Publikováno Prosinec 29, 200816 r Zajímalo by mě, jestli motor 1,4 MPI 50 kW u Śkody Fabia je tuzemský (vyrobený firmou Škoda v Mladé Boleslavi) nebo je dovezený z koncernu Volkswagen.Děkuji za odpověď
Prosinec 30, 200816 r Da, da, na milionkrát překopaná 1000-ovka MBéčko Těsně před Fabií byl coby 1,3MPi ve Feldě ve dvou výkonových variantách 40 a 50 kW, tuším, že kvůli neustále se zvyšujícím nárokům na plnění přísnějších emisních norem a pružnosti byl naposledy v historii tohoto motoru překopán na 1,4MPi, opět ve dvou výkonových variantách 44 a 50 kW a dán do Fabie... Dál už ho neustále modernizovat nešlo, 1,4MPi ve Fabii bylo maximum, co se z něj dalo modernizacemi dostat a vzhledem k vývoji emisních limitů i trendu snižování spotřeby, zvyšování výkonu, pružnosti a nastupujícímu trendu maloobjemových agregátů musel prostě přijít modernější motor a ten u Fabií přišel v podobě 1,2HTP, ale to už je jiná kapitola...
Prosinec 31, 200816 r 1.2 HTP je sice moderna, ale SLABA. Ja mam combika 1.4 50 kw a rodicia maju 1.2 HTP 47 kw. Tomu Htp-cku vravim vysavac. Je to tiche a slabe. Skusal som do akej hranice sa dostane Htp vo volnobeznych otackach. 1.2 Htp 3500 otacok a nad som myslel ze my motor vyskoci. 1.4 50 kw hravo 5500 otacok. A pocul som ako firmy kupuju zamestnancom combiky v HTP. Ved vyrobca uvadza spotrebu okolo 6,5 litra. No skutocnost je vsak ina ked sa combik obsadi 4 chlapmi plus batozina a zdolava aj stupania. Vtedy je aktualna spotreba aj 10 litrov. Ja mam uz vise 2 rokov 1.4 50 kw v combi a uzil som si a som spokojni az na male chyby. Nic netrva vecne.
Leden 1, 200916 r Skusal som do akej hranice sa dostane Htp vo volnobeznych otackach. 1.2 Htp 3500 otacok a nad som myslel ze my motor vyskoci. 1.4 50 kw hravo 5500 otacok. Jestli to dobre chapu, tak jsi to zkousel tocit na neutral? Pokud jsi na HTP vytocil jen 3500 otacek, tak doporucuju navstivit odbornou opravnu, jelikoz to mate rozbite. Dalsi diskuze HTP vs. MPI jiz probehla v jinem tematu s nejistym vysledkem.
Leden 1, 200916 r No kdyz tak ctu prispevek bacila78, mam silny pocit, ze ma bacila i nekde v sobe. Uz jen jeho "test" do akej hranice sa dostane HTP vo volnobeznych otackach je fakt usmevnej. Dale mi prijde, ze ani netusi, co znamena normovana kombinovana spotreba udavana vyrobcem... Jen ne dalsi flame na tema HTP vs. MPi!
Leden 2, 200916 r Autor Ve kterém roce se přestaly vyrábět motory 1,4 MPI 50 kW u Fabií?Ŕekl bych tak v letech 2002-2003
Leden 2, 200916 r jj myslim ze v roku 2003 bola ukoncena vyroba MPI. proč se přestaly vyrábět 50 Kw 1.4 Mpi??
Leden 2, 200916 r lebo tie motory nahradila nova konstrukcia motrou HTP ... MPI 44 kw - HTP 40 KW MPI 50KW-HTP 47KW...
Leden 2, 200916 r Jims1: dalsi dovod ukoncenia vyroby MPI motorov bola emisna norma a preto boli akoze nahradene za uspornejsie HTP motory p.s.: MPI motory plnili euro 3 ( emisna norma ) co uz bolo malo a muselo sa prejst na euro 4, ktore je doteraz.
Leden 2, 200916 r Aj Mpi 1,4 plnia normu Euro-4 napr 1,4 mpi 44kw AZF. Upraveno Leden 2, 200916 r od vikino1
Leden 3, 200916 r Jims1: dalsi dovod ukoncenia vyroby MPI motorov bola emisna norma a preto boli akoze nahradene za uspornejsie HTP motory p.s.: MPI motory plnili euro 3 ( emisna norma ) co uz bolo malo a muselo sa prejst na euro 4, ktore je doteraz. Pěkná pohádka
Leden 3, 200916 r edadavids: ok berem euro 3 mali s jednou lambda ( prve rocniky ), ostatne mali euro 4 a dve lambda. p.s.: inak dovod preco bola ukoncena vyroba 1,4 MPI bola aj preto ze fabia je mestske auto a potrebovali do toho aj motor ktory by mal nizsiu spotrebu a kedze boli v ponuke dve 1,4 MPI a 1,4 16V tak je logicke ze 1,4 16V ostala lebo je modernejsia a dobuducna ju budu vylepsovat, tak padla za obet 1,4 MPI a bola nahradena mestskym, uspornejsim motorom 1,2 HTP.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.