Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

daj si ale zbrusit hlavu.....

hele vem baňku a vypláchni jí tech.benzínem a máš klid

hele vem baňku a vypláchni jí tech.benzínem a máš klid

To máš pravdu,ale na jak dlouho bude mít klid než se baňka zase zasere pokud má fouklý těsnění.

Jinak těsnění mám taky vyměníno hlava se nebrousila,ale dal jsem plnou syntetiku pro jistotu a zatím O.K.

To máš pravdu,ale na jak dlouho bude mít klid než se baňka zase zasere pokud má fouklý těsnění.

Jinak těsnění mám taky vyměníno hlava se nebrousila,ale dal jsem plnou syntetiku pro jistotu a zatím O.K.

jj, přesně tak , banku jsem menil , vydrzelo cca 5 mesicu :feve:

  • 4 týdny později...

Nie je lepsie pouzit miesto toho papieroveho tesnenia ten specialny cerveny tesnicaci silikon? Co si pamatam, otec ho pouzival este na starej 120 a ako sme ho tam dali, tak odvtedy problem s tesnenim nebol.

Pod hlavou by to nevydržalo ani minútu,ak by sa ti vôbec podarilo naštartovať

ked uz tu hovorite o tom silikone, co je tzo zac a kde ho kupim? ja by som to chcel na pretesnenie prevodovky a inych veci na domacom malotraktore, tam sa mi zda ze ten olej tece asi vsade lol nojo je to stara 1202 lol

  • 1 rok později...

Zdarec.

Nevíte někdo jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou? Mám 1.4 Mpi 50Kw motor AME. Měnil jsem ho před dvěma roky a teď se mi zdá že je asi potřeba ho měnit.Motor mi chytá na tři válce.Vyměnil jsem už snad všechno a problém přetrvává.Mechoš mi řekl že teď už jenom to těsnění.Prý může někde na svíčce jenom rosit voda a je hotovo.Při startování než se voda vypaří jde na tři a pak je to v poho.Tak nevím.Je to možné?

Záleží jaký trasy jezdíš.

Co takle změřit tlaky nebo vyndat svíčky než nastartuješ a podívat se ne ně? Myslím, že to bude snažší a rychlejší než měnit těsnění.

Možná by chtělo prvně diagnostiku než bezhlavě měnit všechno.

Zdarec.

Nevíte někdo jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou? Mám 1.4 Mpi 50Kw motor AME. Měnil jsem ho před dvěma roky a teď se mi zdá že je asi potřeba ho měnit.Motor mi chytá na tři válce.Vyměnil jsem už snad všechno a problém přetrvává.Mechoš mi řekl že teď už jenom to těsnění.Prý může někde na svíčce jenom rosit voda a je hotovo.Při startování než se voda vypaří jde na tři a pak je to v poho.Tak nevím.Je to možné?

Presne takto sa mi chovalo 1,4MPI ked začalo podfukovať pod hl. Studeny štart na 3 a parkat prešlapnuty plyn a išlo na 4 valce. Ale postupne to bolo slale horšie potom išlo nove tesnenie.

Hubo, jenže co když to je ne v těsnění, ale v "liště" - a to se jinak, než jednoduchým změřením komprese nezjistí! Jak píše Luďa - nejdřív vyndat svíce, prohlídnout, špatně pálící bude určitě jiná než ty ostatní - i když to není její vina, bude jinak zanesená nebo bude mít jinak rozloženou barvu po jiskřišti. Pak omrknout tlaky - porucha těsnění se projeví i když je to jen vlasová trhlinka. A zkontrolovat i zapalování - může to být i jen kapka kondenzátu nebo nějaký bordel na zapalování, který při startu sníží napětí pro inkriminovanou svíci - při vyšších otáčkách už pak svíce stačí zapalovat, protože se na zážehu spolupodílí i teplota elektrod (prostředí kolem se lépe ionizuje = přeskok je snazší). Teprve kdybych nic jiného nenašel bych jednoznačně šel po těsnění pod palicí...

Nebo to dokonce může bejt horší vstřik. Nebo ta napěťová lišta. Dřív blbli kabeli, teď to může bejt lišta. Já měl na ní upadlej konektor a už to občas blblo. Pak se to sešlo se špatnou svíčkou a bylo "vymalováno" a lišta už to nerozdejchala.

Zkus lištu proměřit a pokud máš možnost, tak změř ty tlaky a vstřiky, popřípadně proházej svíčky.

Ekkar ja som len svoj pripad napisal. A určite by bolo jednoduchšie najprv vyskušať jednoduchšie varianty ako lištu sviečky či vstreky.

Záleží jaký trasy jezdíš.

Co takle změřit tlaky nebo vyndat svíčky než nastartuješ a podívat se ne ně? Myslím, že to bude snažší a rychlejší než měnit těsnění.

Možná by chtělo prvně diagnostiku než bezhlavě měnit všechno.

Jj ale nemám možnost někde zkusit VAG neznám nikoho v mém okolí kdo by ho měl o a do Škodovky se mi moc nechce.

Myslím, že vytáhnout svíčku a podívat se na ní je ta nejjednoduší varianta a to první co měli udělat.

Jo teď jsem na to koukal všechny čtyři svíce jsou krásně opálený tak jak mají (jsou tam 14 dnů) jen se mi zdá že ta u druhého hrnce je zespoda ne na elektrodě ale na te plošce co začíná závit černá.Přehodil jsem ji na první a zítra se uvidí. Každopádně lišta,svíčky,čidlo teploty chl.kapaliny to vše je měněné,tak je možné že je svíce kaput nebo lišta i když je nová?

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Možný to je, ale hodně nepravděpodobný.

Co ta svíčka? byla mokrá? když ti mechoš tvrdil, že se na ní sráží vlhkost.

Ne, všechny byli suchý ale to je jasný páč jsem s tím jezdil.Zítra mám cestu do Ústí nad Labem tak než vyjedu tak se na ně podívám,no a uvidím.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Otázka je, po jak dlouhým odstavení ti to blblo. Nebo to blblo každej studenej start?

ked si menil tesnenie pred dvoma rokmi, ako to prebehlo ?

len sa vymenilo tesnenie a basta ??

mechoš skusal natlakovat hlavu ??

hladali sa trhlinky na hlave ?

zarovnavala sa hlava ?

Dělá to vždy když teplota klesne k nule nebo když je pod nulou.

Jo a hlavu jsem nechal srovnat ale tlakovaná nebyla.

Jj ale nemám možnost někde zkusit VAG neznám nikoho v mém okolí kdo by ho měl o a do Škodovky se mi moc nechce.

Ten tvůj mechanik nemá VAG?

Bohužel je to mechanik kterej je ještě stará škola a většinou opravuje auta co nepotřebují diagnostiku. Poslechne a opravuje-kupodivu mu zatím všechno vychází a nebo je fakt tak dobrej.

Jestli vydržel až do dnešní doby, tak se ho drž - je dobrej. Kdyby dobrej nebyl, už by jako samostatnej nebyl...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.