perníkář Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Hledal jsem hledal zda-li již něco podobného tu není. Nedávno jsem slyšel že snad paliva Shell jsou co se týká kvality paliv ty nejlepší. já osobně tankuji u OMW málokdy naberu u jiné stanice to už musí být... zatím se mi zdáo vše v pořádku. pak jsem ale slyšel o palivech Shell.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Ahoj, mám taky 1.6/74 kW a tankuji jenom Shell V-Power a musím říct, že rozdíl od normálního Naturalu 95 tam je. Zkoušel jsem brát i OMV Carerra 100, ale tady jsem rozdíl mezi V-Power a Carerra nepocítil (spíš minimální, téměř žádný)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Hmmm, já jsem zase četl o palivech Shell v ČR velice nehezký článek a mimo jiné tam bylo zmíněno, že se jedná o naprostoobyčejné phm ikdyž prodávané s velikou přirážkou. Obdobný článek vyšel v posledním Autotipu a výsledek byl přibližně následující. "Čekali jsme od toho víc..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 to lukash: netýkal se ale ten nehezký článek Shell nafty? Na benzín si nikdo nestěžoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 Taky sem neslyčel na Shell nic pěknáho, kámoš co má octu RS říkal že s benzínem shell mu to nejede úplně nejlíp a na takových motorech si myslím že se to dá dost poznat. ale samozřejmě může to být kec. Ale osobně na shell maximálně vysát auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 Carrera 95 je jasná volba! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 (editace) No mě zase nepřijde nějakej rozdíl mezi N95 a carrerou....snad jen v ceně že carrera je o kačku dražší... Editováno: 21. Listopad 2008, autor: Marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 taky mi přijde, že v tom není skoro rozdíl. ani ve spotřebě ani v dynamice. podle mě je to jenom pocit,že to líp jede, když sem za ten benzín dal o 2kč víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 jedine Shell V-Power....neni pravda, ze jsem dal o dve kacky vic a pocitove se jede lepsi. Taky kdyz to chces vyzkouset, tak musis vyjet par nadrzi, aby jsi ten rozdil poznal a ne na jednej nadrzi, kde mas jeste natural95 je fakt, ze to neudela stihacku, ale auto je zivejsi, lepsi rozjezdy a akcelerace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 21. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 to s tebou musím souhlasit, nějaké výslekdy poznáš až po delším používání. Pokud natankuješ ani né plnou nádrž kde budeš mít ještě zbytky pětadevadesátky tak to je pěkně vo ničem!!! a ty tankuješ už jen u Shellky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 22. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 tak dnes jsem tam natankoval poprvé Shell W Power tak uvidíme či bude zlepšení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
last.train Vloženo 22. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 Já tankuji 95-ti oktanový Shell V-Power do svého už třetího auta. 1.Škoda RAPID 136_2.FIAT Punto 55S_3. Škoda OCTAVIA 1.8T. Všechny byly ojeté a u všech jsem pozoroval zlepšení, ale až tak po 3-tí nádrži. /Při prvním natankování bylo patrné spíš zhoršení./ Auto začalo líp reagovat na plyn /při prošlápnutí letí hned do otáček-není tam žádné zakucknutí/ a tak po 6-té plné nádrži klesla i o nějakých 0,5 l spotřeba. Ale je to jen můj názor. Možná má někdo opačnou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 22. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 právě že jsem dostal radu ať začnu tankovat u Shell, že to mám příznivý vliv. Budu s tím pokračovat nadále a dodržovat to abych ta paliva nemíchal... říkám uvidím jaké to přinese změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 22. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2008 Odzkoušej a uvidíš. Já osobně mám zkušenosti různé. U laděné Feldy 1.6 byl přechod z N95 na VP nebo zpět poznat okamžitě. U VP hlubší zvuk, rychlejší reakce na plyn a lepší zátah v nižších otáčkách, po pár nádržích zvuk o poznaní hlubší a tišší a lehký pokles spotřeby. Pak při natankování běžného N95 bylo auto "zdechlé". Podonou zkušenost udělali kolegové s Feldou 1.3 a Vectrou 1.8. Teď u Okty jsem zkusil 3 nádrže VP, ale rozdíl nula nula nic proti tomu nejlevnějšímu benzínu, co mám na své každodenní trase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 Ja vyzkousel taky uz kde co, ale nejlepsi pomer vykon/cena je u obyc N98. Jinak to jede samo nejlip na V-power racing OMV jsem bral dlouhy roky nejcastejs, posledni cca rok uz tam nejezdim, vyrazne se zhorsili a auto na to div neudusi. Neni to u jedny pumpy, zkusil sem jich posledni dobou vic a vzdycky stejnej vysledek, nevim, co zmenili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 24. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 Tak ty dáváš přednost N98? V-Power Racing... díky za další info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 Jojo, posledni dobou jezdim prevazne na N98 (ale auto na nej zere cca o pul litru vic, aspon podle palubaku, ale to muze byt i tim, ze to proste svadi k tomu, trochu to tocit ), jinak VP racing je bomba, ale trochu drahej spas, obcas si dopreju plnou, pak si vycistim sedacku a zase jezdim normalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 24. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 Já osobně mám zkušenosti různé. U laděné Feldy 1.6 byl přechod z N95 na VP nebo zpět poznat okamžitě. U VP hlubší zvuk, rychlejší reakce na plyn a lepší zátah v nižších otáčkách, po pár nádržích zvuk o poznaní hlubší a tišší a lehký pokles spotřeby. Pak při natankování běžného N95 bylo auto "zdechlé". Podonou zkušenost udělali kolegové s Feldou 1.3 a Vectrou 1.8. Tenhle popis sedi i u mne. Jinak auto je cipovany, ma KN filtr, Denso svicky, ladak, lehkobeznej olej, nevim, jak moc to bude znat u auta bez tehle "uprav" Jo a mimo jine se taky vyrazne na ty lepsi benziny, aspon u mne, klidni volnobeh a studenej motor nema takovy trable se probudit, obzvlast v pondeli po ranu je to znat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 25. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 no kdesi swm četl, že u aut co nejsou na 98 postavený to nemá smysl to tam lejt. bylo to myslim v SM. a BMW 1 mělo dokonce nižší výkon a vyšší spotřebu než na 95... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 25. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 SM uz nekolik let nectu, prave z tehle duvodu Ale ta vyssi spotreba tam asi je, u beznyho N98 myslim. U VP zase naopak dolu. Ale vyzkouseno, ze smysl to opravdu ma, aspon u me s tema myma "upravama". I Sportmotor snad N98 doporucuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.