Přejít na obsah

Doba potřebná k zahřátí motoru na provozní teplotu


Tomy87

Doporučené příspěvky

Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel.

čauky taky jse přidám u mě asi po 4km se ručička začne pomalu zdíhat a po těch 8km je teplota jak má být při venkovní teplotě cca+5 st.:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se taky pomalu zahřívá, to je ale tím, že to lehtám a netahám ji a hlavně kde se jede.. Já jezdím rovinku a z mírného kopce, takže ručka leze hore pomalu. Při dnešní -1st jsem byl na provozní po cca 13km. A taky jsem slyšel, než ji začneš nakládat, měl bys počkat hruba stejnou dobu co se ohřívala...

Páčko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na typu provozu. Například při velmi nízké teplotě na sněhové pokrývce, když to člověk jen lechtá a jede 60, to trvá i 15-20km. Ve městě třeba jen 4km.

přesně tak, jestli jedeš do kopce nebo u kopce, z kopce to trvá no, diesel potřebuje tlaky ve válci aby se ohřál. jinak s tím nemám problém, hřeje se mi rychleji jak otcova 66kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel.

Mrkni do štítku v kufru (origo servisce) na tabulku kódů. Já třeba mám B14 = Země typových zkoušek-Itálie, San Marino, Vatikán. Tudíž mám smol pachol a nemám elektrický předehřev chladící kapaliny motoru, realizovaný 3mi žhavícími svíčkami. Taky to sakramentsky dlouho zahřívám. Buďto to škodovka vyrobila pro svatý stolec, ktrerý si to zařizoval přes známosti tam "nahoře" :kol-95: , nebo prostě tohle zařízení nemontujou vozům určeným do jižních zemí, kde přeci nemrzne :doh .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

termostat a různý čidla bych druhovýrobu nekupoval určitě. Fakticky se to nevyplatí. Kámoš tak uvařil naftovou lagunu. Vim je to hnus žabožrout,ale chyba byla právě v čidle. Táhnul karavan do kopce na dálnici v německu a budík ukazoval furt stejně až najednou stop. Samozřejmě pokud budeš vědět že jistý výrobce je dodavatelem do prvovýroby tak to je jiná. Už se tu toho dost nařešilo, že třeba čidla z druhovýroby nefungujou,stejně jako váhy vzduchu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...