Přejít na obsah

Oc Co II 1.9 TDI PD

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Oc Co II 1.9 TDI PD

  • Narozeniny 12.10.1975

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení Oc Co II 1.9 TDI PD

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. cca 800,- ale ber to s rezervou je to cena mistního škoda servisu
  2. též gratuluji k rodinnému přírůstku
  3. Štěstí že se to tu píše elektronicky a né na papír a nesedíme u jednoho stolku :-) Nerozumím vám, proč do toho vkládáte tolik emocí, vždyť to začalo recesí tedy (výstředním žertem) na okřídlené šípy a vy se tu div neperete. Myslím, že toto téma, nečtou vždy jen ti, co vidí do projednávané problematiky. Vraťte tomu nadhled, jinak tu ostanou jen dva co hájí své.
  4. To: FRANK Přesně, tak to chápu i já. Ti co nemají plnohodnotné kolo by nemohli na hory, mám na mysli hlavně ty kola 135/? která mají konstrukční rychlost do 60Km/h max. 80Km/h
  5. To: Vorlajz Nejnovější generací zimních pneu je Winter Sottozero Serie II, vychvalují je a výrobce hlásá: nejlepší nabídka bezpečí a maximální výkon, jaký jen lze od zimní pneu požadovat, prý super volba pro sportovní vozy "nadupané" vozy typu Bentley,Porsche nebo Aston Martin.... Tak snad i ta Oi II snese toto obutí Jinak ještě k těm rezervním kolům ... a jejich přezování... podle zákona resp. Vyhlášky 341/2002Sb. se změnami a doplňky provedenými vyhláškou 100/2003 platilo toto: -Na vozidle se nesmí, s vyjímkou nouzového dojetí, současně použít pneumatiky různých rozměrů a konstrukcí a na téže nápravě musí být používány pouze shodné pneumatiky. Bohužel novější citaci z paragrafů jsem nenašel. Dále je tam mírný rozpor v zimních výbavě - zimní pneu mají být namontovány, když teplota poklesne pod 7st. C a neměli by být používány, pokud je teplota nad 17st. C. Při teplotách nad 17st.C se doporučuje jezdit jen do 90Km/h po ujetí cca 30min. zastavit a položit dlaň na běhoun, pneu nesmí přesáhnout 60st.C Zimní pneu s hloubkou dezénu pod 4mm není legálně uznávaná za zimní pneu. kol7
  6. To: ViktorMPI Koukej to do toho servisu fofrem vrátit, ať nezmršej další podvozek, tím že to při zvedání nepoužijou Jinak, klobouk dolů, prostě máš štěstí ( že jsi si toho všimnul ) ten "klacík" umí otočit auto i nabok. Ale nadruhou stranu, jestli to byla jediná nástraha zimy, tak jsi z toho venku. Hodně štěstí všem kol7
  7. Zdravím, také mám construct, pocity smýšené, po třech týdnech od instalace nešel zamykat, záruka je 5 let, během dopoledne odfrézováno a vyměněno za nový i s novým záručním listem, vše jsem řešil nejprve s fy Construct po tlf., ta mi doporučila servis, kde to bude bez problémů. Jsou však i takové servisy, kde vám při reklamaci zámku po 3 týdnech od montáže, potvrdí roční servisní kontrolu a naúčtují si seřízení a promazání - a ono nic, žádna změna jen zničenej záručák jedná se o fy v Hradci Králové v Novákových garážích. Neochota a arogance přijímacích techniků... Tedy pozor na servisy a zkuste jen s referencí od známých... - havarijní pojištění bylo samozřejmostí u ž s koupí vozu KOOP
  8. Tak dnes ráno Orlické Hory Šerlich -1 stupeň na silnici zatím souvislá vrstva do 2 cm tedy v 10h
  9. Při přezouvání stejný problém, kola držela jako by tam byly stále ještě šrouby
  10. Hledej, hledej, už jsem o tom četl byl tu i odkaz na kabeláž s dečkama.
