevytiekla ani kvapka. na jesen, so znizujucimi sa rannymi teplotami sa to zacina zase srať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.