Duben 30, 200718 r Autor mně ty origo připadají pořád moc malé, díra v nárazníku nabízí daleko větší průměr....počkám si na nějaké, které tam pásnou....
Květen 1, 200718 r oni v realu zas tak malý nejsou a abys to s tim vetsim prumerem nepřehnal On ten výfuk se totiž ani vůbec nehřeje a co teprve,že naivní výrobce ho i na konci ukládá pružně,takže určitá vůle je tak nějak na místě..ale co se do toho pletem,co
Květen 1, 200718 r si vzpominam, kdyz jsem mel jeste GIII, tak na tom jsem měl dvojitej DTM kanon a ten po trosku delsi ceste lítal zleva do prava možná 0,5cm na každou stranu. si nedovedu predstavit, co by to dělalo za rachot, kdyby to bušilo do nějakýho plastu
Květen 3, 200718 r Něco pro vás a hlavně pro Luka, dneska jsem vyfotil oválnou koncovku výfuku, ale byla na 1,9 Tdi. Pravděpodobně to nebyla ta origo, co se dává na benzínové modely, ale asi nějaká jiná. Vypadala dobře. K tomu chromu na zadku auta se raději nevyjadřuji. to Luke - Koukal jsem na tu svojí "šroubovací" koncovku a je fakt navařená, po šroubech ani památky. Tak jí alespoň nikdo neukradne
Květen 8, 200718 r Originálna koncovka na RS výfuku je skutočne navarená, neoriginálne sa samozrejme skrutkuje, aby si to vedel človek namontovať.
Květen 9, 200718 r dobře, ale i originální koncovka z příslušenství škoda se nabízí ve dvou verzích- šroubovaná a navařovací
Květen 11, 200718 r Luke - to som nevedel, myslel som, že príslušenstvo je vždy len na skrutky. I na webu škodovky jsou šroubovací pro seriový nárazník a pak ty samé,ale navařovací..tam je uvedeno,že jsou pro ten jejich spoiler.. Jinak už mám oválnou šroubovací doma..teď jen uříznout výfuk a namontovat
Prosinec 30, 200816 r Zdravím pánové, koukal jsem po koncovkách výfuku a padla mi do oka ta z originálního příslušenství Je mnohem hezčí než ty dvě kolena od kamen Není mi tedy příliš jasné, jak se tam montuje. Píšou sice "šroubovaná", ale netuším k čemu šroubovaná. Při mé zručnosti si to pravděpodobně nechám udělat, pokud to není snadné jak Lego, ale rád bych věděl, co to přesně obnáší. Díky za radu
Prosinec 30, 200816 r montuje sa to vcelku dobre. najprv sa flexou skráti tá pôvodná rúrka(ten ohyb, je tam napísané o koľko) a na tú zvyšnú časť sa potom prišroubuje koncovka, tá má takú svorku podobnú jak na hadiciach
Prosinec 30, 200816 r Díky za info. A nedělá to bordel při jíždě, nebo se to dá udělat dost na pevno? ..."flexou skráti tá pôvodná rúrka"... Takže už není cesty zpět... taky fajn vědět.
Prosinec 30, 200816 r Přesně jak říkají kluci, navíc v návodu máš napsáno o kolik to máš seříznout. Také jsem dělal a koncovka vypadá super.
Prosinec 30, 200816 r ještě to tak nechápu jak si někdo může dát na auto laděnej vejfuk aby ho slyšelo půl města
Prosinec 30, 200816 r Mozna blba otazka...ma ta koncovka i nejaky zvukovy efekt No ja doufám že ne. Chtěl bych to jenom jako vizuální záležitost. Nepotřebuju aby mě někdo slyšel 1/2 hodiny před tím, než přijedu
Prosinec 30, 200816 r ještě to tak nechápu jak si někdo může dát na auto laděnej vejfuk aby ho slyšelo půl města Ja to nemyslel aby to byla dira do valcu, ale nektere koncovky s ladenym tlumicem maji celkem pekny zvuky
Prosinec 30, 200816 r Taky jsem chtěl na svj facelift new koncovku, ale zarazilo mne, že jsou dva druhy koncovek dle zadního nárazníku facelift je navařovaná a na old model je šroubovaná a ted babo raď , pro tebe Jíno stará octa kód: FDC609001, na tvou 1.9TDi kód: FDC610001 Upraveno Prosinec 31, 200816 r od Miles
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.