baraba13 Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Tak je to zřejmě jasný-svíce na druhém hrnci byla ráno vlhká.Tak měl pravdu bude to jistě to těsnění.Neřekl bych že tak nepatrné množství kondenzátu vody udělá takovou věc,no holt voda je prevít kor v motoru. Tak koupíme nějaký těsnění pod paličku zároveň si nechám vyměnit rozvody mám nalítáno 155000 a hurá za mechošem. Díky všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komplic Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Zdravím asi to sem nepatří ale budu měnit těsnění pod makovicí a nevím jak na ventily,jsou tam tyčky jako u felície a jaké jsou ventil.vůle.Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Zajed si do škodovky a vůbec se do toho nepouštěj. Je to škoda tvého času.Tam je na to norma okolo 2,5 hodky, takže práce okolo 1250 kč+ těsnění. U soukromníka zaplatíš víc....Může být ještě prohlá hlava, docela častý jev u 1.4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Väčšinou ho nájdeš pod názvom "Gasket Sealant". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jury Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak něco takového poznám, už jsem něco četl, ale chtěl bych se optat na více věcí třeba kolik by taková oprava stála, protože se mi do ní nechce pouštět. Dostal jsem po dědovi Fabii r.v. 2003 najeto 80000 KM , ale mám pocit, že snad nikdy nebyla měněna chladící kapalina což by mohlo být příčinou „načnutého“ těsnění. Můj odhad je, že se měnila před deseti lety zhruba, expanzka byla celkem špinavá, nešlo přes ní vidět, vůbec. Vyměnil jsem ji a okruh pročistil 3x vodou a jednou vodou s přípravkem(snad ta chemie neuškodila těsnění :D, nejdřív jsem jí tam nechtěl dát, ale nakonec dal) Děda říkal něco o těsnění, ale v tu dobu mě auta asi moc nezajímaly, řidičák mám od ledna 2020 a toto je moje první auto. Mám pocit, že říkal, že to snad vymění, ale bohužel se to nedozvím protože už zemřel. Auto je celkově zachovalé, celou dobu garážované. Mrzelo by mě kdyby to těsnění zapříčinila jenom ta chladící kapalina :D Chápu, že do auta na dálku nevidíte, ale auto jede dobře a uvidím jak se teď bude chovat s novou chl.kapalinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Chledící kapalinu jsi vyměnil, tak si myslím, že teď už bys měl jen jezdit a radovat se z pěkného auta... Jinak: Vyměň každých 10 tis. km motorový olej s filtrem a svíčky, podle potřeby kabinový filtr a po 20 tis. km vzduchový filtr. Pokud se v 60 tisících neměnit palivový filtr, tak i ten. Protikorozní ochranu má auto dobrou - s jedinou výjimkou. A to je zadní spodní část předních blatníků a jejich přechod do přední části prahů. Při výměně kol za zimní si odšroubuj ty 3 šroubky na Torx v zadní části plastových nadkolí a odstraň odsud všechno bláto a prach. Často má rozměry krabičky cigaret, stále drží vlhko a tím vede ke korozi uvedených dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.