Přejít na obsah

Aternator nedobiji


cumla

Doporučené příspěvky

Prvotní nabuzení je právě z přístrojů a dále už si alternátor poradí sám.Ten nepatrný proud z přístrojovky(kontrolky nabíjení) stačí k vytvoření nepatrného magnetizmu na rotoru a ten generuje napětí na statoru a usměrněné už zbírá regulátor k buzení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Je to sice úplně mimo, ale jinde jsem nic jiného nenašel. :( Otec má Peugeot 206 a odešel mu tam alternátor Valeo 70Ah tak jsem koupil z Partnera Valeo 90Ah, ale problém nastal v tom, že na starém altíku byl vývod B+ to je jasné a pak je tam dvoj konektor označený L a DFM no a na tom altíku co jsem koupil je vývod B+ a konektor (šrub) na který by měl přijít nejspíš přívod od spínačky co jde přes žárovku. Po proměření konektoru co jde do alternátoru jsem zjistil, ze pokud je klíček v první poloze tak je na L 12V a na DFM 0V a pokud je klíček v druhé poloze (svítí kontrloky) tak je na L 12V a na DFM 10,44V.(Možná jsem přehodil označení L a DFM) Prosím o radu jak to zapojit zda stačí DFM zapojit na buzení nového alternátoru a vůbec zda bude 10,44 V stačit na regulaci alternátoru. Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...