devil Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Ahoj, mám takový divný problém. Chtěl jsem vyměnit kola na zimní pneu. Přední mi šlo v pohodě, ale zadní jsem nemohl ani za nic sundadt z náboje. Nevíte náhodou čím to je a co s tím lze dělat? Dík PS" jedná se o Octaviu II Combi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 to se mi stává pokaždý když měnim kolo i přes to, že vždycky tu styčnou plochu vezmu vazelínou. vypadá to jako přirezlý. dělám to tak, že velkou palicí, pro jistotu přes hadr, kdyby mi ujela, pobouchávám pneu po obvodu a ono to povolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Mě se to tedy ještě nikdy nestalo, ale jak píše Luke, trocha násilí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 pro mě je to taky nepochopitelný, jaktože tam to kolo takhle "zamrzne" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 na OII se mi to nestalo, ale třeba Felicie to dělaly. Když to zaboha nešlo tak to šlo takto: Povolit šrouby (nevyšroubovatjen třeba o 1/4 otáčky). Rozjet se na malou rychlost a zabrzdit. Viděl jsem tak přirezlé kolo, že to fakt jinak nešlo. U OII vypadá, že to bude spíš držet za středovou díru a na to stačí třeba kopanec. Nedávno jsem měnil kola na zimní a pravé zadní šlo trochu hůř protože byl trochu zrezlý prostředek. Ale šlo to rukama. Nastříkal jsem to Konkorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Vždycky po sundání kola je třeba potřít tenkou vrstvou vazelíny dosedací plochu disku, no a nemůže se to stát. Je-li to už orezlé očisti to drátěným kartáčem a namaž to, a je po problémech. Já to dělám dvakrát ročně, a po povolení šroubů mi kolo spadne samo, vlastně ne úplně, protože používám středící šroub ze Supa. Šrouby NIKDY nemaž, jen je očisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Jj, očistit drátěným kartáčem a smirglpapírem a basta, s mazáním bych to nepřeháněl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Vždycky po sundání kola je třeba potřít tenkou vrstvou vazelíny dosedací plochu disku, no a nemůže se to stát. vidíš a mě se to stává. vazelínou mažu i šrouby, protože se mi párkrát stalo, že mi přirezly. nevim, nějak ten rez přitahuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 tu rez Ale potvrzuji, v pondělí jsem byl se svojí OII na přezutí v pneuservise a při sundávání zadních kol se poněkud kluci zadrhli. Na palici to ještě nebylo, ale šlo to hůř. Těžko říct proč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) Taky mi šlo pravé zadní stuha, ale stačilo trhnout a povolilo to. Jinak víte na co jsou vlisované trojúhelníčky na prazích dveří? Editováno: 29. Říjen 2008, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Nevím přesně jestli vím co máš na mysli za trojúhelníčky.... značky pro umístění heveru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 tu rez pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Taky mi šlo pravé zadní stuha, ale stačilo trhnout a povolilo to. Jinak víte na co jsou vlisované trojúhelníčky na prazích dveří? to sú tie ochranne nalepky prahov proti kamenom, aspon ked myslíš toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Nevím přesně jestli vím co máš na mysli za trojúhelníčky.... značky pro umístění heveru? Ano přesně ty mám na mysli, pořád jsem si říkal k čemu jsou až včera jsem náhodou listoval manuálem a zjistil jsem to. Ale tak jinde snad ten hever ani dát nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Tak letos poprvé zadní kolo..ale lehký kopanec do pneu to vyřešil.. Jinak mažu jen šrouby, na dosedací plochu nedávám nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Maže se jen dosedací plocha, opravdu co nejtenčí vrstva vazelíny. Já používám tu do vodních čerpadel, je hodně hustá a voda jí vůbec nevadí. Šrouby se NIKDY nemažou, jen očistit závit, maximálně nakonzervovat třeba Concorem, či jiným konzervačním olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 To je hezky napsané..šrouby se nemažou, jen konkorem nebo konzervačním olejem Tak rozhodně jsem neměl na mysli je strkat po hlavičky do vazelíny, maziv je dnes na trhu víc než dostatek a právě pro tyto účely. jinak vazelínu na styčné plochy nedávám..jednak po zimě tam stejně po ní nebude ani památka, popř. zaschne, navíc když se to přežene, odstředivá síla taky umí své a není nad řádně promazaný kotouč Nikdy jsem se sundáním kola problém neměl, to raději paličkou nebo poklepáním kolo uvolním, než někam cpát vazelínu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 no já nechávám přezout auta v pneuservisu a tam maj na tohle ty maníci takovej fígl... jeden si lehne pod auto a kopne zezadu do kola a druhej to kolo chytá... fakt nekecám!!! představa, že bych píchnul zadní kolo mě děsí, protože dřív než kolo by pak spadlo z heveru auto jinak tenhle problém jem měl na F I., F II. i O I. ... na Otesánkovi to dnes sundali v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Šrouby se NIKDY nemažou a já opět tvrdím, že šrouby mažu pravidelně (takovou speciální zlatou vazelínou v tubě, dřív jsem normálně půl závitu ponořil do tý červený), dělám to tak už hezkejch pár let a zajímalo by mě, proč teda podle tebe šrouby nemazat vazelínou, ale konkorem jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) Já stříknu trochu Konkoru do vnitřního závitu. Konkor je konzervační olej. Brání i korozi. Konkor 101 popis: Multifunkční mazací a konzervační olej. Chrání železné kovy proti korozi. Uvolňuje zaseklé a zrezivělé mechanismy. Chrání elektrické kontakty. Má vynikající dekarbonizační účinky (ideální k čištění zbraní). Taky s ním ošetřuju vzduchovku. Editováno: 30. Říjen 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Je na to přímo toto, používá to např. Mercedes servis. Dělá to i Liquid Moly. Co to používám, není problém kolo sundat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 to je ono, jen jsem si nemoh vzpomenout na tu měď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Jo to je ta chemie, já měl problém s sodíkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oc Co II 1.9 TDI PD Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Při přezouvání stejný problém, kola držela jako by tam byly stále ještě šrouby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechaniček Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 Šrouby klidně mazat, je totiž vyroben jako samosvorný, tudíž dotáhnete-li ho předepsaným momentem, nemůže se povolit. Ba naopak suchý závit klade velký odpor a zkresluje tak výsledný utahovací moment , nehledě na to, pokud píchnete a máte takto na sucho nějakým umělcem zaprasený šroub povolit tou faječkou ve výbavě někde na silnici. Kdo maže ten jede!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.