Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


Igor

Doporučené příspěvky

Wapkou jsem ho nikdy nestrikal a ani nebudu, nechci si zadelavat na problemy, ta voda a vlhkost prece jen vleze na cidla atd. Jednou tydne vlhky hadr, maly stetec a jedu jak drak, za 15 minut je hotovo. Od te doby co mam to tesneni, se opravdu vubec nespini. Ani ten hlinik moc neoxiduje, je porad takovy svicaty.... Jestli jste si vsimli, mam demontovany maly plastovy kryt co byl mezi vackama na zapalovacich civkach. Tak nejak vice to vypada jako motor... Polovicni sestivalec...

post-24764-1240682915_thumb.jpg

Editováno: , autor: Room75
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Necháváte si to tou wapkou čistit v autorizovaném servisu? Kolik to tak přibližně stojí? Já si myslim, že jednou za rok

po zimě by to mohlo být dobrý. Zatím to čistím jenom tím hadrem, ale všude se nedostanu a nějaká sůl tam určitě zůstane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ROOM75 Já jsem také uvažoval o nějakém dodělávaném těsnění, jen bude problém v tom, že mám dokupovanou izolaci na spodku kapoty, co se origo dává jen na nafťáky. Tak mám obavu, že to domontované těsnění by se mohlo dotýkat té izolace, tak nevím, co s tím. Na své OCII jsem také dodělával těsnění a od té doby mám klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som to nekupoval, moj otec to mal vo svojich starych zasobach, ešte ked mal staru škodovku a bolo to dosť dlhe, vyzeralo to tak že sa to predava na metraž lebo som z toho odcvakol a ešte aj ostalo asi 2 krat tolko. Inak to vyzera skoro ako to tesnenie čo je hore nad motorom pod ostrekovačmi, len to ma trochu užšiu tu časť čo sa zasuva na plech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, chtel jsem se zeptat, mam Fabii II 1.2 HTP najeto 9 000Km jdu na prvni servisni prohlidku, nevite kolik me to priblizne bude stat? Jo a mam nekdy problem ze pri nastartovani mi litaji otacky, kolikrat i jakoby stoupnou pri volnobehu na 2 000ot/min a nebo zase neco kolem 500ot/min a neco jakoby klepe v motoru, po chvili se to ustali a jede vse jak ma, jo a stalo se mi ze mi to i strilelo z vyfuku. Je to na preflashovani ridici jednotky? Asi ano ze? Cetl jsem ze si to hodne lidi nechava delat a je to vzato jako reklamace. Dekuji moc za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou cenou těžko říct. Spíš si zavolej přímo do servisu, kolik si účtujou. Ve vlákně o garanční prohlídce je dost příspěvků

s uvedenou cenou, tak bych se orientoval podle toho, aby jsi případně věděl, jestli v tom servisu, kam chceš jet, je to drahý

nebo ne. Já jsem osobně za 1.4 platil asi 1800 kč. Rozdíly v cenách jsou až neskutečný. S tím přeflashováním ti neporadim,

ale rozhodně je to na reklamaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam teda 5/09, ale ty studeny starty kolem 15-20 stupnu me pekne stvou, nechutne to cuka pri rozjezdu a razeni 1 - 2 - 3, otacky nastesti nelitaj, ale jsou zvysene (cca 1100-1200)... To by asi melo byt na preflashovani ne? Jestli je teda vubec nejaka novejsi verze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja ma Roomster 1,2 a tiež som mal poslednú dobu problém zo studeným štartom. Motor mal nepravidelný chod, a otáčky lietali od 500 po 1500. Trvalo to chvíľu,, potom sa rozbehol a už šľapal. Dnes som bol na prvej prehliadke po roku, mam 10000 km a software mi nahrali automaticky, len čo som spomenul závadu. vedeli o čo ide a ničomu sa nebránili. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak známý měl cca po roce (F II, HTP 51kw, 15tis. km) podobné příznaky - po nastartování studeného motoru při vyšší teplotě okolí kolísání otáček mezi 2000 až úplným chcípnutím po dobu cca 1min po startu. Nahráli mu nový firmware, ale v zásadě to zlobí stále. Jen to nyní nedovolí jít k velmi nízkým otáčkám a trvá to kratší dobu. Na mě to působí, jako by se opotřebováním změnily parametry motoru, či nějakého čidla a výrobce se to snaží softem jen nouzově ošetřit.

Víte někdo víc, v čem je vlastně problém? Vám ostatním po nahrání firmware zmizela závada zcela?

On si s ní celkově dost užívá, v den koupě odskákalo auto cca 200m a konec, "tam nebude benzín" - dolili mu ho, odskákal dalších 200m a konec. Domů jel MHD. Po čtyřech dnech "záhadné závady" a komunikace servisu s výrobcem mu vyměnili škrtící klapku (1. zár. oprava). Pak cca 10 měsíců jezdil, ale občas pozoroval kolísání výkonu. Nakonec zůstal někde viset úplně. Výměna vstřikovače (2. zár. oprava - docela mě překvapilo, že mu vyměnili jen jeden, předpokládal bych, že by se měly měnit současně všechny). No a teď 3. zár. oprava - nahrání firmware, které pomohlo jen trochu.. To ještě, když se objednával s tím kolísáním otáček, které je zdá se docela rozšířenou závadou, tak mu hrozili, že jestli se jim to nepodaří navodit, tak to zaplatí. Právě, aby se vyhnul trablům, tak si nekoupil ojetinu a takhle dopadl..

Editováno: , autor: Tomkk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pockej cely dopoledne?? Tak to Ti tam budou davat i nejakej silnejsi motor. Protoze jinak je to vysmech. Chipovani u Mr. cimbu bylo otazkou 5-10 minut a to take upravoval soft v jednotce. Byt Tebou tak bych si snad zmenil servis nez tydle odborniky. Ses jich mohl zeptat zajak dlouho by Ti vymenili olej. Tipoval bych do tydne :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...