Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar pánové máte vag a vis? vagem zjistíš závadu(číslo závady) a ve vis-u ho dáš do popisu závad a tam ti to napíše co to je. jinak se vagem dá udělat podrobný test všeho v autě.

Vloženo

Jinak ta škrtící klapka je dost náchylná na razantní jízdu např. v rozbředlém sněhu ,ledu atd. kdy se snažíte držet auto pod plynem a jet co nejrychleji a vjedete do toho ,dojde k prokluzu kol a následně na to reaguje řídící jednotka ubráním výkonu i zavřením skrtící klapky.Nevalný vliv má taktéž silnejší mráz který působí na plastová kolečka,která jsou z dost tvrdého plastu (jsou křěchká) a přitech razancích to nevidží. Rada vtěhle situacích jezdit s citem a když to jde a máte ESP tak ho vypnout a klapka nebude ubírat výkon.

Vloženo

ano, i v mem pripade to ve VAGu bylo jako zavada zhavicich svicek na valci 1 a 3, ale na MAXi DOTu to ukazovalo "Emise do dilny". to je univerzalni hlaska pro x ruznych chyb...od klapky,ruznych hadicek az po lambda sondu..bez VAGu asi vic nezjistis.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Tak se mi dneska z niceho nic rozsvitila tahle kontrolka a zacala mi hlasit Emise Do dilny! Budu teda muset nekam v utery zajed. Mate nekdo poneti co to muze byt? Zdali tim muzu jezdit nebo bych to radeji mel nechat stat. Pripadne tip na dobreho servismana? Nemate tu nejakyho klubovyho sikulu? Diky za nazor.

Ahoj,

tak u mě to byla škrtící klapka, když jsme vyndali tu původní a rozdělali, bylo v ní plno oleje nebo nějakýho mazu, asi se tam dostal kolem hřídelky, na které je ta klapka a vypálilo to motorek. Dnes sjme namontovali novou, vyměnili jsme vypálenou pojistku a vše OK. Oprava celkem 6021,-Kč s DPH takže ať si ji ve Škodovce strčej za těch 9700,- nebo kolik někam.

zdraví Tomáš

Vloženo

Ja se taky hlasim do klubu stastne klapajicich. Po dlouhem patrani jsem zjistil, ze nova klapka proste neklapala..to byl celej problem. Probehla belskova reklamace a uz je vse v poradku. Jen toho starani nez na to clovek prisel.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo
Tak se mi dneska z niceho nic rozsvitila tahle kontrolka a zacala mi hlasit Emise Do dilny! Budu teda muset nekam v utery zajed. Mate nekdo poneti co to muze byt? Zdali tim muzu jezdit nebo bych to radeji mel nechat stat. Pripadne tip na dobreho servismana? Nemate tu nejakyho klubovyho sikulu? Diky za nazor.

Tak já už jí mám opět rozsvícenou také na Supu 2.0TDi 2006. poprvé to bylo za 2500 v servisu v Plzni (zhavici svicka v cudu) a tak jsem zvedavej co to bude nyní... uz jsem najel cca 400km a nepostrehuji zadny vykonovy propad ani vyssi spotrebu - proste vse funguje standardne az na tu kontrolku :)

Minule to dali na VAG a určili, že to byla chyba typu sporadicka. Navíc prej se kontrolka rozsvítí pokud se 10x po sobě odečtou z čidel nesprávný hodnoty a pak se to samo prostě nevypne...Musí se do servisu na připojení na VAG :(

Nevíte, zda se s tím dá jezdit??? (do další standardní kontroly v 80tis mi chybí 5 tis km...)

Je možné zjistit na VAGu datum vzniku chyby???

Nemá někdo ten VAG "doma" a za lidovku to nenapojil, prosim??? (Plzeň a okolí).

Děkuji.

Pavel J.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Prosím o radu začla mi svíti kontrolka EPC motoru a EMISE do servisu tak jsem zajel do Škodovky a udělaly diagnostiku

a vyjelo :

12547 P3103 000

Motor klapky v sacím potrubí V157 vadný cena prý 6606,60 Kč

Prosím o číslo dílu/ název dílu moc děkuji

není jiná možnost jak to opravit nebo vyčistit?Jsem nováček s tímto autem

Je možné že je to škrtící klapka špinavá?

děkuji moc za odpověd.

Editováno: , autor: jtfcobra
Vloženo

Tak já už jí mám opět rozsvícenou také na Supu 2.0TDi 2006. poprvé to bylo za 2500 v servisu v Plzni (zhavici svicka v cudu) a tak jsem zvedavej co to bude nyní... uz jsem najel cca 400km a nepostrehuji zadny vykonovy propad ani vyssi spotrebu - proste vse funguje standardne az na tu kontrolku :)

Minule to dali na VAG a určili, že to byla chyba typu sporadicka. Navíc prej se kontrolka rozsvítí pokud se 10x po sobě odečtou z čidel nesprávný hodnoty a pak se to samo prostě nevypne...Musí se do servisu na připojení na VAG :(

Nevíte, zda se s tím dá jezdit??? (do další standardní kontroly v 80tis mi chybí 5 tis km...)

Je možné zjistit na VAGu datum vzniku chyby???

Nemá někdo ten VAG "doma" a za lidovku to nenapojil, prosim??? (Plzeň a okolí).

Děkuji.

Pavel J.

