Room75 Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 (editace) Wapkou jsem ho nikdy nestrikal a ani nebudu, nechci si zadelavat na problemy, ta voda a vlhkost prece jen vleze na cidla atd. Jednou tydne vlhky hadr, maly stetec a jedu jak drak, za 15 minut je hotovo. Od te doby co mam to tesneni, se opravdu vubec nespini. Ani ten hlinik moc neoxiduje, je porad takovy svicaty.... Jestli jste si vsimli, mam demontovany maly plastovy kryt co byl mezi vackama na zapalovacich civkach. Tak nejak vice to vypada jako motor... Polovicni sestivalec... Editováno: 25. Duben 2009, autor: Room75 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 na žádnej problém si nezaděláš...ale ruční práce je ruční práce .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Ahoj. Necháváte si to tou wapkou čistit v autorizovaném servisu? Kolik to tak přibližně stojí? Já si myslim, že jednou za rok po zimě by to mohlo být dobrý. Zatím to čistím jenom tím hadrem, ale všude se nedostanu a nějaká sůl tam určitě zůstane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrmobil Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 na faktuře mám 149,- Kč u Škoda servisu... tak za tyto prachy bych to sám nedělal .. motor jak nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 To je skoro zadarmo, čekal jsem mnohem víc. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 to ROOM75 Já jsem také uvažoval o nějakém dodělávaném těsnění, jen bude problém v tom, že mám dokupovanou izolaci na spodku kapoty, co se origo dává jen na nafťáky. Tak mám obavu, že to domontované těsnění by se mohlo dotýkat té izolace, tak nevím, co s tím. Na své OCII jsem také dodělával těsnění a od té doby mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 ja som tiež pridal jedno tesnenie, kuk sem: http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1132541 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 to Nepster 050 Není to náhodou těsnění na OCII co je mezi motorem a oddělovací stěnou. Já jsem tohle těsnění dal na svou OCII přesně tak jako ty to máš na FII, a je to super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Nebudes veriť, ale je to tesnenie dveri na Škodu 120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Napster, a co to je za těsnění? Kde jsi jej sehnal? Byla to "metráž"? Tak mne napadlo, že by tam mohlo jít těsnění s FI, jen je jej potřeba "říznout". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 No ja som to nekupoval, moj otec to mal vo svojich starych zasobach, ešte ked mal staru škodovku a bolo to dosť dlhe, vyzeralo to tak že sa to predava na metraž lebo som z toho odcvakol a ešte aj ostalo asi 2 krat tolko. Inak to vyzera skoro ako to tesnenie čo je hore nad motorom pod ostrekovačmi, len to ma trochu užšiu tu časť čo sa zasuva na plech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Děkuji Napstere, fajn nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek69 Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Ahoj, chtel jsem se zeptat, mam Fabii II 1.2 HTP najeto 9 000Km jdu na prvni servisni prohlidku, nevite kolik me to priblizne bude stat? Jo a mam nekdy problem ze pri nastartovani mi litaji otacky, kolikrat i jakoby stoupnou pri volnobehu na 2 000ot/min a nebo zase neco kolem 500ot/min a neco jakoby klepe v motoru, po chvili se to ustali a jede vse jak ma, jo a stalo se mi ze mi to i strilelo z vyfuku. Je to na preflashovani ridici jednotky? Asi ano ze? Cetl jsem ze si to hodne lidi nechava delat a je to vzato jako reklamace. Dekuji moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 S tou cenou těžko říct. Spíš si zavolej přímo do servisu, kolik si účtujou. Ve vlákně o garanční prohlídce je dost příspěvků s uvedenou cenou, tak bych se orientoval podle toho, aby jsi případně věděl, jestli v tom servisu, kam chceš jet, je to drahý nebo ne. Já jsem osobně za 1.4 platil asi 1800 kč. Rozdíly v cenách jsou až neskutečný. S tím přeflashováním ti neporadim, ale rozhodně je to na reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Od jakého data jsou již HTP od výrobce v pohodě a nemusí se přehrávat soft? Jde mi o nabídku ročních vozů, neboli uvedení do provozu 7/2008. Můžou tam vzniknout ještě problémy při studeném startě při více jak 15°C? