Leden 19, 200817 r Dej na blok tohle na to nasad KKK K04/K03 turbo slad to a maš pár dalších koníků navíc Tak to je moc hezký. Jinak o úpravách 2,0/85kW se tu myslím už psalo a nemá to moc smysl.
Leden 19, 200817 r U toho chipu nejde tak o zvyseni vykonu ale zmenu charakteristiky vykonu,ten se zvysi tak o 7% a posouva se trochu omezovac,a urcite to jde znat hlavne s tim fitrem a vyfukem
Leden 3, 200916 r Hoj chlapi. Je to jasný, mám dvoulitr benál. Má cenu ho čipnout? Na cimbu jsem se díval, že ten v koních ani kroutáku není tak velký, Martin
Září 3, 200916 r Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW. A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí Upraveno Září 3, 200916 r od VSemi
Duben 4, 20178 r Zdravím, rád bych oprášil tohle již notně zatuchlé téma, jednoduše proto, že jsem svou 2.0i AZJ rv. 2004 dotáhl vcelku nedávno. Díval jsem se na aktuální nabídky a to dosažitelné maximum 192Nm je vykoupeno méně plochou křivkou průběhu výkonu a okradl bych se tím o krouťák v nízkých otáčkách, což je nesmysl - navíc mám starý 4stupňový automat s hydrodynamickým měničem a podobné fígle si asi ani nemůžu dovolit. Varianta v různých nabídkách označovaná jako EKO počítá s +4kW a 185Nm s tím že ten grafík je téměř totožný, jen krouťák nastupuje trochu dříve a je krapet vyšší, asi to spíš nepůjde poznat, ale hodně se na stránkách poskytovatelů těch služeb operuje s nižší spotřebou. Je reálné, že by pak motor měl krom nepatrně většího výkonu i nižší spotřebu - samozřejmě že nijak dramaticky, ale automat to auto obere o trochu výkonu a zvýší spotřebu, třeba by se to trochu srovnalo. I když co jsem tak někde zahlídl, tak ty 2.0i občas stejně poskytnou podobné výsledky i bez přečipování, tak prostě nevím.. v dobách, kdy seto tu aktuálně řešio by to byl nesmysl, ale dneska to jde s trochou štěstí za 2600 a to už tu rentabilitu posouvá trochu jinam... pokud to není zbytečné úplně no.
Duben 4, 20178 r Jj, koukám, že bych nejspíš zaplatil "pouhých" 2600 za nic a to je pořád zbytečně hodně - je asi fakt že na atmosféře není moc co "čipovat", kor když ty Nm jdou asi nabrzdit stejně a "o 10% menší spotřeba" se nedá nijak objektivně dokázat - nebudu drbat do něčeho co funguje dobře V 3. 9. 2009 na 19:33, VSemi napsal: Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW. A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí
Duben 5, 20178 r To není a nikdy nebylo. Netuším, jestli ojetý motor má místo udávaných 85 kW těch tebou zmíněných 92 kW (to spíš naopak), ale prostor pro úpravu je minimální a nemá žádný valný smysl.
Duben 5, 20178 r 2.0i se 120tkm je teprve v pubertě, tam bych pokles výkonu nečekal, spíš ten hydrodynamický měnič v převodovce...
Duben 6, 20178 r Ale houby, ten menic vydrzi minimalne stejne jak ten motor, pokud se k tomu clovek chova alespon trochu slusne. To nelze vubec srovnavat treba s zivotnosti DSG. Cipovat to je ale fakt nesmysl.
Duben 6, 20178 r Osobně si to taky myslím, na tu převodovku celkem nedám dopustit a věřím tomu, že při nezanedbané údržbě to i bude mít životnost - alespoň v to doufám Šlo mi o ztrátu energie přímo v tom měniči z principu jeho funkce, ne že by už nebyl co za mlada
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.