Publikováno Listopad 9, 200816 r Mám Felicii 1.3 jednobodové vstřikování rok výroby 1996 a jezdím na systém BRC mono. Již dva roky mám problémy, když je motor studený po nastartování se přepne na plyn a po ujetí zhruba 100 metrů motor zhasne a nelze jej nastarovat až po delší době, ale není to pravidelné. Dále když je motor zahřátý nelze jej nastartovat až po delší době, když je studený. Měl jsem to v několika servusech, ale nevědí si s tím rady.
Listopad 10, 200816 r Ad 1) jak je na tom reduktor, když to chcípne? Není náhodou studený, pokud ano tak to může dělat vodní pumpa-špatné vyhřívání reduktoru. Ad 2) teplý/vřelý/ motor musíš startovat tak, že se lehce sešlápne plyn, protože při dojetí je sací potrubí i motor plný plynu a je tam bohatá směs, takže vyzkoušet se sešláplým plynem, tak 3-5 cm....
Listopad 14, 200816 r Autor Regulátor jsem nezkoušel. S tím teplým motorem jsem to rovněž nezkoušel, vyzkouším a dám vědět, Díky za radu.
Listopad 22, 200816 r Autor Karle děkuji za radu, při sešlápnutí plynového pedálu to v celku funguje, když je zahřátý motor. Při studeném motoru to zatím přestalo dělat. Ještě jednou děkuji, je vidět že jsi profík, montéři v servisech neumějí nic než pouze montáže a výměny agregátů.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.