Přejít na obsah

Těsnění pod hlavou


peetr

Doporučené příspěvky

hele vem baňku a vypláchni jí tech.benzínem a máš klid

To máš pravdu,ale na jak dlouho bude mít klid než se baňka zase zasere pokud má fouklý těsnění.

Jinak těsnění mám taky vyměníno hlava se nebrousila,ale dal jsem plnou syntetiku pro jistotu a zatím O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu,ale na jak dlouho bude mít klid než se baňka zase zasere pokud má fouklý těsnění.

Jinak těsnění mám taky vyměníno hlava se nebrousila,ale dal jsem plnou syntetiku pro jistotu a zatím O.K.

jj, přesně tak , banku jsem menil , vydrzelo cca 5 mesicu :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Zdarec.

Nevíte někdo jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou? Mám 1.4 Mpi 50Kw motor AME. Měnil jsem ho před dvěma roky a teď se mi zdá že je asi potřeba ho měnit.Motor mi chytá na tři válce.Vyměnil jsem už snad všechno a problém přetrvává.Mechoš mi řekl že teď už jenom to těsnění.Prý může někde na svíčce jenom rosit voda a je hotovo.Při startování než se voda vypaří jde na tři a pak je to v poho.Tak nevím.Je to možné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec.

Nevíte někdo jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou? Mám 1.4 Mpi 50Kw motor AME. Měnil jsem ho před dvěma roky a teď se mi zdá že je asi potřeba ho měnit.Motor mi chytá na tři válce.Vyměnil jsem už snad všechno a problém přetrvává.Mechoš mi řekl že teď už jenom to těsnění.Prý může někde na svíčce jenom rosit voda a je hotovo.Při startování než se voda vypaří jde na tři a pak je to v poho.Tak nevím.Je to možné?

Presne takto sa mi chovalo 1,4MPI ked začalo podfukovať pod hl. Studeny štart na 3 a parkat prešlapnuty plyn a išlo na 4 valce. Ale postupne to bolo slale horšie potom išlo nove tesnenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hubo, jenže co když to je ne v těsnění, ale v "liště" - a to se jinak, než jednoduchým změřením komprese nezjistí! Jak píše Luďa - nejdřív vyndat svíce, prohlídnout, špatně pálící bude určitě jiná než ty ostatní - i když to není její vina, bude jinak zanesená nebo bude mít jinak rozloženou barvu po jiskřišti. Pak omrknout tlaky - porucha těsnění se projeví i když je to jen vlasová trhlinka. A zkontrolovat i zapalování - může to být i jen kapka kondenzátu nebo nějaký bordel na zapalování, který při startu sníží napětí pro inkriminovanou svíci - při vyšších otáčkách už pak svíce stačí zapalovat, protože se na zážehu spolupodílí i teplota elektrod (prostředí kolem se lépe ionizuje = přeskok je snazší). Teprve kdybych nic jiného nenašel bych jednoznačně šel po těsnění pod palicí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebo to dokonce může bejt horší vstřik. Nebo ta napěťová lišta. Dřív blbli kabeli, teď to může bejt lišta. Já měl na ní upadlej konektor a už to občas blblo. Pak se to sešlo se špatnou svíčkou a bylo "vymalováno" a lišta už to nerozdejchala.

Zkus lištu proměřit a pokud máš možnost, tak změř ty tlaky a vstřiky, popřípadně proházej svíčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jaký trasy jezdíš.

Co takle změřit tlaky nebo vyndat svíčky než nastartuješ a podívat se ne ně? Myslím, že to bude snažší a rychlejší než měnit těsnění.

Možná by chtělo prvně diagnostiku než bezhlavě měnit všechno.

Jj ale nemám možnost někde zkusit VAG neznám nikoho v mém okolí kdo by ho měl o a do Škodovky se mi moc nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo teď jsem na to koukal všechny čtyři svíce jsou krásně opálený tak jak mají (jsou tam 14 dnů) jen se mi zdá že ta u druhého hrnce je zespoda ne na elektrodě ale na te plošce co začíná závit černá.Přehodil jsem ji na první a zítra se uvidí. Každopádně lišta,svíčky,čidlo teploty chl.kapaliny to vše je měněné,tak je možné že je svíce kaput nebo lišta i když je nová?

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...