Publikováno Červenec 17, 200718 r Uz asi vime a zkusime... also... er nimmt sich den VAS 5052 (CAN fähiger tester) geht dann auf Steuergerät 44 (Lenkhilfe) dann geht er auf die 10 (Anpassung) dann gibt er über die TAstatur Kanal 01 ein und quitiert mit Q dann siehst du oben einen Wert stehen (bei mir war es die 3..) da hier von 1 an geztählt wird. unten kann er dann per tastatur den gewünschten Wert eingeben. der ist dann erst mal im Testmode angepasst. Wenn er dann auf speichern geht ist der auch dauerhaft im EEprom gespeichert.. also alles uper easy... Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!! Upraveno Listopad 21, 20168 r od Pawouk
Červenec 18, 200718 r Autor Takze... Opravdu na 44 - 01 se to nachazi. Mam tam 5 coz podle subjektivni tuhosti je nejlehci. Co tam mate Vy ?? Pri cteni tohoto kanalu sem sledoval Nm na rizeni. Pri lehounkem dotyku rizeni to hazi 0.125Nm S podivem jsem spatril ze na jednu stranu pri stejnem otoceni mam vice a na druhou mene Nm. Na maximalce doleva i doprava take. Nejaka zkusenost ??? Proc to nejni na obe strany stejne. Preci z pozice 0 by jedna otacka vlevo mela byt stejnej kroutak jako vpravo. Nemuze toto naznacovat ze nekdo v servisu si hral s rizenim ?? Zacinam takze me nekamenujte.
Červenec 19, 200718 r Autor V ramci diagnostiky rizeni, kde udajne je mozne na O2 nastavit ,,tuhost,, posilovace rizeni jsem pomoci VAG COM nasel RJ ktera udajne ma toto nastarosti. Je to modul 44 PRIZPUSOBENI Tam je to byte 01 v nem jsou hodnoty. melo by se dat zmenit od 1 do 5 pricemz 5 je nelheci rizeni a 1 nejtuzsi. Vem si lajcky jak tuhy volant je v klidu a jak lehky je po nastartovani kdyz se aktivuje posilovac. Touto hodnotou pak regulujes tuhost rizeni pri jizde. Nevim jak vice to lajcky popsat. Pak jsem provedl test jaka sila pusobi pri dotyku rizeni a lehounkem pootoceni na jednu ci druhou stranu. Nevim zda-li hodnota odporu rizeni je relevantni ale pri pouhem letmem dotyku je to sila 0.125Nm Lze pote sledovat jak to defakto probiha kdyz kroutis a jedes. Atd Atd... Umi to nekdo lepe popsat ??? o)))
Červenec 2, 200817 r Tak ja ozivim tuto temu. Skusil si to teda pritvrdit? Ako sa to spravalo? Mne ta preposilovanost napriklad vadi.. Vyhovuje mi skor nastavenie á la BMW - teda tuhsie.
Červenec 2, 200817 r No krasa, dakujem. A skusal si to uz na aute? Zaujimal by ma vysledok.. Ci je to citelny rozdiel. Nemam doma moznost si to spravit sam, tak odskusat to nemozem.
Červenec 2, 200817 r Hm.. nech pozeram ako chcem, to cislo v serviske nikde nevidim. Na prvej strane je ciarovy kod, oznacenie motora a plno cisel. Ani jedno sa nezhoduje
Listopad 18, 200816 r podľa mňa na MR nezáleží keď ja som to nastavil na MR05 aj 06, tak to musí ísť aj na 07/08
Listopad 18, 200816 r Údajne práveže záleží,vraj u MR 07 a 08 to nejde,ak máte niekto presnejšie info,opavte ma.
Prosinec 24, 200816 r Skúšal som napojiť Vag com 704.1 na Octaviu II facelift ale s niektorými jednotkami sa mi nepodarilo nadviazať spojenie. Neviete v čom je problém?
Leden 23, 200916 r Ahoj Mam problem nemuzu přijít jak ve VAG-COMu posuni servisní interval.... Pokoušel jsem se to najit ve VIS ale marně. Můžete mi prosím někdo poradit? Předem děkuji za rady.......
Leden 24, 200916 r 17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období.
Březen 24, 200916 r Verze 805.1: Aktualizovaná databáze Podpora nových modelů Podpora nových modelů v AutoScanu Automatický reset servisních intervalů Verze 805.0: Nové obchodní jméno – VCDS Podpora nového komunikačního protokolu protokol UDS / ODX / ASAM Kalkukačka dlouhého kódování přímo ve VAG-COM Seznam instalovaných jednotek vozu Možnost ukládání aktuálně prováděné operace Programovatelné automatické postupy vice na http://www.vag-com.cz/vag-com.html
Březen 24, 200916 r dík za info. Mám totiž možnosť kúpiť VAG704, viem že je aj nový (805) a neviem sa rozhodnúť. Chcem to výhradne pre svoju potrebu (svietenie, KM, tempomat, mazanie chýb.....)
Březen 24, 200916 r Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...
Březen 24, 200916 r 17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období. No nevím ale já tohle dělám na kanále 40, 41,.. FilipV : nevím jak u OII face ale OII do MR08 úplně bez problémů VAG 607, všechny jednotky OK...
Březen 24, 200916 r Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ... Tak to je nesmysl. Na Octavie 1, Fabie, atd ... staci KKL kabel, HEX neni NUTNY !!! Pro Octavii II je potreba HEX-CAN kabel, na verzi az tolik u OII nezalezi ...
Březen 24, 200916 r Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ... mám octaviu2, 1,9/77kW, 05/2005. Podla toho čo píšeš mi je 704 na nič. Díki moc, memám s tým zatial skúsenosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.