TiGeRZ Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 daj si ale zbrusit hlavu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 hele vem baňku a vypláchni jí tech.benzínem a máš klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 hele vem baňku a vypláchni jí tech.benzínem a máš klid To máš pravdu,ale na jak dlouho bude mít klid než se baňka zase zasere pokud má fouklý těsnění. Jinak těsnění mám taky vyměníno hlava se nebrousila,ale dal jsem plnou syntetiku pro jistotu a zatím O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fery Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 To máš pravdu,ale na jak dlouho bude mít klid než se baňka zase zasere pokud má fouklý těsnění.Jinak těsnění mám taky vyměníno hlava se nebrousila,ale dal jsem plnou syntetiku pro jistotu a zatím O.K. jj, přesně tak , banku jsem menil , vydrzelo cca 5 mesicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokxo Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Nie je lepsie pouzit miesto toho papieroveho tesnenia ten specialny cerveny tesnicaci silikon? Co si pamatam, otec ho pouzival este na starej 120 a ako sme ho tam dali, tak odvtedy problem s tesnenim nebol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Doe Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Pod hlavou by to nevydržalo ani minútu,ak by sa ti vôbec podarilo naštartovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 ked uz tu hovorite o tom silikone, co je tzo zac a kde ho kupim? ja by som to chcel na pretesnenie prevodovky a inych veci na domacom malotraktore, tam sa mi zda ze ten olej tece asi vsade nojo je to stara 1202 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Doe Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 kúpiš ho v obchode s autosúčiastkami alebo vo farby-laky napr. http://www.soudal.cz/cz/product-list.php?m=1&rada=9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Zdarec. Nevíte někdo jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou? Mám 1.4 Mpi 50Kw motor AME. Měnil jsem ho před dvěma roky a teď se mi zdá že je asi potřeba ho měnit.Motor mi chytá na tři válce.Vyměnil jsem už snad všechno a problém přetrvává.Mechoš mi řekl že teď už jenom to těsnění.Prý může někde na svíčce jenom rosit voda a je hotovo.Při startování než se voda vypaří jde na tři a pak je to v poho.Tak nevím.Je to možné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Záleží jaký trasy jezdíš. Co takle změřit tlaky nebo vyndat svíčky než nastartuješ a podívat se ne ně? Myslím, že to bude snažší a rychlejší než měnit těsnění. Možná by chtělo prvně diagnostiku než bezhlavě měnit všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Zdarec. Nevíte někdo jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou? Mám 1.4 Mpi 50Kw motor AME. Měnil jsem ho před dvěma roky a teď se mi zdá že je asi potřeba ho měnit.Motor mi chytá na tři válce.Vyměnil jsem už snad všechno a problém přetrvává.Mechoš mi řekl že teď už jenom to těsnění.Prý může někde na svíčce jenom rosit voda a je hotovo.Při startování než se voda vypaří jde na tři a pak je to v poho.Tak nevím.Je to možné? Presne takto sa mi chovalo 1,4MPI ked začalo podfukovať pod hl. Studeny štart na 3 a parkat prešlapnuty plyn a išlo na 4 valce. Ale postupne to bolo slale horšie potom išlo nove tesnenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Hubo, jenže co když to je ne v těsnění, ale v "liště" - a to se jinak, než jednoduchým změřením komprese nezjistí! Jak píše Luďa - nejdřív vyndat svíce, prohlídnout, špatně pálící bude určitě jiná než ty ostatní - i když to není její vina, bude jinak zanesená nebo bude mít jinak rozloženou barvu po jiskřišti. Pak omrknout tlaky - porucha těsnění se projeví i když je to jen vlasová trhlinka. A zkontrolovat i zapalování - může to být i jen kapka kondenzátu nebo nějaký bordel na zapalování, který při startu sníží napětí pro inkriminovanou svíci - při vyšších otáčkách už pak svíce stačí zapalovat, protože se na zážehu spolupodílí i teplota elektrod (prostředí kolem se lépe ionizuje = přeskok je snazší). Teprve kdybych nic jiného nenašel bych jednoznačně šel po těsnění pod palicí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Nebo to dokonce může bejt horší vstřik. Nebo ta napěťová lišta. Dřív blbli kabeli, teď to může bejt lišta. Já měl na ní upadlej konektor a už to občas blblo. Pak se to sešlo se špatnou svíčkou a bylo "vymalováno" a lišta už to nerozdejchala. Zkus lištu proměřit a pokud máš možnost, tak změř ty tlaky a vstřiky, popřípadně proházej svíčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Ekkar ja som len svoj pripad napisal. A určite by bolo jednoduchšie najprv vyskušať jednoduchšie varianty ako lištu sviečky či vstreky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Záleží jaký trasy jezdíš. Co takle změřit tlaky nebo vyndat svíčky než nastartuješ a podívat se ne ně? Myslím, že to bude snažší a rychlejší než měnit těsnění. Možná by chtělo prvně diagnostiku než bezhlavě měnit všechno. Jj ale nemám možnost někde zkusit VAG neznám nikoho v mém okolí kdo by ho měl o a do Škodovky se mi moc nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Myslím, že vytáhnout svíčku a podívat se na ní je ta nejjednoduší varianta a to první co měli udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 (editace) Jo teď jsem na to koukal všechny čtyři svíce jsou krásně opálený tak jak mají (jsou tam 14 dnů) jen se mi zdá že ta u druhého hrnce je zespoda ne na elektrodě ale na te plošce co začíná závit černá.Přehodil jsem ji na první a zítra se uvidí. Každopádně lišta,svíčky,čidlo teploty chl.kapaliny to vše je měněné,tak je možné že je svíce kaput nebo lišta i když je nová? Editováno: 28. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Možný to je, ale hodně nepravděpodobný. Co ta svíčka? byla mokrá? když ti mechoš tvrdil, že se na ní sráží vlhkost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 (editace) Ne, všechny byli suchý ale to je jasný páč jsem s tím jezdil.Zítra mám cestu do Ústí nad Labem tak než vyjedu tak se na ně podívám,no a uvidím. Editováno: 28. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Otázka je, po jak dlouhým odstavení ti to blblo. Nebo to blblo každej studenej start? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 ked si menil tesnenie pred dvoma rokmi, ako to prebehlo ? len sa vymenilo tesnenie a basta ?? mechoš skusal natlakovat hlavu ?? hladali sa trhlinky na hlave ? zarovnavala sa hlava ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Dělá to vždy když teplota klesne k nule nebo když je pod nulou. Jo a hlavu jsem nechal srovnat ale tlakovaná nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Jj ale nemám možnost někde zkusit VAG neznám nikoho v mém okolí kdo by ho měl o a do Škodovky se mi moc nechce. Ten tvůj mechanik nemá VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Bohužel je to mechanik kterej je ještě stará škola a většinou opravuje auta co nepotřebují diagnostiku. Poslechne a opravuje-kupodivu mu zatím všechno vychází a nebo je fakt tak dobrej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Jestli vydržel až do dnešní doby, tak se ho drž - je dobrej. Kdyby dobrej nebyl, už by jako samostatnej nebyl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.