Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zajímalo by mě, jestli motor 1,4 MPI 50 kW u Śkody Fabia je tuzemský (vyrobený firmou Škoda v Mladé Boleslavi) nebo je dovezený z koncernu Volkswagen.Děkuji za odpověď

Vloženo

Da, da, na milionkrát překopaná 1000-ovka MBéčko ;) Těsně před Fabií byl coby 1,3MPi ve Feldě ve dvou výkonových variantách 40 a 50 kW, tuším, že kvůli neustále se zvyšujícím nárokům na plnění přísnějších emisních norem a pružnosti byl naposledy v historii tohoto motoru překopán na 1,4MPi, opět ve dvou výkonových variantách 44 a 50 kW a dán do Fabie...

Dál už ho neustále modernizovat nešlo, 1,4MPi ve Fabii bylo maximum, co se z něj dalo modernizacemi dostat a vzhledem k vývoji emisních limitů i trendu snižování spotřeby, zvyšování výkonu, pružnosti a nastupujícímu trendu maloobjemových agregátů musel prostě přijít modernější motor a ten u Fabií přišel v podobě 1,2HTP, ale to už je jiná kapitola... ;)

Vloženo

1.2 HTP je sice moderna, ale SLABA. Ja mam combika 1.4 50 kw a rodicia maju 1.2 HTP 47 kw. Tomu Htp-cku vravim vysavac. Je to tiche a slabe. Skusal som do akej hranice sa dostane Htp vo volnobeznych otackach. 1.2 Htp 3500 otacok a nad som myslel ze my motor vyskoci. 1.4 50 kw hravo 5500 otacok. A pocul som ako firmy kupuju zamestnancom combiky v HTP. Ved vyrobca uvadza spotrebu okolo 6,5 litra. No skutocnost je vsak ina ked sa combik obsadi 4 chlapmi plus batozina a zdolava aj stupania. Vtedy je aktualna spotreba aj 10 litrov. Ja mam uz vise 2 rokov 1.4 50 kw v combi a uzil som si a som spokojni az na male chyby. Nic netrva vecne. B)

Vloženo
Skusal som do akej hranice sa dostane Htp vo volnobeznych otackach. 1.2 Htp 3500 otacok a nad som myslel ze my motor vyskoci. 1.4 50 kw hravo 5500 otacok.

Jestli to dobre chapu, tak jsi to zkousel tocit na neutral? Pokud jsi na HTP vytocil jen 3500 otacek, tak doporucuju navstivit odbornou opravnu, jelikoz to mate rozbite.

Dalsi diskuze HTP vs. MPI jiz probehla v jinem tematu s nejistym vysledkem.

Vloženo

No kdyz tak ctu prispevek bacila78, mam silny pocit, ze ma bacila i nekde v sobe. lol

Uz jen jeho "test" do akej hranice sa dostane HTP vo volnobeznych otackach je fakt usmevnej.

Dale mi prijde, ze ani netusi, co znamena normovana kombinovana spotreba udavana vyrobcem...

Jen ne dalsi flame na tema HTP vs. MPi!

Vloženo

Jims1: dalsi dovod ukoncenia vyroby MPI motorov bola emisna norma a preto boli akoze nahradene za uspornejsie HTP motory ;)

p.s.: MPI motory plnili euro 3 ( emisna norma ) co uz bolo malo a muselo sa prejst na euro 4, ktore je doteraz.

Vloženo
Jims1: dalsi dovod ukoncenia vyroby MPI motorov bola emisna norma a preto boli akoze nahradene za uspornejsie HTP motory ;)

p.s.: MPI motory plnili euro 3 ( emisna norma ) co uz bolo malo a muselo sa prejst na euro 4, ktore je doteraz.

Pěkná pohádka :smich:

Vloženo

edadavids: ok berem euro 3 mali s jednou lambda ( prve rocniky ), ostatne mali euro 4 a dve lambda.

p.s.: inak dovod preco bola ukoncena vyroba 1,4 MPI bola aj preto ze fabia je mestske auto a potrebovali do toho aj motor ktory by mal nizsiu spotrebu a kedze boli v ponuke dve 1,4 MPI a 1,4 16V tak je logicke ze 1,4 16V ostala lebo je modernejsia a dobuducna ju budu vylepsovat, tak padla za obet 1,4 MPI a bola nahradena mestskym, uspornejsim motorom 1,2 HTP. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...