  11. Tak už mě také zlobý Zakoupen referent MR08 do provozu 9.2007, koupen 15.10.2008 s 26 000Km, dodělán Construct a hagusy. - Už po týdnu přestal fungovat Construct, prý se musí odvrtat zámek, objednáno na 20.11. - Včera (2o.ooh) jsem odemkl auto dálkáčem a nešel zasunout klíček do zapalování, volal jsem servis škoda 24h, kde mi bylo sděleno, že je to na výměnu zap. skříňky a odtah a také to že se s tím ještě nesetkali. Velká ochota servismana a možnost zapůjčení vozu. Nedalo mi to a volal jsem bývalému zaměstnanci fy FAB který se podílel na konstrukci zámků, do deseti minut odstraněno, mohl jsem dojet domů. - drnčení od výdechů větrání nad rádiem, ale jen tehdy jezdím li s rodinou, jakmile řídí technik Š-A tak je klid - pískající cvrčci odněkud z palubovky Jinak zatím O.K.
  12. Připojuji se k tomu, že ten zákon je hovadina, měl jsem tři Š120, kolem staveb RD byla tato auto super pomocníkem. Sice jsem měl každé dva roky, a pokaždé skončily buď ve šrotu za 2000,- Kč nebo to poslední za 0,- ekologická likvidace, auta jsem kupoval kolem 12000,- Kč + drobné nutné investice do brzd, spojka, cca 3000,-Kč tedy kolem 15000,-Kč auta jsem rušil a vždy měli ještě cca rok platnou technickou, ale už to byla síla... přesto plně pojízdná. Ted když se opravdu slušná zmiňovaná auta pohybují stále kolem 10000,-Kč (nejsou li po kompletní přestavbě), k nim musíte od nového roku přičíst dalších 10000,- + evidenční kontrola, a přepis a jste na 25000,- tím se zvedá celá investice pro další možnou přestavbu. Na těch Š120 jsem najezdil každým rokem kolem 25oooKm, a ten kdo začínal s auty, které jsou mladšího věku nemají ponětí o tom co je to za štreky, 15ooooKm ročně v Oii je proti tomu odpočinek. A hlavně si myslím že to má stát dávno zaplaceno v daních z pohonných hmot. A nějaké Eko cítění, též mám, ale když máme jako stát nastavené nějaké množství ekologických spodin a přebytky prodáváme na východ tak to moc nechápu. Tady se sice ušetří ovzduší, ale pro celek minimální efekt. Jen starosti mnoha lidí jezdících na karburátorech se zvýší, spousta těch lidí, kteří jezdí v těch rádoby vozech, nepotřebují drahý servis, auto zvládne zprovoznit pruměrný kovář, ale u těch s Euro III a IV aby jste měl notebook, slušnou orientaci v pláncích a snad i elektro vzdělání a stejně není jistota že to pojede, viz mé zkušenosti v servisech s novími vozy. Na 120 stačilo kladivo a cca 8 Ks klíčů, sika kleště, a když bylo hodně zle tak belik vody a elektriku zvládl kdokoliv, ovšem v Návodu k obsluze Oii jsem schéma elektriky neviděl, asi proto se v tom v servisech tak dloho patlají, nemají je ani tam. Možná že by mohl někdo namítat že to byla ztráta času, ale i to mi nepříjde, oprava byla vždy během 6h a to na dvoře, ať se to týkalo výměny motorů, částí karoserie nebo elektro instalace. V Oii mám problem se zámkem zpátečky již od 7dne montáže, kde si v servise nechali zaplatit po 15dnech od namontování, roční prohlídku a zámek stejně nefunkční, a to nemluvě o klimatizaci kde jsem ztratil už 6dní možnosti užívání auta a nic nenašli. Ale Prostě je to šlendriánství chtít za tato auta poplatky, je to další daň za to že ta auta ještě jezdí, s čímž v MB nepočítali. IMG.pdf
  13. Slušné šípy za bezmála 125 miliónu Kč, bez xenonu, zesílený nárazník, maximálka kolem 200Km/h, Max. Power je 7,2 MW Bezpečnost: "Například při nárazu v rychlosti 110 km/h do nákladního vozu s cisternou o váze 15 tun zůstane kolem strojvůdce nepoškozený a nedeformovaný prostor" Bacha na šraňky
  14. Mám předek i zadek, jen na pííííípání, ale i tak super, předek má jiný ton než zadek, ozývá se to z výškáčů. Jde poznat podle tónů z které strany překážka je. (koupeno s autem)
×
×
  • Vytvořit nový...