Ahojky,

jen doplnim nejake info k výše uvedené závadě. Stále jsem nebyl v servisu a už s kontrolkou "Emise - do dílny" jezdím 1500km a je zajímavý, že už 2x mi sama z ničeho nic zhasla a paradoxně se objevila vždy opětovně, když jsem nabral V-POWER DIESEL u Shellu. Nicméně u mě žádné výkonové ani kouřové nebo spotřebovní problémy rozhodně nejsou - vše jakoby kontrolka ani nesvítila :) Jen ten zvuk při nastartování mě pěkně sejří :( Jelikož za 2tis km mám servisku, tak vyměním žhavičky a snad to bude OK.

Tak SUPum 3x zdar !!!

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

zdravim pani mam OII 2O04 2,O TDI 103kw nedavno mi začala svietit kontrolka motora a vypisovat emisie do dielne... auto ide v pohode setko slape keby ta kontrolka nesvietila ani neviem ze sa nieco stalo. skusal som ist po poistke po poistke F8-regulacne ventily, poistka bola zla tak som ju vymenil ale problem stale pretrvava stale mi svieti kontrolka motora a stale vypisuje to iste.... prosim o radu zatial dik :help:

Vloženo

Pokud to bylo pojistkou tak by to mělo cca po 10 startech zhasnout.

Nebo naštiv dílnu - někoho s VAGem ať ti načte chyby a smázne to a uvidíš jesstli chyba naskočí znova.

Vloženo

taky se mi kontrolka rozsvítila, nic jsem s autem nedělal a ještě ten den asi po čtvrtém startu zase zhasla a od té doby je klid. Ve fabii se mi to stalo taky, tam to trvalo déle, asi 20 stratů a skoro týden. Takže buď zajet na VAG a nebo počkat, jestli nezhasne časem sama. Když auto jede normálně a navíc tam odešla pojistka, tak bych tipoval, že zhasne sama.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

ahojte aj mne sa rozsvietila kontrolka.. ale rozdiely v spotrebe nebadat.. dnes rano som nastartoval a otacky 2x krat klesli az tak .. ze proste zdochol motor.. tak potom na 3 krat som to drzal na vyssich otackach .. a uz potom nezdochol.. neviete co to moze byt? (hovorite tu stale o tej oranzovej kontrolke co vyzera ako motor ale v skutocnosti v navode sa pise ze je to nieco ako system kontrolky vyfukovych plynov)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Čus pánové taky mám problém s O2 20tdi motor BKD,s (emise motor do dílny).Dnes jsem byl na vagu a píše mi to tyhle 2 závady.19559-motor klapky sacího potrubí (V157):vadný

17057-válec 3 žhavicí obvod (Q12)chyba funkce

Chyba je ve škrtící klapce!Chci si koupit novou našel jsem nejlevnější za 3630kč(www.cc-autodily.cz)jen by mě zajímalo jestli se musím držet nějakého označení!038128063M,038128063G,038128063L.Nebo je jedno z jakým označením klapku koupím?

Předem díky za radu.

Vloženo

Čus pánové taky mám problém s O2 20tdi motor BKD,s (emise motor do dílny).Dnes jsem byl na vagu a píše mi to tyhle 2 závady.19559-motor klapky sacího potrubí (V157):vadný

17057-válec 3 žhavicí obvod (Q12)chyba funkce

Chyba je ve škrtící klapce!Chci si koupit novou našel jsem nejlevnější za 3630kč(www.cc-autodily.cz)jen by mě zajímalo jestli se musím držet nějakého označení!038128063M,038128063G,038128063L.Nebo je jedno z jakým označením klapku koupím?

Předem díky za radu.

Ahoj,

měl jsem ten samý problém.Klapku jsem vyndal, vyčistil od usazenin a cca 3000Km klid.

Vloženo

Kontrolka se mi také rozsvítila a po dvou dnech zhasla.Po několika dnech se zase rozsvítila.Tak to bylo asi 3x .Zatím se asi tři měsíce nerozsvítila. :)

Vyčistil jsem klapku i EGR,zajel jsem na VAG kde mi smazali chybu po cestě domů vše OK až do té doby co jsem znovu zapnul klíček(40min).Znovu se rozsvítila kontrolka a svítí pořád!spotřeba se zvedla a je to lenivější,při chcípání motoru je větší chvění.Tu klapku budu muset každopádně koupit,to mě asi nemine!

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak dnes jsem zůstal vyset na cestě, rozvítila se kontrolka emisí, vypnul se motor a na MAX dotu hláška emise do dílny. Nechal jsem se odtáhnout do servisu a zítra uvidím. Mám 1,9 TDI 77 kw. Máte někdo zkušenosti 1,9?

Vloženo

takhle se tezko odhaduje co to muze byt :)

Ja bych se chtel zeptat jestli jste nekdo nechal softwerove odstranit tu problematickou klapku ? Protoze precejenom tam je pouze kvuli ekologii a udajne komfortni zhasinani motoru lze nechat normalne fungovat.

Vloženo

Tak dnes jsem zůstal vyset na cestě, rozvítila se kontrolka emisí, vypnul se motor a na MAX dotu hláška emise do dílny. Nechal jsem se odtáhnout do servisu a zítra uvidím. Mám 1,9 TDI 77 kw. Máte někdo zkušenosti 1,9?

Jaký máš typ motoru a rok výroby???

  • o 5 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak už jsem po servise... byla to taky klapka sání. Koupil jsem ji na skoda-dily.cz a vyšla na 5300Kč po slevě (ve škodovce 6500Kč). Cena práce v servise škoda: 680Kč (vč. nějaké vyměněné pojistky).

Problém odstraněn

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...