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Mam teda 5/09, ale ty studeny starty kolem 15-20 stupnu me pekne stvou, nechutne to cuka pri rozjezdu a razeni 1 - 2 - 3, otacky nastesti nelitaj, ale jsou zvysene (cca 1100-1200)... To by asi melo byt na preflashovani ne? Jestli je teda vubec nejaka novejsi verze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 To je divný, jak se to projevuje konkrétně? Jsem myslel, že pokud jsou otáčky nelítají, tak už je to v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Jako kdyby si se rozjizdel s klimou na plnej vykon, neco takovyho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
allias75 Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 Ja ma Roomster 1,2 a tiež som mal poslednú dobu problém zo studeným štartom. Motor mal nepravidelný chod, a otáčky lietali od 500 po 1500. Trvalo to chvíľu,, potom sa rozbehol a už šľapal. Dnes som bol na prvej prehliadke po roku, mam 10000 km a software mi nahrali automaticky, len čo som spomenul závadu. vedeli o čo ide a ničomu sa nebránili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 (editace) Tak známý měl cca po roce (F II, HTP 51kw, 15tis. km) podobné příznaky - po nastartování studeného motoru při vyšší teplotě okolí kolísání otáček mezi 2000 až úplným chcípnutím po dobu cca 1min po startu. Nahráli mu nový firmware, ale v zásadě to zlobí stále. Jen to nyní nedovolí jít k velmi nízkým otáčkám a trvá to kratší dobu. Na mě to působí, jako by se opotřebováním změnily parametry motoru, či nějakého čidla a výrobce se to snaží softem jen nouzově ošetřit. Víte někdo víc, v čem je vlastně problém? Vám ostatním po nahrání firmware zmizela závada zcela? On si s ní celkově dost užívá, v den koupě odskákalo auto cca 200m a konec, "tam nebude benzín" - dolili mu ho, odskákal dalších 200m a konec. Domů jel MHD. Po čtyřech dnech "záhadné závady" a komunikace servisu s výrobcem mu vyměnili škrtící klapku (1. zár. oprava). Pak cca 10 měsíců jezdil, ale občas pozoroval kolísání výkonu. Nakonec zůstal někde viset úplně. Výměna vstřikovače (2. zár. oprava - docela mě překvapilo, že mu vyměnili jen jeden, předpokládal bych, že by se měly měnit současně všechny). No a teď 3. zár. oprava - nahrání firmware, které pomohlo jen trochu.. To ještě, když se objednával s tím kolísáním otáček, které je zdá se docela rozšířenou závadou, tak mu hrozili, že jestli se jim to nepodaří navodit, tak to zaplatí. Právě, aby se vyhnul trablům, tak si nekoupil ojetinu a takhle dopadl.. Editováno: 27. Srpen 2009, autor: Tomkk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikroflex Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 PMA: tak presne tohle mi dela fabka taky, mtor taky 1,2htp... pri prvnich 1500km jsme si rikal, ze asi neni zajety motor, tak to pocukava, ted uz je najeto temer 10tisic s stale stejny problem jako u tebe :-( cuka jak nejaka 120tka rv. cerven 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 Mikroflex: uz tam mam 14tkm a porad to obcas dela, za dva tejdny jdu na olej, tak to budu reklamovat. Celkem me to sere, vypada to jak kdyby se rozjizdel nakej amater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Jak dlouho trvá to přeflashování motoru? Dneska jsem byl v servise a říkali,že to bude trvat celé dopoledne a že to je na záruku. Jak dlouho jste tam byly vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 tak 5 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Pockej cely dopoledne?? Tak to Ti tam budou davat i nejakej silnejsi motor. Protoze jinak je to vysmech. Chipovani u Mr. cimbu bylo otazkou 5-10 minut a to take upravoval soft v jednotce. Byt Tebou tak bych si snad zmenil servis nez tydle odborniky. Ses jich mohl zeptat zajak dlouho by Ti vymenili olej. Tipoval bych do tydne :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.