Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
Vloženo

Mám fabii 1,4 44kw 2002, nevím jestli smůla, ale oprav dost - (vetší opravy- odešel posilovač , zapalovací lišta , naposledy - okno u ridice sjelo a nešlo nahoru ) , těd po startu často hned nebo po chvíli svítí kontrolka chladící kapaliny - dle servisu -(olej se dostava do baňky chladící kapaliny atd- nutná výměna těsnění pod hlavou , cca 5-7 tisic ) mám to dát opravit , nebo stím jezdit , po cca 10 min jízdy stačí znova nastartovat a už kontrolka neblika a stav normálně v půlce na budíku , nestalo se někomu to samé , jde mi oto jestli to nechat třeba až po zimě, nebo to řešit radši hned , aby ještě něco neodešlo , díky ahoj všem , nebo to radši prodat :help:

Vloženo (editace)

JJ problém jestli prodat nebo ne řeším taky na cokoliv šahnu tak musím spravovat po někom kdo to odflákl. :angry: K tvému problému známý měl nebo má stejný problém na služební a vůbec to neřeší - až chcípne tak nastartuje a jede bez problému. Takhle to prý už dělá půl roku. Neřeší

EDIT: pravidla fóra bod č.4

Editováno: , autor: Standis
Vloženo

1,4MPi 2003 presne ten samy problem. Vypustila se kapalina, napustila se nova (G12) a pritahla se hlava na krev a jeste kousek. od te doby zatim v klidku a jezdim s tium uz 3 roky, az to udela znovu tesneni vymenim, ale zatim drzi...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravim.

Chci se zeptat někoho znalého,jestli mi povíte , jak poznám poškozené těsnění pod hlavou motoru a jestli má k tomu Fabia 1.generace, 1.4 MPi, 44kW sklony. Díky. :palec2:

Vloženo

v oleji nas vodu ( chladiacu ) resp. v expanzke mas olej mastnu skvrnu. este ma napada ze vseobecne sa da povedat auto dymi a moze sa prehrievat teda vyssia prevadzkova teplota ktora moze zapricinovat prehrievanie.

Vloženo

Auto vtedy zvykne slabšie kúriť. Vo Favorite sa mi to prejavilo tak, že som nemal vodu v oleji, ani naopak, ale rýchlo išla teplota nahor a vyrovnávaciu nádržku na vodu malo roztrhnúť.Proste motor tlačil tlak ako kompresor

Vloženo

Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává :help: , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes

Vloženo
Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává :help: , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes

No pokud je to klasickej českej motor 1,4 tak foukly tesneni pod hlavou neni nic neobvyklyho. Motor je to v podstate stejnej jako Favorit, Felda a

neni problem to tesneni vymenit. Zalezi jak si kdo troufa. Cena tesneni je podle me cca 250KC coz je pakatel. Zalezi, ale kolik si vezme servis.

Brouseni hlavy se muze a nemusi udelat. Z hlediska 100% funkcnosti je to lepsi, ale pokud se to neudela a jen ocisti od bordelu tak to bude

taky jezdit. Jinak staci vypustit vodu, odpojit vsechno od hlavy + vyfukovy potruby a pak to musi jit dolu, ale to se od stolu povida pekne ;)

Vloženo
Fery: trosku pohladaj tu na fore, inak bezne u MPI aj tu to uz riesilo x ludi.

OK , houmre , vím , jsem myslel, že třeba někdo může, přispět s nečím novým ;)

Vloženo

u mna menene tesnenie 2 krat a cena je asi 250 material a 500 robota slovenske koruny. vydrzi asi 100tkm.

u mna sa to nebrusilo ale dalsi pokus uz to pojde zbrusit a dam aj kvalitnjsie tesnenie je modrostrieborne vyzera ako kovove a u autostangl stoji asi 1300

Vloženo

Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...

Vloženo

za 5000 ti mali dat novu hlavu kurvy. u nas majstri dokazu hlavu vyvarat hlinikom a potom zbrusovat trva to sice asi den naviac a stoji to do 2000sk.

ale to neni autorizovany servis ale sikovny majstri. :palec2:

ja mam fabiu 4 roky a milion kilometrov lol ale v skodaservise som este nebol

Vloženo
Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...

jj, no právě , taky říkali něco cca do 6 litru atd. , moc se mi do toho nechce , ale kontrolka pořád bliká a baňka je dost zevnitř zašpiněná :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...