Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

čaute, na jaře chci dát povozek cca o 30mm níž- abych se 17" kolama nevypadfal jak octavia scout, ale zatim nemam na komplet pružiny a tlumiče, tak přemýšlím pouze o pružinách. Jenže teď jsem našel nějakou tabulku jízdních vlastností a kombinace - snížené pružiny+serie tlumiče- byla uplně nejhorší... tak nevím, kdo máte zkušenost pouze se sníženejma pružinama? (mám OI 1.8 20V) dííííky

Vloženo

Nevim, mozna se mnou bude spousta lidi nesouhlasit, treba to i vypada dobre, ale z mich zkusenosti na pikacu. I kdyz jsem to mel kdysi na Mazde a ne na Okte. Pak sem radsi nasetril a koupik komplet. A od te doby nikdy jinak. Muj osobni nazor...

Vloženo

neco podobneho jsem slysel...no lepsi pruziny cca 3500kc a nasel jsem celou sadu JOM aji s tlumicama -35mm dost me to laka,ale jaka bude asi kvalita...to by jsem si radsi nechal serii...no nevim nevim no...

Vloženo

mám celej komplet Supersport - cenovka na Fabku 8200,-, snížení -35/-35 a sem spokojenej, jediný co mi vadí, že reznou.. :feve:

jinak pružiny + série tlumiče dost skáče, přece jen je lepší koupit celej set ;)

Vloženo

stk jsem s perkama udělal bez problému, lae vyrazil mě za origo xenony, že nemám nivelaci automatickou, blb jeden starej

Na Fabce jsem měl stavitelnej eibach, teď na Octavii mám HP stavitelnej. Jen pružiny už nikdy ;)

Vloženo

no a aco kdyz dam jenom pruziny??jak se to auto bude púresne chovat,jak na silnici tak na dilech treba tlumicich?M?nevymlati se brzo??a jak to je s stk pouze s pruzinama??divvaji se na to?nebo je to nezajima?

Vloženo

když vono je to tak levný, no nekup to :)

já bych to nekoupil :p

auto jen s brkama - bude pohopsávat a poposkakovat, nedej bož až bude nějaký zvlnění na silnici a dostane se to do rezonance :D

stk, jak kde, samozřejmě, že s nějakým TUV certifikátem máš v čr smolíka

Vloženo

to jsem uz slysel no toto..takze to bude asi pravda...a co ta levna verze sport podvozku??nemate stim nekldo zkusenost??nebo to zavrhujete??je sic e pravda jak tu nekdo rikal to prislovy stim bohatym na to aby jsem si kupoval levny veci ,ale ne vse co je levne musi byt spatne prece... i kdyz tady to je jasny ,ale pro prehled se ptam.

Vloženo

...no mám len pružiny-3cm(eibachy)+origo tlmiče a žiadne odskakovanie neregistrujem ale na druhú stranu to nejak nehrotím. jemné poskakovanie som zacítil na D1 Brno-Praha ale to asi ucítiť aj na HP-čkach :) . nebál by som sa ani "odfajčenia" tlmičov,pretože moje pružiny tam montoval ešte nemčúr a už ja som nabehal 30tis. km a všetko drží v pohode. jasné,že to nieje to pravé orechové ale účel to splní.

Vloženo

vono taky jde oto co od toho člověk čeká, když dáš snížený pružiny tak má auto níž těžiště což je +, auto líp vypadá+, je tvrdší, což je + na dobrejch silnicích(ale to samí platí i u kompletního podvozku) na rozmlácenejch silnicích to je mazec..

a tlumiče pokud už maj třeba pul života zasebou tak asi pujdou doprdele dřív-protože po snížení budou makat v jinejch vejškách, tak bych třeba k těm sníženejm pružinám prdnul aspoň tlumiče nový, pak by měla bejt kombinace vpoho..

já vyzkoušel oboje, komplet podvozek mi vyhovoval víc, ale je taky tvrdší

Vloženo (editace)

Zaujimalo by ma ci uz niekto skusal kombinaciu Bilstein B4 plynokvapalinovych tlmicov a pruzin z O1 RS.

Ak ano, ake s tym mate skusenosti? Original tlmice z O1 RS su tiez plynokvapalina, ale zda sa mi ze tie Bilstein B4 si s tymi

kratsimi pruzinami z O1 RS moc nerozumeju... v rychlostiach 80 a viac km/h je to parada, omnoho istejsi pocit ako so seriovymi

pruzinami, ale pri nizsich rychlostiach to na hrbolatej ceste tie tlmice akosi nevedia udrzat a auto sa obcas aj viackrat zhupne....

na seriovych pruzinach toto nerobilo, takze to bude urcite tou kombinaciou. Viac ako 2cm to znizovat nechcem, preto rozmyslam

ze tam dam original RS tlmice, aj ked nazory su rozporuplne... niekto povie ze O1 RS podvozok na TDI nie je ono, niekto povie ze to je super...

Editováno: , autor: subz3ro
Vloženo

Taky uvazuju dat pruziny z RS a nejake nove tlumice. Mam ted Bilsteiny a seriove pruziny. trosku bych to chtel snizit, i kdyz nekdy me spis vrta hlavou ze ne,pac u nas ty cesty a patniky.... no nevim jeste

Vloženo

mam podobny dotaz jako vsichni ostatni , rad bych zainvestoval ted v zimne do podvozku, akorat jsem nerozhodny co se tlumicu a pruzin tyce, hodne ruznych nazoru jsem nase,l ze ralativne dobry pomer komfort/sport nabizi vyrobky firmy Weitec - rada Ultra GT TX plus - mate tedy nekdo zkusenosti s toudle znackou na kompletnim pevnem podvozku ? pripadne doporucite neco jineho ? muj rozpocet pro todle je max 15kkč

Pocitam ze budu muset ozelet komfort a predem informuju ze do auta nacpu jeste vsechny silenbloky od powerflexu, a proto se ptam nebude auto kostitras? jezdim hodne dalnice prakticky z 80% a v soucasnosti projizdeni pricnych nerovnosti je s combikem o drzku od 170 vys uz to je vylezene adrenalinovy sport.

Diky za nazory

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...