Přejít na obsah

Těsnění pod hlavou


peetr

Doporučené příspěvky

Tak je to zřejmě jasný-svíce na druhém hrnci byla ráno vlhká.Tak měl pravdu bude to jistě to těsnění.Neřekl bych že tak nepatrné množství kondenzátu vody udělá takovou věc,no holt voda je prevít kor v motoru.

Tak koupíme nějaký těsnění pod paličku zároveň si nechám vyměnit rozvody mám nalítáno 155000 a hurá za mechošem.

Díky všem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 roky později...
  • o 4 roky později...

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak něco takového poznám, už jsem něco četl, ale chtěl bych se optat na více věcí třeba kolik by taková oprava stála, protože se mi do ní nechce pouštět. Dostal jsem po dědovi Fabii r.v. 2003 najeto 80000 KM , ale mám pocit, že snad nikdy nebyla měněna chladící kapalina což by mohlo být příčinou „načnutého“ těsnění. Můj odhad je, že se měnila před deseti lety zhruba, expanzka byla celkem špinavá, nešlo přes ní vidět, vůbec. Vyměnil jsem ji a okruh pročistil 3x vodou a jednou vodou s přípravkem(snad ta chemie neuškodila těsnění :D, nejdřív jsem jí tam nechtěl dát, ale nakonec dal)
 Děda říkal něco o těsnění, ale v tu dobu mě auta asi moc nezajímaly, řidičák mám od ledna 2020 a toto je moje první auto. Mám pocit, že říkal, že to snad vymění, ale bohužel se to nedozvím protože už zemřel.
 Auto je celkově zachovalé, celou dobu garážované. Mrzelo by mě kdyby to těsnění zapříčinila jenom ta chladící kapalina :D
Chápu, že do auta na dálku nevidíte, ale auto jede dobře a uvidím jak se teď bude chovat s novou chl.kapalinou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chledící kapalinu jsi vyměnil, tak si myslím, že teď už bys měl jen jezdit a radovat se z pěkného auta...

Jinak:

Vyměň každých 10 tis. km motorový olej s filtrem a svíčky, podle potřeby kabinový filtr a po 20 tis. km vzduchový filtr.

Pokud se v 60 tisících neměnit palivový filtr, tak i ten.

Protikorozní ochranu má auto dobrou - s jedinou výjimkou.

A to je zadní spodní část předních blatníků a jejich přechod do přední části prahů.

Při výměně kol za zimní si odšroubuj ty 3 šroubky na Torx v zadní části plastových nadkolí a odstraň odsud všechno bláto a prach.

Často má rozměry krabičky cigaret, stále drží vlhko a tím vede ke korozi uvedených dílů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...